Van mijn vrienden in NYC is een verwijfd, de ander mannelijk. Maar da's dan ook de enige die ik ken die mannelijk is.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Mijn ervaring is ook wel een beetje zo.
Hoezo? Was toch niet die heeeele enge blonde slet uit de Pallaz?quote:Waaaarom heb ik dan mijn nr gegeven?!Kreeg vanochtend al een SMS... maar goed dat het in de Pecheur was en PJOrourke me niet gezien heeeft!
tuurlijk welquote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Cahir het volgende:
Jezus niemand post hier beahlve Bartjebart buiten deze reeks he?
Die me op m;n bek pakte? Die met zo'n PLO sjaal om z'n nek? Dat kind probeert me echt al maaaaanden te zoenenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van mijn vrienden in NYC is een verwijfd, de ander mannelijk. Maar da's dan ook de enige die ik ken die mannelijk is.
[..]
Hoezo? Was toch niet die heeeele enge blonde slet uit de Pallaz?
*myat check*quote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Cahir het volgende:
Jezus niemand post hier beahlve Bartjebart buiten deze reeks he?
Hij is iets gebleekt, oorknopjes, Arafatje om, vierkant hoofd, tegen de 20 en bijzonder onaantrekkelijk en vooral smakeloos.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Die me op m;n bek pakte? Die met zo'n PLO sjaal om z'n nek? Dat kind probeert me echt al maaaaanden te zoenenen ik probeer steeds mijn hoofd weg te draaien maar soms ben ik te laat
Of die ENORM gebleekte die aan het tafeltje stond?
Let's fight and talk!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:55 schreef Jerruh het volgende:
ik maak nooit ruzie en ik vecht nauwelijks.
maar goed, ik heb nog wel zin in een knokpartijtje!
Zover opgesomdquote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
moet je toch eens beter in de MyAt van een aantal Fokkers kijken
"jow man wat ga je vandaag nog doen"quote:
Let's fight and talk.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:07 schreef Jerruh het volgende:
"jow man wat ga je vandaag nog doen"
" BAMMMM"
" eh weet ik nog niet man, heb geen plannen"
"kePOOOW"
" ow, pilsje dan?
" PIEEEEUWWWW"
" graag, hertogje?"
"KADENGGGG"
Kloothommeltje! Je vergeet me.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zover opgesomd
-Cahir
-BartjeBart
-Jerruh
-Wonderer (ook vergeten)
Nu heb ik ze allemaal wel denk ik
krijg ik geen pakkerdquote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
goedeavond vanuit een leuk en gezellig Budapest
Ja met mij tochquote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
krijg ik geen pakkerd![]()
iemand op gay.nl vraagt me mee uit, heb geen zin, ik ben zogenaamd bezet.
Dikke kus voor jou... en is diegene die je uitvraagt een beetje leuk ?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
krijg ik geen pakkerd![]()
iemand op gay.nl vraagt me mee uit, heb geen zin, ik ben zogenaamd bezet.
Te gehaast en daar houd ik niet van, als ik iemand leuk vind dan komt het vanzelf wel goed. En het is niet echt mijn type. Ach ik ga gewoon vertellen alsof ik al een vriend hebquote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dikke kus voor jou... en is diegene die je uitvraagt een beetje leuk ?
Val je dan op allochtoonsquote:
Ik ben wel van plan om een schotel te kopen zodra ik een eigen huis heb, zodat ik lekker naar Russische zenders kan kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:06 schreef Cahir het volgende:
Jij bent indiaan. Dat telt niet als allochtoon
Ja, op dat tijdstip ben ik aan het werk hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waar is onze Meteoroloog als je hem nodig hebt
Ik zie hem zo weinig hier meer posten
Juist ja. Joshua. Probeert me a weken op m'n bek te pakken.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is iets gebleekt, oorknopjes, Arafatje om, vierkant hoofd, tegen de 20 en bijzonder onaantrekkelijk en vooral smakeloos.
Ik had voor Mitchell gekookt. Stiekem heb ik natuurlijk langzaam werkend gif in z'n pasta en olijfjes gedaanquote:Op maandag 16 juni 2008 17:36 schreef Cahir het volgende:
Om 5 uur eten alle homos?
Ja die jaquote:
Je had hem met de carnaval moeten zien... hij is altijd zo smakeloos gekleed dat ik er werkelijk uren naar kan kijken.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Juist ja. Joshua. Probeert me a weken op m'n bek te pakken.
"Haaaaa schatjeee" Ik ken je niet eens. Wie ben je? "Lieveeeerd!" Niet do familiaie. Ik heb je pas 1x gezien op stap. "Hoe is heeeeeeeet?" zoen zoen PLANT OP BEK.
Daar is het ook wel een beetje 't weer voor.quote:
Leef jij ook nog?quote:
Honey sweety darling, it's youquote:
Mag wel op NLse tv komenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was ooit ook een Brits modellenprogramma (Model Behaviour) en seizoen 2 daarvan (dacht ik) had ook mannen..
Dat was het toen ookquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef Cahir het volgende:
Sam, iemand die op JT lijkt
http://www.gay.eu/lovelyboy_
Ryan Philippequote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef Cahir het volgende:
Ja behoorlijk...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
't komt toch in de buurt van de oude JT?
Nope.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
Bedoel je niet 'make me a supermodel'?
Dat is er nu weer op, maar dan de USA versie
ooow oke...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope.
http://www.channel4.com/e(...)del/model_biogs.html
Daar zijn de bio's nog te vinden.
cocktail drinken ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:08 schreef Cybart het volgende:
cocktail shaken is een coole hobby
vandaag stonden een aantal daquiry's op het programm![]()
![]()
Hij heeft z'n gsm nummer veranderd, zijn MSN veranderd.quote:
Het lag laatst in het afprijs schap van de kruidvat...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.originalsource.co.uk/
Fijn spul, maar ik kan 't niet meer vinden in de winkel.
Vast van voor mijn tijd.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De mijne is al jaren geleden down the drain gegaan.
Serge.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Over wie heb je het dan (loop ik zo achter?)?
Wel een beetje verdacht als iemand zomaar zijn mail en nummer verandert. Misschien heeft ie een (anderequote:
Ik maar eens een nieuwe msn nemen. Word gek dat ik 100x moet uitleggen dat het een 0 is en geen o.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een beetje verdacht als iemand zomaar zijn mail en nummer verandert. Misschien heeft ie een (andere) enge stalker.
Ik heb al jarenlang hetzelfde nummer en mailadres. Als ik dat verander vind ik het zelf alleen al zo verwarrend dat het het niet waard is.
Ja ik zit nog met mijn eerste hotmail en eerste GSM nummer inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2008 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een beetje verdacht als iemand zomaar zijn mail en nummer verandert. Misschien heeft ie een (andere) enge stalker.
Ik heb al jarenlang hetzelfde nummer en mailadres. Als ik dat verander vind ik het zelf alleen al zo verwarrend dat het het niet waard is.
Jawel jaquote:
het is foto van een acteurquote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef Cahir het volgende:
Wat deprimerend...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |