quote:Op maandag 16 juni 2008 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat je in een coma kan raken als je echt te laat bent?
quote:
Ik gebruik ook niksquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben ik hier de enige die helemaal niks aan medicijnen / drugs gebruikt
Zou me bijna buitengesloten gaan voelen
Inderdaadquote:
Normaal gesproken alleen mijn hooikoorts medicijnenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben ik hier de enige die helemaal niks aan medicijnen / drugs gebruikt
Als je dat denkt zal het niet kloppen wat je nu zegtquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
Collega van m'n vader heeft het een keer gehad tijdens een optreden. Die moest toen wel meteen naar het ziekenhuis waar ie pas bij kwam.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nouja, coma, ik verlies dan het bewustzijn, kom er ook zelf weer uit alleen dat duurt even. Het is alleen zo'n naar gezicht voor mijn collega's danGelukkig heb ik dat nooit overdag, dan ben ik er altijd op tijd bij
Mag, maar dan gebruik ik nog niksquote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik alcohol ook als een soort drugs meerekenen?
Alcohol en tabak zijn geen drugs.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn de beste vrienden.... vrienden die niet drinkenquote:
Dan telt het niet iddquote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Alcohol en tabak zijn geen drugs.
Had ik niet van je verwacht eigenlijkquote:
Maar wel een rijbewijs hebben natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zijn de beste vrienden.... vrienden die niet drinken
Inderdaad, wilde net zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar wel een rijbewijs hebben natuurlijk
Alleen mijn hooikoorts medicijnen en alleen als ik echt ziek ben een paracetamol of een asperine... en dat is het.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik ook nietquote:
m'n image, wat doe je!?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan telt het niet idd
[..]
Had ik niet van je verwacht eigenlijk![]()
Alcohol kan je ook als een drug noteren ouwequote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En? En?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was even aan het fantaseren over wat ik zou doen als Nederland het EK zou winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |