we kijken even naar de jury...............quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef Cairon het volgende:
ik lijk goddank niet op een celeb
en in ander nieuws, wat heeft die Pete Wentz toch een vette pofkop gekregen.
nouja, in het echt lijk ik op lucille werner...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef MisterO het volgende:
Cybart doet me aan Mark Wahlberg denken...
Ja, daar hebben we een filmpje van nodig, anders kun je niet door naar de volgende ronde.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, in het echt lijk ik op lucille werner...
ik heb een heel stom loopje
volgende ronde, volgende ronde.....quote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we een filmpje van nodig, anders kun je niet door naar de volgende ronde.
Nee nee, daar lijkt mijn beste vriendin (die met het tumorknietje) al op!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
Maar wel goed dat je dezelfde danser in je hoofd had als die ik ook bedoelde. Dan zit er dus wel iets van herkenning in. Ik zeg niet 2 druppels water, maar toen ie voorbij flitste had ik zoiets van "Hey, MisterO!"quote:
ze heeft dan ook ballen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, daar lijkt mijn beste vriendin (die met het tumorknietje) al op!
hehehe! als we het zo bekijken... amy winehousequote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
je BENT een celeb! Berucht in het Ehvn's uitgaancircuitquote:
Dan toch eerder Sabine, als matras van Tilburg zijndequote:Op maandag 16 juni 2008 15:37 schreef Cairon het volgende:
De enige met wie ik ooit echt vergeleken ben is Bart uit Big Brother... in een diep donker verleden...
Hoho, zo zitten de spelregels niet in elkaar. Zelfs de allerbesten moeten auditie doen. Lucille dus ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgende ronde, volgende ronde.....
alof mensen als ik me ooit ergens voor moet qualificeren........
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan toch eerder Sabine, als matras van Tilburg zijnde
Dit kun je toch niet maken man?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Dan toch eerder Sabine, als matras van Tilburg zijnde
Met je foto deed je me denken aan dat meisje van The Blair Witch projectquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |