we kijken even naar de jury...............quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef Cairon het volgende:
ik lijk goddank niet op een celeb
en in ander nieuws, wat heeft die Pete Wentz toch een vette pofkop gekregen.
nouja, in het echt lijk ik op lucille werner...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef MisterO het volgende:
Cybart doet me aan Mark Wahlberg denken...
Ja, daar hebben we een filmpje van nodig, anders kun je niet door naar de volgende ronde.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, in het echt lijk ik op lucille werner...
ik heb een heel stom loopje
volgende ronde, volgende ronde.....quote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we een filmpje van nodig, anders kun je niet door naar de volgende ronde.
Nee nee, daar lijkt mijn beste vriendin (die met het tumorknietje) al op!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
Maar wel goed dat je dezelfde danser in je hoofd had als die ik ook bedoelde. Dan zit er dus wel iets van herkenning in. Ik zeg niet 2 druppels water, maar toen ie voorbij flitste had ik zoiets van "Hey, MisterO!"quote:
ze heeft dan ook ballen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, daar lijkt mijn beste vriendin (die met het tumorknietje) al op!
hehehe! als we het zo bekijken... amy winehousequote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
je BENT een celeb! Berucht in het Ehvn's uitgaancircuitquote:
Dan toch eerder Sabine, als matras van Tilburg zijndequote:Op maandag 16 juni 2008 15:37 schreef Cairon het volgende:
De enige met wie ik ooit echt vergeleken ben is Bart uit Big Brother... in een diep donker verleden...
Hoho, zo zitten de spelregels niet in elkaar. Zelfs de allerbesten moeten auditie doen. Lucille dus ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgende ronde, volgende ronde.....
alof mensen als ik me ooit ergens voor moet qualificeren........
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan toch eerder Sabine, als matras van Tilburg zijnde
Dit kun je toch niet maken man?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Dan toch eerder Sabine, als matras van Tilburg zijnde
Met je foto deed je me denken aan dat meisje van The Blair Witch projectquote:
Berucht tot ver buiten Ehv.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:37 schreef Ang3l het volgende:
je BENT een celeb! Berucht in het Ehvn's uitgaancircuit
Neeee, Patty is juist heerlijk foutquote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef Jerruh het volgende:
lucille is in ranking the stars trouwens erg leuk! die vind het tenminste niet erg om haarzelf soms te bespotten... beter dan patty brard met d'r zelfverheerlijkend gebral.
"Ja, Paul. Op de Veluwe. Met een man."quote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef Jerruh het volgende:
lucille is in ranking the stars trouwens erg leuk! die vind het tenminste niet erg om haarzelf soms te bespotten... beter dan patty brard met d'r zelfverheerlijkend gebral.
En jij wil haar handtekening?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef Cairon het volgende:
Ik zou willen dat ik het matras van Tilburg was...![]()
Sabine, ik heb d'er handtekening nog ergens op een bierviltje liggen. Sneu wijf.
Wat heeft die handtekening daar mee te maken?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:46 schreef Cairon het volgende:
Ik was jong en onschuldig, en destijds was het nog een lekker mokkel, voordat ze die debiele vlechtjes in d'er haar had. En wat maakt een mokkel lekker? De wetenschap dat je maar met je vingers hoeft te knippen en je kunt er overheen gaan.
Hij weet wie 't zegtquote:
Ach jij! Ga toch dood in 1920 ten tijden van de ultra hippe Charlston!quote:Hij weet wie 't zegt
(En nu geen open deuren intrappen met "Inderdaad, het matras van Eindhoven" )
Dat schijn ik al te zijn!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
(En nu geen open deuren intrappen met "Inderdaad, het matras van Eindhoven")
Dat haar kan echt niet! ik heb automatisch de drang om hem dat ff te zeggen, maar toch doe ik het maar niet...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:47 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/Megastar
Kill it with fire!
Flamethrowerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:52 schreef Cairon het volgende:
Het haar is de bekroning op het hele plaatje... het turkensnorretje en die ene dikke monobrauw zijn al genoeg voor een gruwelijke dood door vuur.
owquote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ach jij! Ga toch dood in 1920 ten tijden van de ultra hippe Charlston!
Want in 2004 kun je niet doodgaan, want het is nog maar 1998!
of Tatjana die begon over het haar van Paul,quote:Op maandag 16 juni 2008 15:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
"Ja, Paul. Op de Veluwe. Met een man."Meesterlijk iedere keer weer.
Ben je hem aan het complimenteren op z'n goede smaak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Ben ik van de troon gestoten?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat schijn ik al te zijn!
Er van uitgaande dat er maar 1 matras per stad is
Heb hem gewezen op zn haar, maar volgens hem moest ik oprotten.. 'haat je leven, diegene die hier voor sgut zit ben jij''quote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben je hem aan het complimenteren op z'n goede smaak?
Je kent mequote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef Cairon het volgende:
Hier een klein stukje verhaal van een van de personen waar je ongetwijfeld een mes bij in de rug plant als het je uitkomt...
quote:maar laat niet merken, nooit niet dat je die achtergrond weet, omdat het alleen voor de storyteller is...
Dus hush...Smells like Ravnos. Maar met verworven geld zou 't ook Ventrue kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
*Rent keihard weg.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik van de troon gestoten?
*geeeft de scepter* Hier dan.....
Hij maakt wel vrienden.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:02 schreef MisterO het volgende:
Heb hem gewezen op zn haar, maar volgens hem moest ik oprotten.. 'haat je leven, diegene die hier voor sgut zit ben jij''
En hij heeft weer een nieuwe foto geplaatst
Eerst zit hij me af te zeiken, en vervolgens zet hij wel een andere foto neer...quote:
En nu weer een ander.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:08 schreef MisterO het volgende:
Eerst zit hij me af te zeiken, en vervolgens zet hij wel een andere foto neer...
*Zwiepert de scepter keihard achter je aan* TAKE IT LIKE A MAN!quote:
Ik ben kritisch, maar hij snapt mn kritiek volgens mij niet zoquote:Op maandag 16 juni 2008 16:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En nu weer een ander.Heeft nog steeds een dood beest op z'n kop.
Ow... ik ben met een vriend van hem ana het chatten sinds een week: http://www.gay.nl/humptydumptyquote:Op maandag 16 juni 2008 16:11 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/-__-
is z'n BFFL!
drown it! Drown it in holy water!
I only take it like a bitch.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef Ang3l het volgende:
*Zwiepert de scepter keihard achter je aan* TAKE IT LIKE A MAN!
moet bij de overdacht niet een speech gehouden worden, met een cadeau ?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Zwiepert de scepter keihard achter je aan* TAKE IT LIKE A MAN!
Oei, wat een infoquote:
Kun je 't beter andersom hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:13 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/maickel3
best kut, ben je 28, lijkt je op een onaantrekkelijke man van 37...
Ik kan me niet voorstellen dat je de eerste bent met deze toch wel opbouwende kritiek.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef MisterO het volgende:
Ik ben kritisch, maar hij snapt mn kritiek volgens mij niet zo
Keep 'm coming! Met dit soort leeftijdsgenoten voel ik me steeds aantrekkelijker.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:13 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/maickel3
best kut, ben je 28, lijkt je op een onaantrekkelijke man van 37...
Hij is jong, hij kan nog niet met kritiek omgaan... ik ga de bus halen, spitsuur!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je de eerste bent met deze toch wel opbouwende kritiek.
Inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2008 16:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Keep 'm coming! Met dit soort leeftijdsgenoten voel ik me steeds aantrekkelijker.
jepquote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Spits is ingesteld van 4 tot 7 toch dacht ik?
Jezus wat een scheef hoofdquote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/BreakThrough
sommige mensen zijn gewoon lelijk en moeten niet doen alsof ze mooi zijn door een pruillipje op te zetten en hopen dat de overbelichting er nog iets van kan maken...
Vooral lelijke schorpioenen van 28 boeien me.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Inderdaadaltijd fijn om te weten dat er minder bedeelden ronddlopen he. Niets beter voor je ego dan het zien van lelijke mensen
Run Forest, Run!quote:
Ik ga voor de 20jarige... uh... shit, weet zijn sterrenbeeld niet. Moment!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral lelijke schorpioenen van 28 boeien me.
Mn bus komt om 5 over half, ik heb nog even (zit naast de bushaltequote:
Poging tot Heath Ledger look-a-like? Geplet tegen de muur is het in ieder geval niks.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/BreakThrough
sommige mensen zijn gewoon lelijk en moeten niet doen alsof ze mooi zijn door een pruillipje op te zetten en hopen dat de overbelichting er nog iets van kan maken...
Mwa, is op zich wel aardig. Is een vriend van Danny (remember him?).quote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/DiVa-LiCiouS
Nog een hint
Stel je bent jong, en je hebt nog hoop op een toekomst, maar je bent toch wel behoorlijk lelijk, waarom maak je dan een profiel aan met:
A: Een naam die aangeeft dat je zwakbegaafd bent en een wijf.
B: Een hoofdfoto waar mensen op staan die wel vaag aantrekkelijk zijn waardoor jij er alleen nog maar lelijker uitziet, en verwijfder.
C: Genoeg foto's waar je met lelijke wijven op staat om iedere willekeurige voorbijganger te laten denken dat ook jij gewoon een intens lelijke lesbienne bent?
Maar wie weet... misschien heeft hij wel een mooie persoonlijkheid?
Ja maar... ja maar... hij heeft net een opperatie gehad... dus hij kan er niks aan doenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/DiVa-LiCiouS
Nog een hint
Stel je bent jong, en je hebt nog hoop op een toekomst, maar je bent toch wel behoorlijk lelijk, waarom maak je dan een profiel aan met:
A: Een naam die aangeeft dat je zwakbegaafd bent en een wijf.
B: Een hoofdfoto waar mensen op staan die wel vaag aantrekkelijk zijn waardoor jij er alleen nog maar lelijker uitziet, en verwijfder.
C: Genoeg foto's waar je met lelijke wijven op staat om iedere willekeurige voorbijganger te laten denken dat ook jij gewoon een intens lelijke lesbienne bent?
Maar wie weet... misschien heeft hij wel een mooie persoonlijkheid?
me neither... met dat kinderachtige gedrag van: " ya talking to me? biatch negatieve aandacht is ook aandacht, ik ben een diva blablablbulaaaa!".quote:Op maandag 16 juni 2008 16:39 schreef Cairon het volgende:
Ik kan dat soort walgelijke breezah profielen niet uitstaan.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:44 schreef Cybart het volgende:
ik heb jullie nu op groot beeld tegen mn huiskamer muur aanstaan![]()
![]()
![]()
Beamer
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:37 schreef Cairon het volgende:
Danny?
Mijn ervaring is ook wel een beetje zo.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Cairon het volgende:
Homo-negers zijn meestal wel heel erg verwijfd... of zijn het Neger-homo's? In ieder geval, dat is mijn ervaring met de getinte homo onder ons.
die heb ik al een tijd niet meer gesproken zeg! danny is lief! doe m maar es de groeten en zeg maar dat ie es mot langskomen! hij heeft nog steeds niet mijn studiootje gezienquote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn kleine Tilburgse Bel Ami Cowboy
Hij's heel aardig hoor. EN lang niet zo'n make-up doos als ie er uitziet op die fotoquote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Cairon het volgende:
Oh die Danny, die heb ik nog nooit gezien, nog nooit gesproken, maar ik heb natuurlijk wel een mening over hem, en nee die deel ik niet, ik ben vandaag in een aardige bui.
kuch...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Cahir het volgende:
Jezus niemand post hier beahlve Bartjebart buiten deze reeks he?
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die heb ik al een tijd niet meer gesproken zeg! danny is lief! doe m maar es de groeten en zeg maar dat ie es mot langskomen! hij heeft nog steeds niet mijn studiootje gezien.
Kuch ...quote:
Is dit iets?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:52 schreef Cairon het volgende:
Zelfs ik heb je shag-pad niet gezien Jerruh!
Wanneer nodig je me nu eindelijk eens uit zodat we ruzie kunnen maken en gaan vechten!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik maak nooit ruzie en ik vecht nauwelijksquote:Op maandag 16 juni 2008 16:52 schreef Cairon het volgende:
Zelfs ik heb je shag-pad niet gezien Jerruh!
Wanneer nodig je me nu eindelijk eens uit zodat we ruzie kunnen maken en gaan vechten!?
Van mijn vrienden in NYC is een verwijfd, de ander mannelijk. Maar da's dan ook de enige die ik ken die mannelijk is.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Mijn ervaring is ook wel een beetje zo.
Hoezo? Was toch niet die heeeele enge blonde slet uit de Pallaz?quote:Waaaarom heb ik dan mijn nr gegeven?!Kreeg vanochtend al een SMS... maar goed dat het in de Pecheur was en PJOrourke me niet gezien heeeft!
tuurlijk welquote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Cahir het volgende:
Die me op m;n bek pakte? Die met zo'n PLO sjaal om z'n nek? Dat kind probeert me echt al maaaaanden te zoenenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van mijn vrienden in NYC is een verwijfd, de ander mannelijk. Maar da's dan ook de enige die ik ken die mannelijk is.
[..]
Hoezo? Was toch niet die heeeele enge blonde slet uit de Pallaz?
*myat check*quote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Cahir het volgende:
Hij is iets gebleekt, oorknopjes, Arafatje om, vierkant hoofd, tegen de 20 en bijzonder onaantrekkelijk en vooral smakeloos.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Die me op m;n bek pakte? Die met zo'n PLO sjaal om z'n nek? Dat kind probeert me echt al maaaaanden te zoenenen ik probeer steeds mijn hoofd weg te draaien maar soms ben ik te laat
Of die ENORM gebleekte die aan het tafeltje stond?
Let's fight and talk!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:55 schreef Jerruh het volgende:
ik maak nooit ruzie en ik vecht nauwelijks.
maar goed, ik heb nog wel zin in een knokpartijtje!
Zover opgesomdquote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
moet je toch eens beter in de MyAt van een aantal Fokkers kijken
"jow man wat ga je vandaag nog doen"quote:
Let's fight and talk.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:07 schreef Jerruh het volgende:
"jow man wat ga je vandaag nog doen"
" BAMMMM"
" eh weet ik nog niet man, heb geen plannen"
"kePOOOW"
" ow, pilsje dan?
" PIEEEEUWWWW"
" graag, hertogje?"
"KADENGGGG"
Kloothommeltje! Je vergeet me.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zover opgesomd
-Cahir
-BartjeBart
-Jerruh
-Wonderer (ook vergeten)
Nu heb ik ze allemaal wel denk ik
krijg ik geen pakkerdquote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
goedeavond vanuit een leuk en gezellig Budapest
Ja met mij tochquote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
krijg ik geen pakkerd![]()
iemand op gay.nl vraagt me mee uit, heb geen zin, ik ben zogenaamd bezet.
Dikke kus voor jou... en is diegene die je uitvraagt een beetje leuk ?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
krijg ik geen pakkerd![]()
iemand op gay.nl vraagt me mee uit, heb geen zin, ik ben zogenaamd bezet.
Te gehaast en daar houd ik niet van, als ik iemand leuk vind dan komt het vanzelf wel goed. En het is niet echt mijn type. Ach ik ga gewoon vertellen alsof ik al een vriend hebquote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dikke kus voor jou... en is diegene die je uitvraagt een beetje leuk ?
Val je dan op allochtoonsquote:
Ik ben wel van plan om een schotel te kopen zodra ik een eigen huis heb, zodat ik lekker naar Russische zenders kan kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:06 schreef Cahir het volgende:
Jij bent indiaan. Dat telt niet als allochtoon
Ja, op dat tijdstip ben ik aan het werk hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waar is onze Meteoroloog als je hem nodig hebt
Ik zie hem zo weinig hier meer posten
Juist ja. Joshua. Probeert me a weken op m'n bek te pakken.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is iets gebleekt, oorknopjes, Arafatje om, vierkant hoofd, tegen de 20 en bijzonder onaantrekkelijk en vooral smakeloos.
Ik had voor Mitchell gekookt. Stiekem heb ik natuurlijk langzaam werkend gif in z'n pasta en olijfjes gedaanquote:Op maandag 16 juni 2008 17:36 schreef Cahir het volgende:
Om 5 uur eten alle homos?
Ja die jaquote:
Je had hem met de carnaval moeten zien... hij is altijd zo smakeloos gekleed dat ik er werkelijk uren naar kan kijken.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Juist ja. Joshua. Probeert me a weken op m'n bek te pakken.
"Haaaaa schatjeee" Ik ken je niet eens. Wie ben je? "Lieveeeerd!" Niet do familiaie. Ik heb je pas 1x gezien op stap. "Hoe is heeeeeeeet?" zoen zoen PLANT OP BEK.
Daar is het ook wel een beetje 't weer voor.quote:
Leef jij ook nog?quote:
Honey sweety darling, it's youquote:
Mag wel op NLse tv komenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was ooit ook een Brits modellenprogramma (Model Behaviour) en seizoen 2 daarvan (dacht ik) had ook mannen..
Dat was het toen ookquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef Cahir het volgende:
Sam, iemand die op JT lijkt
http://www.gay.eu/lovelyboy_
Ryan Philippequote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef Cahir het volgende:
Ja behoorlijk...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
't komt toch in de buurt van de oude JT?
Nope.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
Bedoel je niet 'make me a supermodel'?
Dat is er nu weer op, maar dan de USA versie
ooow oke...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope.
http://www.channel4.com/e(...)del/model_biogs.html
Daar zijn de bio's nog te vinden.
cocktail drinken ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:08 schreef Cybart het volgende:
cocktail shaken is een coole hobby
vandaag stonden een aantal daquiry's op het programm![]()
![]()
Hij heeft z'n gsm nummer veranderd, zijn MSN veranderd.quote:
Het lag laatst in het afprijs schap van de kruidvat...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.originalsource.co.uk/
Fijn spul, maar ik kan 't niet meer vinden in de winkel.
Vast van voor mijn tijd.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De mijne is al jaren geleden down the drain gegaan.
Serge.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Over wie heb je het dan (loop ik zo achter?)?
Wel een beetje verdacht als iemand zomaar zijn mail en nummer verandert. Misschien heeft ie een (anderequote:
Ik maar eens een nieuwe msn nemen. Word gek dat ik 100x moet uitleggen dat het een 0 is en geen o.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een beetje verdacht als iemand zomaar zijn mail en nummer verandert. Misschien heeft ie een (andere) enge stalker.
Ik heb al jarenlang hetzelfde nummer en mailadres. Als ik dat verander vind ik het zelf alleen al zo verwarrend dat het het niet waard is.
Ja ik zit nog met mijn eerste hotmail en eerste GSM nummer inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2008 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een beetje verdacht als iemand zomaar zijn mail en nummer verandert. Misschien heeft ie een (andere) enge stalker.
Ik heb al jarenlang hetzelfde nummer en mailadres. Als ik dat verander vind ik het zelf alleen al zo verwarrend dat het het niet waard is.
Jawel jaquote:
het is foto van een acteurquote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef Cahir het volgende:
Wat deprimerend...quote:
Ik hoorde hem in SYTYCD:quote:
Die dansact zelf is ook leuk, zeer appartquote:Op maandag 16 juni 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde hem in SYTYCD:
En was meteen verkocht. Wat een enorm lief ingetogen emotioneel nummer zeg.....
Ik hou van deprimerende muziek, zodat ik lekker kan zwelgen in zelfmedelijdenquote:
It's a Mia Michaels one and onlyquote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die dansact zelf is ook leuk, zeer appart
Ik kreeg het net... Vreemdquote:
Aan het MASTRUBEREN is? Eng woordje?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alsof-ie ehm... Nou ja..
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alsof-ie ehm... Nou ja..
spot niet met JTquote:Op maandag 16 juni 2008 23:00 schreef Cahir het volgende:
Die presentator @ RTl 4 nu van dat bouwprogamma is ook cute.
[..]
De vraag is of hij het er al mee gedaan heeft. (volgens mij staat sam al langer droog als mij)quote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
' Je presteert niet zo goed in bed als ik hoopte. '
Heb er al over geklaagd. Morgen gaat er een nieuw topic over open, desnoods PM ik biogarde ff. Waarschijnlijk ligt het aan de OP met Dattebayo voorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus Cahir, heb je opeens je ogen open ofzo, dat je constant moet melden als je iets leuks ziet?
En waaorm is je KLBtopic dicht, dit was toch best een serieuze klacht zelfse?
ERG irritant.quote:
Godver hij is niet mijn type eigenlijk op zijn profiel stond dat ie lekker was totdat ik zijn pic zag. Helemaal niks waar ik op kan vallenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
' Je presteert niet zo goed in bed als ik hoopte. '
Ja lekker objectief is dat.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Godver hij is niet mijn type eigenlijk op zijn profiel stond dat ie lekker was totdat ik zijn pic zag. Helemaal niks waar ik op kan vallen.
Je avatarquote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Masturberen, bedoel je. Die herkansing was voor Nederlands?.
Oui!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Masturberen, bedoel je. Die herkansing was voor Nederlands?.
zekersquote:
Je verbaast me toch iedere keer, bij je posts over op wie je wel of niet valt.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Godver hij is niet mijn type eigenlijk op zijn profiel stond dat ie lekker was totdat ik zijn pic zag. Helemaal niks waar ik op kan vallen.
Droogstaanquote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
De vraag is of hij het er al mee gedaan heeft. (volgens mij staat sam al langer droog als mij)
Ik heb net gezegd dat ik een vriend hebquote:Op maandag 16 juni 2008 23:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja lekker objectief is dat.
Zeg dat je opeens weer hetero ben.
Feeks!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ik een vriend heb.
ik vind het poppetje leukerquote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het was die of deze:
[ afbeelding ]
Ik ben geen puber meer.quote:
Ik ben de serie voor de tweede keer aan het kijken, na een jaar of zo. Het is zó goed geschreven.quote:
Yep.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:14 schreef Cahir het volgende:
Hoe heet ie ookweer? L toch?
T/m 19 geken ofzo, begin is eeeruug sterk. Nadat L dood ging is mijn intresse afgenomen. En aan de episodes was heel moeilijk te komen. Het is de beste anime die ik ooit heb gezien, een heel erg sterk verhaal.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben de serie voor de tweede keer aan het kijken, na een jaar of zo. Het is zó goed geschreven.
ik wil wel zijn vriend wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die kwam ik gister nog tegen, wat is zijn pro ookalweer?
Hoeveel ervaring heb jij eigenlijk? Gewoon OOC.quote:
Oh ja, als maagd weet je natuurlijk niet beter.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:19 schreef Cahir het volgende:
O ja want het is alleen voor pubers, gek wijf.
Ja, dat had ik moeten wetenquote:
brad21quote:Op maandag 16 juni 2008 23:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat is zijn pro nou? Ken ik ff terug lezen wa ie had gestuurd
Inddquote:Op maandag 16 juni 2008 23:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh ja, als maagd weet je natuurlijk niet beter.
welk topic?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik moeten weten
Stom trouwens dat je topic is gesloten, het viel best mee met de bagger ne je had een goed punt...
Idd. Nja der komt zowieso nog een nieuwe.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik moeten weten
Stom trouwens dat je topic is gesloten, het viel best mee met de bagger ne je had een goed punt...
houd je mond vieze oranjefanquote:
My turnquote:Op maandag 16 juni 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
welk topic?
(ben te lui om te zoeken)
Motiveer!quote:
Hier nu ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:31 schreef Cahir het volgende:
MSN is hier nu ook pleite.
Wat heeft de Lambada met het Nederlands Elftal te maken? Ik ben gewoon vrolijkquote:Op maandag 16 juni 2008 23:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
houd je mond vieze oranjefan![]()
.
trouwens ik ga met een Italiaan proberen hangt vanaf hoe succesvol mijn beste vriendin is met strikken laatste keer had ik het verpest.
I know heeft het met D te makenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat heeft de Lambada met het Nederlands Elftal te maken? Ik ben gewoon vrolijk
Er komt in palace af en toe een Russische gozer, half Nederlands en hij is nog eens JT typequote:Op maandag 16 juni 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
Zoek een russische man zou ik zeggen. Heb je iig dezelfde muzieksmaak.
met Sergequote:
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
I know heeft het met D te maken.
al 2 dagen ben ik dit nummer grijs aan het draaien, heb hem nu ook op mp3
Wat is de strekking van wat er gezongen wordt?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
I know heeft het met D te maken.
al 2 dagen ben ik dit nummer grijs aan het draaien, heb hem nu ook op mp3
dat ze een bad girl is en wat seksueel getinte lyrics.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is de strekking van wat er gezongen wordt?
Zoiets vind ik tof, maar ik weet niet of dat jou smaak isquote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zoek een leuke tas dus... wie helpt mij? (hij moet groot zijn...)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zoiets vind ik tof, maar ik weet niet of dat jou smaak is![]()
[ afbeelding ]
ken ik nietquote:
Jap!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zoiets vind ik tof, maar ik weet niet of dat jou smaak is![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk mag dat en zo gay is het niet eens het is niet roze ofzo en hangt vanaf waar je woont in Randstad zie je zat hetero´s mee lopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Paul89 het volgende:
Mag ik even mijn ongezouten mening geven? Ik vind zo'n grote tas echt way 2 gay. Koop een sporttas of aktetas, maar geen gaybag.
Tis een vrouw, toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een van de leukste Russische nummers en ik denk dat de zanger jouw type is.
Ik heb een grote kont, met een kleine tas compenseer ik dat nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Paul89 het volgende:
Mag ik even mijn ongezouten mening geven? Ik vind zo'n grote tas echt way 2 gay. Koop een sporttas of aktetas, maar geen gaybag.
http://www.marktplaats.nl(...)p1vQxg%253D%26fs%3D1quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat en zo gay is het niet eens het is niet roze ofzo en hangt vanaf waar je woont in Randstad zie je zat hetero´s mee lopen.
Ik kan de neiging om met "Jawohl, mein Führer" te antwoorden maar met moeite onderdrukken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Paul89 het volgende:
Zoek gewoon alle tassen af, dus moet door heel veel damestassen heen en dan kom je nog al eens wat tegen...quote:
Ik had eens een roze tas, ik ben nog nooti door zoveel mensen raar aangegeken in Rotterdam. Alsof mensen je bijna om willen doodmakenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)p1vQxg%253D%26fs%3D1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |