Jawel, want dat doet ze dan in Groningen, en ik zit in Zeelandquote:Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef PieterBas het volgende:
Geef het maar toe Piles, je zou het echt niet erg vinden als Kiwi naakt in de gracht zou springen
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]! Jammer dat hij dit niet meer meemaakt [ afbeelding ].
Ga je toch in Groningen kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, want dat doet ze dan in Groningen, en ik zit in Zeeland
Nu zou je een hele flauwe grap kunnen maken over golvenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, want dat doet ze dan in Groningen, en ik zit in Zeeland
En daarom is het juist zo ergquote:Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef jna het volgende:
Dat moet je echt niet zeggen tijdens een wedstrijd. Volgens mij zijn er al vele mensen vermoord die tijdens een voetbalwedstrijd zeggen: "ach, het is maar een spelletje..."
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:49 schreef jna het volgende:
Nu zou je een hele flauwe grap kunnen maken over golven
Alquote:Op maandag 16 juni 2008 12:48 schreef jna het volgende:
En de maandag na de finale vrij nemen!
Oh ja, je luistert ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:52 schreef jna het volgende:
Zelfs Johan Derksen denkt dat we europees kampioen worden
Ja ag.. Johan D..quote:Op maandag 16 juni 2008 12:52 schreef jna het volgende:
Als Derksen zegt, dan is het waarquote:Op maandag 16 juni 2008 12:52 schreef jna het volgende:
Laat wel zien hoe de stemming is omgeslagen vergeleken met voor het ekquote:Op maandag 16 juni 2008 12:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als Derksen zegt, dan is het waar
Derksen
We hebben zeker nog 2 wedstrijden te gaan...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu al denken dat nederland kampioen wordt
Inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2008 12:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu al denken dat nederland kampioen wordt
Heel goedquote:Op maandag 16 juni 2008 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik bekijk het per wedstrijd.
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef Milou__ het volgende:
Ben ik weer.
Ik ga een poging doen om mn verslag af te maken
Heel goedquote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef Milou__ het volgende:
Ben ik weer.
Ik ga een poging doen om mn verslag af te maken
hehe.. hoe onzinnig.. waar komt dat dan vandaan?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
'Men ken nea witte wêr't de fisk sit,' sei de man, en hy sette syn fûke yn 'e daksgoate.
Heb je onder stroom gestaan?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
'Men ken nea witte wêr't de fisk sit,' sei de man, en hy sette syn fûke yn 'e daksgoate.
Ik kan er eigenlijk weinig van makenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat dacht ik nou ookquote:
Kletsen doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 16 juni 2008 13:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat hebben jullie weer een snelheid zeg, ik sta even te kletsen en hups weer veel verder.
quote:
Hetzelfde!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed
Wat zal ik dan eens gaan doen
quote:
quote:
Kiwitjuhh?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:10 schreef Jipje het volgende:
[..]Nu hopen dat ie wegblijft
[..]Lekkere kiwi's
Gewoon niet te hard gaan fietsen nuquote:
Oeeh fruitquote:Lekkere kiwi's
Nee,ik blijf voorlopig een paar uur zitten waar ik zitquote:Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon niet te hard gaan fietsen nu
[..]
Oeeh fruitdaar heb ik ook wel zin in
Maar niksk hier op het werk of thuis
Witte zijn lekkerderquote:Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee,ik blijf voorlopig een paar uur zitten waar ik zit
En fruit, dat heb ik elke dag bij meHeb voor vanmiddag nog een lekker stel blauwe druiven
quote:
Mwa. Ligt eraanquote:
Ik kan weer een opmerking maken, maar hij is te slecht/slijmerigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
PILES GA EENS AAN JE VERSLAG BEZIG!!!!
PRECIES!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
PILES GA EENS AAN JE VERSLAG BEZIG!!!!
Kan je niet wat nuttigs zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef Californium het volgende:
En weer een TVP
IDD JA.. DUS AAN HET WERK!!!quote:
sorry hoor maar ben drukquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef Leinonlein het volgende:
Nou een Duitse vriend van me ziet het ook wel zitten geloof ik!
Lein zegt (13:04):
Holland für europa meisterr!!!!
Duitser zegt (13:04):
ja das stimmt. die spielen wirklich guten fußball
Finale Duitsland - Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef Leinonlein het volgende:
Nou een Duitse vriend van me ziet het ook wel zitten geloof ik!
Lein zegt (13:04):
Holland für europa meisterr!!!!
Duitser zegt (13:04):
ja das stimmt. die spielen wirklich guten fußball
Geloof nooit dat het een echte Duitser isquote:Op maandag 16 juni 2008 13:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Das knap voor een Duitser, om dat toe te geven
quote:
Dat is echt mijn droomfinalequote:
Haha ja echt hoor, is een goede vriend van me uit Berlijn! Maar hij heeft wel altijd een zwak gehad voor alles uit Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Geloof nooit dat het een echte Duitser is
en jij moet werken!!!quote:
Scheelt een hoopquote:
quote:
ligt duitsland er niet al uit?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:35 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik dan zeggen o groot alwetend persoon
Hallo!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:35 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik dan zeggen o groot alwetend persoon
Ze hebben nog een kans om door te gaanquote:
Wat doe jij nog hier?quote:
Wij zijn vrouwen. Wij kunnen multitaskenquote:
Dan gaan er echt doden vallenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Finale nederland-turkijezal leuke taferelen in de stad opleveren
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef jna het volgende:
Nee, misschien vanavond (dan kan je me opvegen trouwens)
Ik ga ook zeker kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, misschien vanavond (dan kan je me opvegen trouwens)
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Finale nederland-turkijezal leuke taferelen in de stad opleveren
Ouwequote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]! Doe eens normaal ouwe!
Presentatie al af?
Idd ja 1300 regels ondertussen, dus Piles.. jij mag niet zeurenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wij zijn vrouwen. Wij kunnen multitasken
Ik heb geen idee hoe turkije speelt, maar het idee van iedereen in de stad.. geschreeuw door elkaar heen en het getoeter,d e gevechten.. lol..quote:
Jij bentquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja 1300 regels ondertussen, dus Piles.. jij mag niet zeuren
Dan blijf ik thuisquote:Op maandag 16 juni 2008 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe turkije speelt, maar het idee van iedereen in de stad.. geschreeuw door elkaar heen en het getoeter,d e gevechten.. lol..
Die kans zit er zeker in..quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd ja 1300 regels ondertussen, dus Piles.. jij mag niet zeuren
Lijkt me verstandigquote:
Nee ouwe, maar dat is een kut finalequote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Conclusie bijna af
Conclusie bijna af
Conclusie bijna af
Conclusie bijna af
Conclusie bijna af![]()
![]()
![]()
En hoe lang is ie geworden?quote:
Ik nietquote:
Tot nu toe 1 kantje met veel leeg ruimtequote:
Ik ben voor Nederland portugalquote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ouwe, maar dat is een kut finale.
Mag ook ja.. met veel rode en gele kaartenquote:
Kijk aan.. zo zien we het grraagquote:Op maandag 16 juni 2008 13:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tot nu toe 1 kantje met veel leeg ruimte
Maar het worden er 2 denk ik. maar tis niet alleen conclusie, ook nog discussie en aanbevelingenIK BEN GOED BEZIG! WOEHOE!
gewoon Duitsland - Nederland or Portugal - Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ouwe, maar dat is een kut finale.
dat kan nietquote:
quote:
Dat hoor jij sowieso te doenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou zeker komen aanzetten met Nederland - Brazilie?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
quote:
gewoon nergens mee aankomen is het beste..quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
me huisgenootje vroeg vorige week wanneer Japan moest voetballen
Voetballen ze daar dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkijequote:
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
gewoon nergens mee aankomen is het beste..
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkije
Ja die landen hebben enorm veel overeenkomstenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkije
dat dacht ik nou ookquote:Op maandag 16 juni 2008 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ja die landen hebben enorm veel overeenkomsten
Japan staat bijna wel op elk WK. Waarschijnlijk ook alleen omdat ze in kwalificatie spelen tegen landen zoals West Samoaquote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voetballen ze daar dan?
ik dacht dat ze daar alleen aan ping-pong deden
Ik ook, maar ik raak er al aan gewendquote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:last van m'n rug, schouders en nek
moet liggen, maar moet nog 2,5 uur .. grr!!!
Johquote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef jna het volgende:
[..]
Japan staat bijna wel op elk WK. Waarschijnlijk ook alleen omdat ze in kwalificatie spelen tegen landen zoals West Samoa
Het zit bij mij wel standaard vast enzo.. maar nu doet het gewoon pijnquote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
Ik ook, maar ik raak er al aan gewend
En ik moet er nog 3
Komen we weer bij die massagequote:Op maandag 16 juni 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het zit bij mij wel standaard vast enzo.. maar nu doet het gewoon pijn
Heeft die van laatst toch niet geholpenquote:
Serieusquote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
Ja. Zou je ook eens moeten proberen...quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Jipje het volgende:
Ja. Zou je ook eens moeten proberen...
Iedereen.. BEHALVE JIJ!!quote:
quote:
Oeps. Dubbel... Waarom doen ze dan ook quote en wijzigen naast elkaar...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er een gevonden!er was alleen een betere vroeger...
![]()
quote:
Omdat ze dat leuk vindenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oeps. Dubbel... Waarom doen ze dan ook quote en wijzigen naast elkaar...![]()
Nou! IK NIET!quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Uhm mijn ervaring is eerder dat mannen er niet mee om weten te gaanquote:
Ook dat is een waarheid als een koequote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm mijn ervaring is eerder dat mannen er niet mee om weten te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee
Ik heb liever een joystick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is nietquote:
Ja tuurlijk. Jouw imago is niet meer te reddenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Erg zijn ze hè, ik maakte gewoon een serieuze opmerkingen
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef Milou__ het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
Nu alles uitprinten
Oohh, dat viel alles mee danquote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef Milou__ het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
Nu alles uitprinten
Dat heb ik ook allang opgegevenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Jouw imago is niet meer te redden
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan. Heb van februari tot en met mei stage gelopen bij een middelgrote gemeente en van juli tot en met december ga ik afstuderen bij een adviesbureau. Onderwerp van mijn sciptie: de corporaties in de krachtwijken. Op welke manier de corporaties investeringen doen bij stedelijke vernieuwing. Ik heb er zin in!
Mijn ervaringen bij de gemeente waaren positief. Natuurlijk kloppen alle stereotypen wel een beetje, maar dat wilde ik gewoon zelf ervaren. Ik blijf dit topic volgen. Het is altijd leuk om ervaringen te lezen van anderen.
Iemand ervaring met extern (bij een bedrijf) afstuderen? Wat zijn de grootste valkuilen? Ik heb al redelijk goede afspraken gemaakt a.f.a.i.k. Mijn scriptie staat in ieder geval op nummer één. Daarnaast kan ik nog één of twee dagen (echt niet meer) klusjes doen voor het adviesbureau. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn onderzoeksvoorstel.
Kijk, dat is nog eens een introquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan.
Afstuderen gebeurd bij ons altijd bij een bedrijf,.. net als een stage.. dus weet niet of dat zo bijzonder is?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan. Heb van februari tot en met mei stage gelopen bij een middelgrote gemeente en van juli tot en met december ga ik afstuderen bij een adviesbureau. Onderwerp van mijn sciptie: de corporaties in de krachtwijken. Op welke manier de corporaties investeringen doen bij stedelijke vernieuwing. Ik heb er zin in!
Mijn ervaringen bij de gemeente waaren positief. Natuurlijk kloppen alle stereotypen wel een beetje, maar dat wilde ik gewoon zelf ervaren. Ik blijf dit topic volgen. Het is altijd leuk om ervaringen te lezen van anderen.
Iemand ervaring met extern (bij een bedrijf) afstuderen? Wat zijn de grootste valkuilen? Ik heb al redelijk goede afspraken gemaakt a.f.a.i.k. Mijn scriptie staat in ieder geval op nummer één. Daarnaast kan ik nog één of twee dagen (echt niet meer) klusjes doen voor het adviesbureau. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn onderzoeksvoorstel.
Welkomquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Bij ons is dat ook normaal...hoewel ziekenhuis / universiteit ook kanquote:Op maandag 16 juni 2008 14:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afstuderen gebeurd bij ons altijd bij een bedrijf,.. net als een stage.. dus weet niet of dat zo bijzonder is?
hoi trouwens
Hoiquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Nog niet genoeg vrouwen hier dan?quote:
Natuurlijk wel.. dan wordt hier zo'n kippenren.. moet je voor uitkijken hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hebben we zo onderhand wel aardig wat toch?
Hoewel het er nooit genoeg zijn natuurlijk
Alsof ik me daar niet in thuis voelquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk wel.. dan wordt hier zo'n kippenren.. moet je voor uitkijken hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
Jawel, je keek.
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:Aahhhh, moet dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:WTF!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
het is maar wat je leuk vindtquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:Ken ik al van het Centraal Amateurhardlopers topic en het is tijdens de Göteborg Varvet.. en als je wil heb ik ook nog de naam van deze.... schijterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
een kippenren? Een kakelende club vrouwen.. gadver nee johquote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is het toch gezellig
Ik beeld het even in, maar nee, laat maarquote:Op maandag 16 juni 2008 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
een kippenren? Een kakelende club vrouwen.. gadver nee joh
Trust me.. it isn't. Een vriend van mij en ik waren de enige gasten, dan heb je het echt zwaar... maar... je leert dan ook de vrouw kennen... Ging het de hele avond over het scheren van geslachtsdelen en sauna's..quote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is het toch gezellig
Heb je ondertussen nou ook nog maar iets aan je verslag gedaan?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik beeld het even in, maar nee, laat maar
Nee, ben nu ff invoerwerk aan het doenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je ondertussen nou ook nog maar iets aan je verslag gedaan?
Een avondje is dan nog te doen wss.. en voor de man misschien leerzaam.. maar je wordt er wel gestoord vanquote:Op maandag 16 juni 2008 14:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trust me.. it isn't. Een vriend van mij en ik waren de enige gasten, dan heb je het echt zwaar... maar... je leert dan ook de vrouw kennen... Ging het de hele avond over het scheren van geslachtsdelen en sauna's..
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:De gelukkigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
Namn Född Förening Startnummer Tid Placering
Mikael Ekvall 89 Strömstad Löparklubb 26 1.09.43 21
Vind ik nog knap, 21ste worden met een volle broek
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik weet niet of ik zo zit te wachten op een leerzame avond tussen allemaal vrouwenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een avondje is dan nog te doen wss.. en voor de man misschien leerzaam.. maar je wordt er wel gestoord van
Waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo zit te wachten op een leerzame avond tussen allemaal vrouwen
Ja. Ik werd gestoord omdat de dames constant mij aankeken van... Waarom zit jij na 3 stukken taart, een flink aantal koekjes en een paar biertjes niet vol en waarom kom jij niet aan..quote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een avondje is dan nog te doen wss.. en voor de man misschien leerzaam.. maar je wordt er wel gestoord van
Niks mis met een leerzame avond, maar weet niet of ik me zo op mn gemak zou voelen in een hele groepquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:Als je eerste wordt dan is er in principe niks aan de hand. Dan was het de moeite waard. Als je echter vierde wordt dan voel je je behoorlijk ... tjah .... beschetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
![]()
Hebben jullie allemaal tijd teveel op stage ofzo?
Vanmiddag afscheidsborrel van mijn vorige stage! Lekker drinken op kosten van de zaak.
ps. Geslacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is te gezellig hierquote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Beugelfles het volgende:
daar staan stages bekend om hequote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Beugelfles het volgende:
Vanmiddag afscheidsborrel van mijn vorige stage! Lekker drinken op kosten van de zaak.
De arme jongen werd 21stequote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Beugelfles het volgende:
[..]
Als je eerste wordt dan is er in principe niks aan de hand. Dan was het de moeite waard. Als je echter vierde wordt dan voel je je behoorlijk ... tjah .... bescheten![]()
Hallo KiWiquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zet ondertussen Theo maassen op
Neuk het systeem.. van het weekend de andere al gezienquote:
alweerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Irritante naam heeft ze hè, met die hoofdletters. Iedereen gokt altijd verkeerd
Is dat die laatste?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Neuk het systeem.. van het weekend de andere al gezien
We blijven oefenenquote:
Je kunt ook gewoon kiwi zeggen of Loesje natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Irritante naam heeft ze hè, met die hoofdletters. Iedereen gokt altijd verkeerd
Weet ikquote:Op maandag 16 juni 2008 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Je kunt ook gewoon kiwi zeggen of Loesje natuurlijk
Sterktequote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar huis toe..
Tot over een paar uur
Zeker welquote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik
Of gewoon goed kijken als je quote
Maar hoe we het ook schrijven, je luistert wel toch?
Nee al een wat oudere.. 3 shows terug ofzo..quote:
Heb je het weer lopen slopenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar m'n laptop begeeft het half.. dus ik ben boos.. Moet m'n verslag nog naar mezelf mailen.. maarja moet ie wel weer eerst op willen start
quote:
nietquote:Op maandag 16 juni 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer ga je het opgeven?
Maar ik ben hard aan het denken
Nee, lijkt me nietquote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
He dat weten jullie vast misschien wel..
als je met vista terug naar de fabrieksinstellingen gaat.. gaan dan de partities ook weg?
Mijn laptop heeft kuren, wss zowal hard als software.. daarbij fucking sloom , dus effe terug naar basics, kan geen kwaad.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet
Partities kun je niet zomaar weghalen als er nog data op staat volgens mij
Hoezo wil je dat dan?
Of het helpt is dan ook de vraagquote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft kuren, wss zowal hard als software.. daarbij fucking sloom , dus effe terug naar basics, kan geen kwaad.
I know, maar kan het altijd proberen hequote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
Of het helpt is dan ook de vraag
Is je laptop niet gewoon te licht voor Vista?
Heb je het drukquote:
Jup nog steeds. Maar ik ga nu naar huis, vanavond adviescommissie en ik moet die dossiers nog door. Dat is thuis handiger als hier aangezien ik hier vaak gestoord wordt.quote:
quote:
Van partities wordt ie iig niet slomerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
I know, maar kan het altijd proberen he
Nee vista kan hier goed op draaien.. tis echt van de laatste tijd dat ie zo sloom is geworden..
Slapen kan wel als ik dood benquote:
Briljantquote:Op maandag 16 juni 2008 15:37 schreef The_Dean het volgende:
Slapen kan wel als ik dood ben
Nog wat schoolzooi bij elkaar zoeken voor de beoordeling van morgen. Leraar komt er net achter dat hij al mijn gemailde verslagen weggeflikkerd heefd
Sommige mensen doen dat dus niet eensquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Och, scheeld een stuk dat ikzelf ook alles bewaard heb
Maar ik ben niet zoals sommige mensenquote:
Nee, ik ook niet. Ik bewaar werkelijk allesquote:Op maandag 16 juni 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zoals sommige mensen
Uit een boek van friese wijsheden!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hehe.. hoe onzinnig.. waar komt dat dan vandaan?
Ik uhm niet meer,d eed het wel..quote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik bewaar werkelijk alles
Ohh, ik heb nog genoeg op zolder van de basisschool staan denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef The_Dean het volgende:
Naja, ik ook. Per school zeg maar, veel zooi voor de MAVO en HAVO is allang weg
Haha late reactiequote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Uit een boek van friese wijsheden!
Vind het wel leuk.
Naja, en met die mailboxen van tegenwoordigquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik uhm niet meer,d eed het wel..
Nu voornamelijk in de mail, want dat gooi ik toch niet weg hehe
Maar dat is schattigquote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, ik heb nog genoeg op zolder van de basisschool staan denk ik
De mailboxen van tegewnoordig?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, en met die mailboxen van tegenwoordig
Daarom doe ik het ook echt nog niet wegquote:
Groot genoeg om alles te bewarenquote:
Ja ok, hier ook wel geloof ik, maar boekverslagen en dat soort dingen, allemaal enkeltje prullenbakquote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, ik heb nog genoeg op zolder van de basisschool staan denk ik
Hehe.. ik heb eigenlijk alleen nog de boekjes met liedjes voor de kerk waar we vaak zongen (totaal niet katholiek, maar ik zong er wel haha)quote:Op maandag 16 juni 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
Daarom doe ik het ook echt nog niet weg
Als het er nog staat tenminste![]()
Ik dacht al.. ald ie problemen.. nooit problemen gehadquote:Groot genoeg om alles te bewaren
Geen idee of ik dat allemaal nog hebquote:Op maandag 16 juni 2008 15:54 schreef The_Dean het volgende:
Ja ok, hier ook wel geloof ik, maar boekverslagen en dat soort dingen, allemaal enkeltje prullenbak
Dat je genoeg opslagruimte hebtquote:
Ja man.. dat maak ik nooit volquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
pfff. Ik geloof dat mn verslag bijna af is...
Nu een informatiesessie. Tot morgen
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
pfff. Ik geloof dat mn verslag bijna af is...
Nu een informatiesessie. Tot morgen
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:00 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar
Nog even een half uurtje niks doen en dan werken
Krijg ik ook bijna nooitquote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef The_Dean het volgende:
Zulke mails stuur en ontvang ik toch nooit. Als ik überhaupt al mail krijg
Spul van m'n werk (grote excel verslagen) kan ik jammergenoeg niet naar mezelf mailen... want ze zijn te grootquote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef The_Dean het volgende:
Zulke mails stuur en ontvang ik toch nooit. Als ik überhaupt al mail krijg
Helemaal opnieuw?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
en m'n laptop is alweer bezig met opnieuw installeren en dergelijke.. ben benieuwd
Ja, dat lijkt me lastig... datastick dan niet handig?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Spul van m'n werk (grote excel verslagen) kan ik jammergenoeg niet naar mezelf mailen... want ze zijn te grootdat is wel jammer..
Yup.. back to the rootsquote:Op maandag 16 juni 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal opnieuw?
Je laat er geen gras over groeien
werkt hier niet.. hebben van die stomme portals, waar dat niet op werktquote:Op maandag 16 juni 2008 16:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lastig... datastick dan niet handig?
I know!!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:07 schreef The_Dean het volgende:
Dat is lame
Maar waarom wil je dat naar jezelf mailen?
Zonnetje hierquote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
GRRRRRRRRR HET REGENT!!! EN IK MOET FIETSEN!
de zon schijnt en ik moet met de busquote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know!!
Omdat mijn laptop 20x fijner werkt dan deze pc's, mbt excel. Dusja, dan is de keus makkelijk gemaakt he
Graag!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
de zon schijnt en ik moet met de busRuilen
Blijf nu wel wat langer ja, hopelijk wordt het droog..quote:Op maandag 16 juni 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonnetje hier
Anders blijf je ook tot vijf uur, dan is het vast droog
Blijven we gezellig allemaal tot vijf uurquote:Op maandag 16 juni 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
buienradar zegt dat het om 17.00 uur zeker droog moet zijn .. lets hope
Leef jij ook nogquote:Op maandag 16 juni 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
de zon schijnt en ik moet met de busRuilen
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know!!
Omdat mijn laptop 20x fijner werkt dan deze pc's, mbt excel. Dusja, dan is de keus makkelijk gemaakt he
Van het NIKS doen zekerquote:
achja de kleine ongenoegen des levensquote:
Niet van het vele werk wat ik verzet heb iigquote:
Niet zeikenquote:
Dan moet je eens IETS DOEN!!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet van het vele werk wat ik verzet heb iig![]()
Maar heb soms ook zoiets vanvan mezelf, maar doe nog steeds niks
Het zal ook weer eens nietquote:Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet van het vele werk wat ik verzet heb iig![]()
Maar heb soms ook zoiets vanvan mezelf, maar doe nog steeds niks
Het is toch gratisquote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Graag!
Kan hier ook niet om de bus om 5 uur, want heb m'n ov en dergelijke niet bij me
Owja.. tuulk..quote:
Jaquote:
dat zeg je nu al wekenquote:
Hier niet hoor. Maar hier staken ze ook niet. Niet op mijn oude lijn in ieder geval. 51quote:
Net als dat bordje boven de bar: Morgen gratis bier.quote:
gebakquote:
Trakteren wegens ex stagair zijnde enzoquote:Op maandag 16 juni 2008 16:29 schreef Californium het volgende:
[..]
gebakwaarom
![]()
Gebak halen....en en en en dan de lekkerste kiezen![]()
Ow lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 16:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trakteren wegens ex stagair zijnde enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |