Poging tot Heath Ledger look-a-like? Geplet tegen de muur is het in ieder geval niks.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/BreakThrough
sommige mensen zijn gewoon lelijk en moeten niet doen alsof ze mooi zijn door een pruillipje op te zetten en hopen dat de overbelichting er nog iets van kan maken...
Mwa, is op zich wel aardig. Is een vriend van Danny (remember him?).quote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/DiVa-LiCiouS
Nog een hint
Stel je bent jong, en je hebt nog hoop op een toekomst, maar je bent toch wel behoorlijk lelijk, waarom maak je dan een profiel aan met:
A: Een naam die aangeeft dat je zwakbegaafd bent en een wijf.
B: Een hoofdfoto waar mensen op staan die wel vaag aantrekkelijk zijn waardoor jij er alleen nog maar lelijker uitziet, en verwijfder.
C: Genoeg foto's waar je met lelijke wijven op staat om iedere willekeurige voorbijganger te laten denken dat ook jij gewoon een intens lelijke lesbienne bent?
Maar wie weet... misschien heeft hij wel een mooie persoonlijkheid?
Ja maar... ja maar... hij heeft net een opperatie gehad... dus hij kan er niks aan doenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/DiVa-LiCiouS
Nog een hint
Stel je bent jong, en je hebt nog hoop op een toekomst, maar je bent toch wel behoorlijk lelijk, waarom maak je dan een profiel aan met:
A: Een naam die aangeeft dat je zwakbegaafd bent en een wijf.
B: Een hoofdfoto waar mensen op staan die wel vaag aantrekkelijk zijn waardoor jij er alleen nog maar lelijker uitziet, en verwijfder.
C: Genoeg foto's waar je met lelijke wijven op staat om iedere willekeurige voorbijganger te laten denken dat ook jij gewoon een intens lelijke lesbienne bent?
Maar wie weet... misschien heeft hij wel een mooie persoonlijkheid?
me neither... met dat kinderachtige gedrag van: " ya talking to me? biatch negatieve aandacht is ook aandacht, ik ben een diva blablablbulaaaa!".quote:Op maandag 16 juni 2008 16:39 schreef Cairon het volgende:
Ik kan dat soort walgelijke breezah profielen niet uitstaan.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:44 schreef Cybart het volgende:
ik heb jullie nu op groot beeld tegen mn huiskamer muur aanstaan![]()
![]()
![]()
Beamer
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:37 schreef Cairon het volgende:
Danny?
Mijn ervaring is ook wel een beetje zo.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Cairon het volgende:
Homo-negers zijn meestal wel heel erg verwijfd... of zijn het Neger-homo's? In ieder geval, dat is mijn ervaring met de getinte homo onder ons.
die heb ik al een tijd niet meer gesproken zeg! danny is lief! doe m maar es de groeten en zeg maar dat ie es mot langskomen! hij heeft nog steeds niet mijn studiootje gezienquote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn kleine Tilburgse Bel Ami Cowboy
Hij's heel aardig hoor. EN lang niet zo'n make-up doos als ie er uitziet op die fotoquote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Cairon het volgende:
Oh die Danny, die heb ik nog nooit gezien, nog nooit gesproken, maar ik heb natuurlijk wel een mening over hem, en nee die deel ik niet, ik ben vandaag in een aardige bui.
kuch...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Cahir het volgende:
Jezus niemand post hier beahlve Bartjebart buiten deze reeks he?
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die heb ik al een tijd niet meer gesproken zeg! danny is lief! doe m maar es de groeten en zeg maar dat ie es mot langskomen! hij heeft nog steeds niet mijn studiootje gezien.
Kuch ...quote:
Is dit iets?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:52 schreef Cairon het volgende:
Zelfs ik heb je shag-pad niet gezien Jerruh!
Wanneer nodig je me nu eindelijk eens uit zodat we ruzie kunnen maken en gaan vechten!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik maak nooit ruzie en ik vecht nauwelijksquote:Op maandag 16 juni 2008 16:52 schreef Cairon het volgende:
Zelfs ik heb je shag-pad niet gezien Jerruh!
Wanneer nodig je me nu eindelijk eens uit zodat we ruzie kunnen maken en gaan vechten!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |