Ai dat is shit, ik kan ook echt geen dag zonder.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef Nonneke het volgende:
mogguh![]()
ik ben mn hooikoortspilletjes kwijt, al sinds gister, heb ondertussen het idee dat mn hoofd eraf valt en mn neus ieder moment kan ontploffenbeter vind ik die dingen snel
Als je echt niks weet mag je mijn ramen gaan lappenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
't Zonnetje schijnt hier weer lekker.. Eens bedenken wat ik vandaag ga doen..
Je bent tè goed... oh-oh!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je echt niks weet mag je mijn ramen gaan lappen
Ramen lappen is zooo overrated..quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je echt niks weet mag je mijn ramen gaan lappen
Ben je jaloers?quote:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)in_streekvervoer.xmlquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ramen lappen is zooo overrated..Stel dat het gaat regenen..
![]()
![]()
Non, wat was de conclusie van het interview.. Heb het niet gezien
billendoekjes of snoetepoetsers ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Hier is het helemaal geen lekker weer
Greys: Nee ik kan haar moeilijk uit de bak jagen, ik ben al blij dat ze het tenminste wel ín de bak doet
Verder weet ik niet echt een oplossing voor Poeppootje
Ja, binnenkort mag ze weer eens lekker in bad!
Voor het schoonmaakwerk is zoiets wel handig jaquote:
Ik doe geen Sonja, ik praat er alleen de eierkoek mee goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:49 schreef Nonneke het volgende:
Doe jij Sonja, Greys ?Je wapperd al bijna weg ! wat wil jij in godsnaam nog weg-sonja'en ?
Ik heb 7 SAS-dagen in de week![]()
Ooooooohw ik was al bang dat we je straks moesten gaan vast zetten met lijnen en tentharingen zodat je niet zou wegwaaienquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe geen Sonja, ik praat er alleen de eierkoek mee goed![]()
Gisteravond at ik tijdens het voetbal kijken boterkoek, Bolognese chips en cashewnoten door elkaar, dus eh...
[ afbeelding ]
Ik dacht het al te zien, dat er tijdens de voetbalwedstrijd iemand met een shirt voor zijn neus ging zitten op de bank, maar het was dus echt zo! Rafaël van der Fart wordt ie al genoemd, die heeft gewoon zitten ruften
Hier de bewegende beelden, gelukkig zonder geur
Ja ok, maar niet meer zo lelijk als bovenstaande foto'squote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind zn hoofd nog wel een beetje raar hoor...
oh-ohquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef oh-oh het volgende:
-knip- heel verhaal over niet zo goed mikkende hondjes..
Het klinkt leuker dan het is als je het daadwerkelijk meemaakt met die mispissers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
oh-oh![]()
![]()
Die verhalen van jou zijn echt hilarisch!!
Toevallig had ik het afgelopen weekend met mijn schoonzus nog over Rafael, zij vond dat hij een gezicht had alsof hij een hazenlip heeft gehad. Dat heeft hij niet, maar zijn gezicht lijkt wel zo..
En Sylvie doet me aan die andere muts denken, eh.. Georgina, die kan ook erg goed domme uitspraken doen en dom overkomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |