Die dansact zelf is ook leuk, zeer appartquote:Op maandag 16 juni 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde hem in SYTYCD:
En was meteen verkocht. Wat een enorm lief ingetogen emotioneel nummer zeg.....
Ik hou van deprimerende muziek, zodat ik lekker kan zwelgen in zelfmedelijdenquote:
It's a Mia Michaels one and onlyquote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die dansact zelf is ook leuk, zeer appart
Ik kreeg het net... Vreemdquote:
Aan het MASTRUBEREN is? Eng woordje?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alsof-ie ehm... Nou ja..
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alsof-ie ehm... Nou ja..
spot niet met JTquote:Op maandag 16 juni 2008 23:00 schreef Cahir het volgende:
Die presentator @ RTl 4 nu van dat bouwprogamma is ook cute.
[..]
De vraag is of hij het er al mee gedaan heeft. (volgens mij staat sam al langer droog als mij)quote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
' Je presteert niet zo goed in bed als ik hoopte. '
Heb er al over geklaagd. Morgen gaat er een nieuw topic over open, desnoods PM ik biogarde ff. Waarschijnlijk ligt het aan de OP met Dattebayo voorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus Cahir, heb je opeens je ogen open ofzo, dat je constant moet melden als je iets leuks ziet?
En waaorm is je KLBtopic dicht, dit was toch best een serieuze klacht zelfse?
ERG irritant.quote:
Godver hij is niet mijn type eigenlijk op zijn profiel stond dat ie lekker was totdat ik zijn pic zag. Helemaal niks waar ik op kan vallenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
' Je presteert niet zo goed in bed als ik hoopte. '
Ja lekker objectief is dat.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Godver hij is niet mijn type eigenlijk op zijn profiel stond dat ie lekker was totdat ik zijn pic zag. Helemaal niks waar ik op kan vallen.
Je avatarquote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Masturberen, bedoel je. Die herkansing was voor Nederlands?.
Oui!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Masturberen, bedoel je. Die herkansing was voor Nederlands?.
zekersquote:
Je verbaast me toch iedere keer, bij je posts over op wie je wel of niet valt.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Godver hij is niet mijn type eigenlijk op zijn profiel stond dat ie lekker was totdat ik zijn pic zag. Helemaal niks waar ik op kan vallen.
Droogstaanquote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
De vraag is of hij het er al mee gedaan heeft. (volgens mij staat sam al langer droog als mij)
Ik heb net gezegd dat ik een vriend hebquote:Op maandag 16 juni 2008 23:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja lekker objectief is dat.
Zeg dat je opeens weer hetero ben.
Feeks!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ik een vriend heb.
ik vind het poppetje leukerquote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het was die of deze:
[ afbeelding ]
Ik ben geen puber meer.quote:
Ik ben de serie voor de tweede keer aan het kijken, na een jaar of zo. Het is zó goed geschreven.quote:
Yep.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:14 schreef Cahir het volgende:
Hoe heet ie ookweer? L toch?
T/m 19 geken ofzo, begin is eeeruug sterk. Nadat L dood ging is mijn intresse afgenomen. En aan de episodes was heel moeilijk te komen. Het is de beste anime die ik ooit heb gezien, een heel erg sterk verhaal.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben de serie voor de tweede keer aan het kijken, na een jaar of zo. Het is zó goed geschreven.
ik wil wel zijn vriend wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die kwam ik gister nog tegen, wat is zijn pro ookalweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |