quote:Op maandag 16 juni 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zet ondertussen Theo maassen op
Neuk het systeem.. van het weekend de andere al gezienquote:
alweerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Irritante naam heeft ze hè, met die hoofdletters. Iedereen gokt altijd verkeerd
Is dat die laatste?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Neuk het systeem.. van het weekend de andere al gezien
We blijven oefenenquote:
Je kunt ook gewoon kiwi zeggen of Loesje natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Irritante naam heeft ze hè, met die hoofdletters. Iedereen gokt altijd verkeerd
Weet ikquote:Op maandag 16 juni 2008 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Je kunt ook gewoon kiwi zeggen of Loesje natuurlijk
Sterktequote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar huis toe..
Tot over een paar uur
Zeker welquote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik
Of gewoon goed kijken als je quote
Maar hoe we het ook schrijven, je luistert wel toch?
Nee al een wat oudere.. 3 shows terug ofzo..quote:
Heb je het weer lopen slopenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar m'n laptop begeeft het half.. dus ik ben boos.. Moet m'n verslag nog naar mezelf mailen.. maarja moet ie wel weer eerst op willen start
quote:
nietquote:Op maandag 16 juni 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer ga je het opgeven?
Maar ik ben hard aan het denken
Nee, lijkt me nietquote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
He dat weten jullie vast misschien wel..
als je met vista terug naar de fabrieksinstellingen gaat.. gaan dan de partities ook weg?
Mijn laptop heeft kuren, wss zowal hard als software.. daarbij fucking sloom , dus effe terug naar basics, kan geen kwaad.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet
Partities kun je niet zomaar weghalen als er nog data op staat volgens mij
Hoezo wil je dat dan?
Of het helpt is dan ook de vraagquote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft kuren, wss zowal hard als software.. daarbij fucking sloom , dus effe terug naar basics, kan geen kwaad.
I know, maar kan het altijd proberen hequote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
Of het helpt is dan ook de vraag
Is je laptop niet gewoon te licht voor Vista?
Heb je het drukquote:
Jup nog steeds. Maar ik ga nu naar huis, vanavond adviescommissie en ik moet die dossiers nog door. Dat is thuis handiger als hier aangezien ik hier vaak gestoord wordt.quote:
quote:
Van partities wordt ie iig niet slomerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
I know, maar kan het altijd proberen he
Nee vista kan hier goed op draaien.. tis echt van de laatste tijd dat ie zo sloom is geworden..
Slapen kan wel als ik dood benquote:
Briljantquote:Op maandag 16 juni 2008 15:37 schreef The_Dean het volgende:
Slapen kan wel als ik dood ben
Nog wat schoolzooi bij elkaar zoeken voor de beoordeling van morgen. Leraar komt er net achter dat hij al mijn gemailde verslagen weggeflikkerd heefd
Sommige mensen doen dat dus niet eensquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Och, scheeld een stuk dat ikzelf ook alles bewaard heb
Maar ik ben niet zoals sommige mensenquote:
Nee, ik ook niet. Ik bewaar werkelijk allesquote:Op maandag 16 juni 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zoals sommige mensen
Uit een boek van friese wijsheden!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hehe.. hoe onzinnig.. waar komt dat dan vandaan?
Ik uhm niet meer,d eed het wel..quote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik bewaar werkelijk alles
Ohh, ik heb nog genoeg op zolder van de basisschool staan denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef The_Dean het volgende:
Naja, ik ook. Per school zeg maar, veel zooi voor de MAVO en HAVO is allang weg
Haha late reactiequote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Uit een boek van friese wijsheden!
Vind het wel leuk.
Naja, en met die mailboxen van tegenwoordigquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik uhm niet meer,d eed het wel..
Nu voornamelijk in de mail, want dat gooi ik toch niet weg hehe
Maar dat is schattigquote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, ik heb nog genoeg op zolder van de basisschool staan denk ik
De mailboxen van tegewnoordig?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, en met die mailboxen van tegenwoordig
Daarom doe ik het ook echt nog niet wegquote:
Groot genoeg om alles te bewarenquote:
Ja ok, hier ook wel geloof ik, maar boekverslagen en dat soort dingen, allemaal enkeltje prullenbakquote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, ik heb nog genoeg op zolder van de basisschool staan denk ik
Hehe.. ik heb eigenlijk alleen nog de boekjes met liedjes voor de kerk waar we vaak zongen (totaal niet katholiek, maar ik zong er wel haha)quote:Op maandag 16 juni 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
Daarom doe ik het ook echt nog niet weg
Als het er nog staat tenminste![]()
Ik dacht al.. ald ie problemen.. nooit problemen gehadquote:Groot genoeg om alles te bewaren
Geen idee of ik dat allemaal nog hebquote:Op maandag 16 juni 2008 15:54 schreef The_Dean het volgende:
Ja ok, hier ook wel geloof ik, maar boekverslagen en dat soort dingen, allemaal enkeltje prullenbak
Dat je genoeg opslagruimte hebtquote:
Ja man.. dat maak ik nooit volquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
pfff. Ik geloof dat mn verslag bijna af is...
Nu een informatiesessie. Tot morgen
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
pfff. Ik geloof dat mn verslag bijna af is...
Nu een informatiesessie. Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |