Berucht tot ver buiten Ehv.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:37 schreef Ang3l het volgende:
je BENT een celeb! Berucht in het Ehvn's uitgaancircuit
Neeee, Patty is juist heerlijk foutquote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef Jerruh het volgende:
lucille is in ranking the stars trouwens erg leuk! die vind het tenminste niet erg om haarzelf soms te bespotten... beter dan patty brard met d'r zelfverheerlijkend gebral.
"Ja, Paul. Op de Veluwe. Met een man."quote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef Jerruh het volgende:
lucille is in ranking the stars trouwens erg leuk! die vind het tenminste niet erg om haarzelf soms te bespotten... beter dan patty brard met d'r zelfverheerlijkend gebral.
En jij wil haar handtekening?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef Cairon het volgende:
Ik zou willen dat ik het matras van Tilburg was...![]()
Sabine, ik heb d'er handtekening nog ergens op een bierviltje liggen. Sneu wijf.
Wat heeft die handtekening daar mee te maken?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:46 schreef Cairon het volgende:
Ik was jong en onschuldig, en destijds was het nog een lekker mokkel, voordat ze die debiele vlechtjes in d'er haar had. En wat maakt een mokkel lekker? De wetenschap dat je maar met je vingers hoeft te knippen en je kunt er overheen gaan.
Hij weet wie 't zegtquote:
Ach jij! Ga toch dood in 1920 ten tijden van de ultra hippe Charlston!quote:Hij weet wie 't zegt
(En nu geen open deuren intrappen met "Inderdaad, het matras van Eindhoven" )
Dat schijn ik al te zijn!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
(En nu geen open deuren intrappen met "Inderdaad, het matras van Eindhoven")
Dat haar kan echt niet! ik heb automatisch de drang om hem dat ff te zeggen, maar toch doe ik het maar niet...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:47 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/Megastar
Kill it with fire!
Flamethrowerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:52 schreef Cairon het volgende:
Het haar is de bekroning op het hele plaatje... het turkensnorretje en die ene dikke monobrauw zijn al genoeg voor een gruwelijke dood door vuur.
owquote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ach jij! Ga toch dood in 1920 ten tijden van de ultra hippe Charlston!
Want in 2004 kun je niet doodgaan, want het is nog maar 1998!
of Tatjana die begon over het haar van Paul,quote:Op maandag 16 juni 2008 15:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
"Ja, Paul. Op de Veluwe. Met een man."Meesterlijk iedere keer weer.
Ben je hem aan het complimenteren op z'n goede smaak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Ben ik van de troon gestoten?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat schijn ik al te zijn!
Er van uitgaande dat er maar 1 matras per stad is
Heb hem gewezen op zn haar, maar volgens hem moest ik oprotten.. 'haat je leven, diegene die hier voor sgut zit ben jij''quote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben je hem aan het complimenteren op z'n goede smaak?
Je kent mequote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef Cairon het volgende:
Hier een klein stukje verhaal van een van de personen waar je ongetwijfeld een mes bij in de rug plant als het je uitkomt...
quote:maar laat niet merken, nooit niet dat je die achtergrond weet, omdat het alleen voor de storyteller is...
Dus hush...Smells like Ravnos. Maar met verworven geld zou 't ook Ventrue kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |