Nou! IK NIET!quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Uhm mijn ervaring is eerder dat mannen er niet mee om weten te gaanquote:
Ook dat is een waarheid als een koequote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm mijn ervaring is eerder dat mannen er niet mee om weten te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee
Ik heb liever een joystick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is nietquote:
Ja tuurlijk. Jouw imago is niet meer te reddenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Erg zijn ze hè, ik maakte gewoon een serieuze opmerkingen
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef Milou__ het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
Nu alles uitprinten
Oohh, dat viel alles mee danquote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef Milou__ het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
Nu alles uitprinten
Dat heb ik ook allang opgegevenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Jouw imago is niet meer te redden
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan. Heb van februari tot en met mei stage gelopen bij een middelgrote gemeente en van juli tot en met december ga ik afstuderen bij een adviesbureau. Onderwerp van mijn sciptie: de corporaties in de krachtwijken. Op welke manier de corporaties investeringen doen bij stedelijke vernieuwing. Ik heb er zin in!
Mijn ervaringen bij de gemeente waaren positief. Natuurlijk kloppen alle stereotypen wel een beetje, maar dat wilde ik gewoon zelf ervaren. Ik blijf dit topic volgen. Het is altijd leuk om ervaringen te lezen van anderen.
Iemand ervaring met extern (bij een bedrijf) afstuderen? Wat zijn de grootste valkuilen? Ik heb al redelijk goede afspraken gemaakt a.f.a.i.k. Mijn scriptie staat in ieder geval op nummer één. Daarnaast kan ik nog één of twee dagen (echt niet meer) klusjes doen voor het adviesbureau. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn onderzoeksvoorstel.
Kijk, dat is nog eens een introquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan.
Afstuderen gebeurd bij ons altijd bij een bedrijf,.. net als een stage.. dus weet niet of dat zo bijzonder is?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan. Heb van februari tot en met mei stage gelopen bij een middelgrote gemeente en van juli tot en met december ga ik afstuderen bij een adviesbureau. Onderwerp van mijn sciptie: de corporaties in de krachtwijken. Op welke manier de corporaties investeringen doen bij stedelijke vernieuwing. Ik heb er zin in!
Mijn ervaringen bij de gemeente waaren positief. Natuurlijk kloppen alle stereotypen wel een beetje, maar dat wilde ik gewoon zelf ervaren. Ik blijf dit topic volgen. Het is altijd leuk om ervaringen te lezen van anderen.
Iemand ervaring met extern (bij een bedrijf) afstuderen? Wat zijn de grootste valkuilen? Ik heb al redelijk goede afspraken gemaakt a.f.a.i.k. Mijn scriptie staat in ieder geval op nummer één. Daarnaast kan ik nog één of twee dagen (echt niet meer) klusjes doen voor het adviesbureau. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn onderzoeksvoorstel.
Welkomquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Bij ons is dat ook normaal...hoewel ziekenhuis / universiteit ook kanquote:Op maandag 16 juni 2008 14:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afstuderen gebeurd bij ons altijd bij een bedrijf,.. net als een stage.. dus weet niet of dat zo bijzonder is?
hoi trouwens
Hoiquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |