Normaal gesproken alleen mijn hooikoorts medicijnenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben ik hier de enige die helemaal niks aan medicijnen / drugs gebruikt
Zou me bijna buitengesloten gaan voelen
Als je dat denkt zal het niet kloppen wat je nu zegtquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die helemaal niks aan medicijnen / drugs gebruikt
Collega van m'n vader heeft het een keer gehad tijdens een optreden. Die moest toen wel meteen naar het ziekenhuis waar ie pas bij kwam.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nouja, coma, ik verlies dan het bewustzijn, kom er ook zelf weer uit alleen dat duurt even. Het is alleen zo'n naar gezicht voor mijn collega's danGelukkig heb ik dat nooit overdag, dan ben ik er altijd op tijd bij
Mag, maar dan gebruik ik nog niksquote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik alcohol ook als een soort drugs meerekenen?
Alcohol en tabak zijn geen drugs.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn de beste vrienden.... vrienden die niet drinkenquote:
Dan telt het niet iddquote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Alcohol en tabak zijn geen drugs.
Had ik niet van je verwacht eigenlijkquote:
Maar wel een rijbewijs hebben natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zijn de beste vrienden.... vrienden die niet drinken
Inderdaad, wilde net zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar wel een rijbewijs hebben natuurlijk
Alleen mijn hooikoorts medicijnen en alleen als ik echt ziek ben een paracetamol of een asperine... en dat is het.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zou me bijna buitengesloten gaan voelen
Ik ook nietquote:
m'n image, wat doe je!?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan telt het niet idd
[..]
Had ik niet van je verwacht eigenlijk![]()
Alcohol kan je ook als een drug noteren ouwequote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En? En?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was even aan het fantaseren over wat ik zou doen als Nederland het EK zou winnen
valt ook onder genotsmiddelen..quote:Op maandag 16 juni 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alcohol kan je ook als een drug noteren ouwe.
En wiet? Dat wil ik ook nog wel eens gebruiken...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alcohol kan je ook als een drug noteren ouwe.
Dat doe ik ook wel eens. Volgens mij ga ik janken van vreugdequote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was even aan het fantaseren over wat ik zou doen als Nederland het EK zou winnen
Naakt de gracht in springen.quote:
Dat zekerquote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
En wiet? Dat wil ik ook nog wel eens gebruiken...
Ga jij dat doen, of fantaseer je dat Kiwi dat gaat doen?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Naakt de gracht in springen.
Wiet ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wiet? Dat wil ik ook nog wel eens gebruiken...
Het is dan ook een feitquote:
En dan scoort van Persie a la van Basten het beslissende doelpuntquote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Volgens mij ga ik janken van vreugde
Ik geef maar een suggestie!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Ga jij dat doen, of fantaseer je dat Kiwi dat gaat doen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dan ga ik keihard feesten en toeterend door Duitsland heen rijden (ik woon 10 min vd grens).
En er natuurlijk niet aan denken dat ik de volgende dag gewoon weer moet werken
Wedden dat me ma eerder isquote:Op maandag 16 juni 2008 12:40 schreef jna het volgende:
Sowieso ren ik eerst als een gek de straat op
Dat zekerquote:Op maandag 16 juni 2008 12:40 schreef jna het volgende:
Sowieso ren ik eerst als een gek de straat op
Notitie voor mezelf: Neem vrij die maandag na de finale (mocht Nederland de finale halen)quote:
Ik denk dat op 30 juni heel Nederland stil ligt... (miocht Nederland de finale halen!)quote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Notitie voor mezelf: Neem vrij die maandag na de finale (mocht Nederland de finale halen)
Nee, helaasquote:Op maandag 16 juni 2008 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Die suggestie van PB gaat m niet worden zeker?
Dat is misschien een zeer goed planquote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Notitie voor mezelf: Neem vrij die maandag na de finale (mocht Nederland de finale halen)
Inderdaad, zowel bij winst als verliesquote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat op 30 juni heel Nederland stil ligt... (miocht Nederland de finale halen!)
Jullie weten dat het maar een potje voetbal is.. toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat op 30 juni heel Nederland stil ligt... (miocht Nederland de finale halen!)
Hé, ik zeg niet dat ik dat wilquote:
Ah, toch nog iemandquote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie weten dat het maar een potje voetbal is.. toch?
Zoals de Generaal ooit zei; Voetbal is oorlog!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet zeggen tijdens een wedstrijd. Volgens mij zijn er al vele mensen vermoord die tijdens een voetbalwedstrijd zeggen: "ach, het is maar een spelletje..."quote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toch doet zo'n overwinning wat met 'the masses'quote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geef het maar toe Piles, je zou het echt niet erg vinden als Kiwi naakt in de gracht zou springenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoals de Generaal ooit zei; Voetbal is oorlog!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |