Ik ook wel redelijk....Maar vind het toch belangrijker om op tijd te komen dan dat me haar goed zit...dus dat zit vandaag nietquote:
quote:
Seks helpt.... zegt menquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga weer even kijken of de docent weer beschikbaar is
Coke ookquote:
een obmim?quote:
Een obmim ?quote:
Goede punten.... Ik ben het er mee eensquote:Op maandag 16 juni 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook wel redelijk....Maar vind het toch belangrijker om op tijd te komen dan dat me haar goed zit...dus dat zit vandaag nietmja wil me pony grotendeels laten bijgroeien dus het zit vaak niet
En ik voel me liever prettig in kleding dan dat het modieus is...dat dan weer wel
Ik zal even een collega vragenquote:
En? Hoeveel pagina's stageverslag heb je al getypt?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
En? Hoeveel pagina's stageverslag heb je al getypt?
quote:
Wie weet wil hij even.... Zit er dik in want het is een geile dag vandaag....quote:
quote:
Zegt er één wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat zal wel aan jou liggen. Hier is niks geils aan de dag hoor...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie weet wil hij even.... Zit er dik in want het is een geile dag vandaag....
Of ligt dat aan mijn toestand alleen
wat cali zegt.quote:
Goede reden om niet hard te fietsenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Nee, die werken nooit tegen mijn hoofdpijn.. die is nogal hardnekkig![]()
Dalijk eten, misschien helpt dat. Ik weet iig wel waar mn hoofdpijn doorkomt en dat is helaas niet door hard werken, maar door te hard fietsen...(daardoor zakte mn bloedsuiker te ver naar onder, en in bespreking kon ik niks eten, gevolg, te laat suikertoevoer = hoofdpijn...
)
Hier was ik al bang voorquote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat zal wel aan jou liggen. Hier is niks geils aan de dag hoor...
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zegt er één wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja. Of de volgende keer gewoon minder insuline spuitenquote:
quote:
Gelukkig weet je het wel, dat scheelt.. volgende keer beter oplettenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Dalijk eten, misschien helpt dat. Ik weet iig wel waar mn hoofdpijn doorkomt en dat is helaas niet door hard werken, maar door te hard fietsen...(daardoor zakte mn bloedsuiker te ver naar onder, en in bespreking kon ik niks eten, gevolg, te laat suikertoevoer = hoofdpijn...
)
Dat wel jaquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
ben redelijk hard aan het werk voor mijn presentatie
![]()
En me stageverslag terug en nog 3 of 4 kleine dingen aanpassen
Gewoon in de bespreking zeggen dat je ef wat moet eten i.v.m je bloedsuiker....Kunnen ze toch niet zo moeilijk over doenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
)
Daar hoop ik dan maar op ja. En idd, volgende keer ga ik beter opletten. Alleen, volgens mij zit ik met medicijnen (antibiotica) die dit veroorzaken...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig weet je het wel, dat scheelt.. volgende keer beter opletten
En idd, maar wat eten, want dan gaat ie in eidergeval wel weer omhoogen hopelijk dan langzaam je hoofdpijn weg
quote:
Klopt. Maar ik dacht dat we bijna klaar warenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon in de bespreking zeggen dat je ef wat moet eten i.v.m je bloedsuiker....Kunnen ze toch niet zo moeilijk over doen
Lijkt me ook niet. Gezondheid voor alles in zo'n geval hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
Gewoon in de bespreking zeggen dat je ef wat moet eten i.v.m je bloedsuiker....Kunnen ze toch niet zo moeilijk over doen
Ezel en steenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
En in zo'n toestand denk ik vaak dat ik nog heel wat aan kanAchteraf heb ik dan weer spijt...
Elke steun is welkom bij deze zware dag...quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik dacht dat we bijna klaar warenEn in zo'n toestand denk ik vaak dat ik nog heel wat aan kan
Achteraf heb ik dan weer spijt...
Ja ik moest langs de apotheek voor 12.00quote:
Is het ook niet zo dat je in een coma kan raken als je echt te laat bent?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik dacht dat we bijna klaar warenEn in zo'n toestand denk ik vaak dat ik nog heel wat aan kan
Achteraf heb ik dan weer spijt...
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op ja. En idd, volgende keer ga ik beter opletten. Alleen, volgens mij zit ik met medicijnen (antibiotica) die dit veroorzaken...
Nouja, het komt iig wel weer goed
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat je in een coma kan raken als je echt te laat bent?
quote:
Ik gebruik ook niksquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben ik hier de enige die helemaal niks aan medicijnen / drugs gebruikt
Zou me bijna buitengesloten gaan voelen
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |