Er komt in palace af en toe een Russische gozer, half Nederlands en hij is nog eens JT typequote:Op maandag 16 juni 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
Zoek een russische man zou ik zeggen. Heb je iig dezelfde muzieksmaak.
met Sergequote:
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
I know heeft het met D te maken.
al 2 dagen ben ik dit nummer grijs aan het draaien, heb hem nu ook op mp3
Wat is de strekking van wat er gezongen wordt?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
I know heeft het met D te maken.
al 2 dagen ben ik dit nummer grijs aan het draaien, heb hem nu ook op mp3
dat ze een bad girl is en wat seksueel getinte lyrics.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is de strekking van wat er gezongen wordt?
Zoiets vind ik tof, maar ik weet niet of dat jou smaak isquote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zoek een leuke tas dus... wie helpt mij? (hij moet groot zijn...)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zoiets vind ik tof, maar ik weet niet of dat jou smaak is![]()
[ afbeelding ]
ken ik nietquote:
Jap!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zoiets vind ik tof, maar ik weet niet of dat jou smaak is![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk mag dat en zo gay is het niet eens het is niet roze ofzo en hangt vanaf waar je woont in Randstad zie je zat hetero´s mee lopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Paul89 het volgende:
Mag ik even mijn ongezouten mening geven? Ik vind zo'n grote tas echt way 2 gay. Koop een sporttas of aktetas, maar geen gaybag.
Tis een vrouw, toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een van de leukste Russische nummers en ik denk dat de zanger jouw type is.
Ik heb een grote kont, met een kleine tas compenseer ik dat nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Paul89 het volgende:
Mag ik even mijn ongezouten mening geven? Ik vind zo'n grote tas echt way 2 gay. Koop een sporttas of aktetas, maar geen gaybag.
http://www.marktplaats.nl(...)p1vQxg%253D%26fs%3D1quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat en zo gay is het niet eens het is niet roze ofzo en hangt vanaf waar je woont in Randstad zie je zat hetero´s mee lopen.
Ik kan de neiging om met "Jawohl, mein Fόhrer" te antwoorden maar met moeite onderdrukken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef Paul89 het volgende:
Zoek gewoon alle tassen af, dus moet door heel veel damestassen heen en dan kom je nog al eens wat tegen...quote:
Ik had eens een roze tas, ik ben nog nooti door zoveel mensen raar aangegeken in Rotterdam. Alsof mensen je bijna om willen doodmakenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)p1vQxg%253D%26fs%3D1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |