quote:Op zondag 15 juni 2008 23:38 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ik bal mijn vuist, krijg een glimlach op m'n gezicht, sta op, zet de TV uit, ga douchen en ga naar bed.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH ik ben zo blij dat ik jou niet benquote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef kalinho het volgende:
een hels dilemma
maandag heb ik verdediging van mn minor. Verneuk ik dat kan ik een half jaar opnieuw doen
Maarja, je wordt maar 1 x Europees kampioen (88 was ik bijna geboren)
Wat te doen
Comazuipen dan heb je een goed excuusquote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef kalinho het volgende:
een hels dilemma
maandag heb ik verdediging van mn minor. Verneuk ik dat kan ik een half jaar opnieuw doen
Wat te doen
Maar een half jaar? Ik zie het probleem niet? Zuipen natuurlijk!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef kalinho het volgende:
een hels dilemma
Wat te doen
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:43 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga naar de stad en danFeesten en Zuipen
Die was idd geniaal. Haal die maar weer uit de mottenballen.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef NED het volgende:
In 88 was wel mooi. Als je toen de grens met nederland over kwam rijden vanuit duitsland hadden een paar mafkezen een keigroot spandoek boven een viaduct opgehangen met de tekst: "Sie fahren jetzt in Landes des Europameistershaft" of iets in die geest.
Voor alle duitsers die naar nederland kwamen zegmaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |