Dat je genoeg opslagruimte hebtquote:
Ja man.. dat maak ik nooit volquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
pfff. Ik geloof dat mn verslag bijna af is...
Nu een informatiesessie. Tot morgen
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
pfff. Ik geloof dat mn verslag bijna af is...
Nu een informatiesessie. Tot morgen
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:00 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar
Nog even een half uurtje niks doen en dan werken
Krijg ik ook bijna nooitquote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef The_Dean het volgende:
Zulke mails stuur en ontvang ik toch nooit. Als ik überhaupt al mail krijg
Spul van m'n werk (grote excel verslagen) kan ik jammergenoeg niet naar mezelf mailen... want ze zijn te grootquote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef The_Dean het volgende:
Zulke mails stuur en ontvang ik toch nooit. Als ik überhaupt al mail krijg
Helemaal opnieuw?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
en m'n laptop is alweer bezig met opnieuw installeren en dergelijke.. ben benieuwd
Ja, dat lijkt me lastig... datastick dan niet handig?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Spul van m'n werk (grote excel verslagen) kan ik jammergenoeg niet naar mezelf mailen... want ze zijn te grootdat is wel jammer..
Yup.. back to the rootsquote:Op maandag 16 juni 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal opnieuw?
Je laat er geen gras over groeien
werkt hier niet.. hebben van die stomme portals, waar dat niet op werktquote:Op maandag 16 juni 2008 16:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lastig... datastick dan niet handig?
I know!!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:07 schreef The_Dean het volgende:
Dat is lame
Maar waarom wil je dat naar jezelf mailen?
Zonnetje hierquote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
GRRRRRRRRR HET REGENT!!! EN IK MOET FIETSEN!
de zon schijnt en ik moet met de busquote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know!!
Omdat mijn laptop 20x fijner werkt dan deze pc's, mbt excel. Dusja, dan is de keus makkelijk gemaakt he
Graag!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
de zon schijnt en ik moet met de busRuilen
Blijf nu wel wat langer ja, hopelijk wordt het droog..quote:Op maandag 16 juni 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonnetje hier
Anders blijf je ook tot vijf uur, dan is het vast droog
Blijven we gezellig allemaal tot vijf uurquote:Op maandag 16 juni 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
buienradar zegt dat het om 17.00 uur zeker droog moet zijn .. lets hope
Leef jij ook nogquote:Op maandag 16 juni 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
de zon schijnt en ik moet met de busRuilen
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know!!
Omdat mijn laptop 20x fijner werkt dan deze pc's, mbt excel. Dusja, dan is de keus makkelijk gemaakt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |