Kijk aan.. zo zien we het grraagquote:Op maandag 16 juni 2008 13:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tot nu toe 1 kantje met veel leeg ruimte
Maar het worden er 2 denk ik. maar tis niet alleen conclusie, ook nog discussie en aanbevelingenIK BEN GOED BEZIG! WOEHOE!
gewoon Duitsland - Nederland or Portugal - Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ouwe, maar dat is een kut finale.
dat kan nietquote:
quote:
Dat hoor jij sowieso te doenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou zeker komen aanzetten met Nederland - Brazilie?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
quote:
gewoon nergens mee aankomen is het beste..quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
me huisgenootje vroeg vorige week wanneer Japan moest voetballen
Voetballen ze daar dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
me huisgenootje vroeg vorige week wanneer Japan moest voetballen
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkijequote:
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
gewoon nergens mee aankomen is het beste..
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkije
Ja die landen hebben enorm veel overeenkomstenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkije
dat dacht ik nou ookquote:Op maandag 16 juni 2008 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ja die landen hebben enorm veel overeenkomsten
Japan staat bijna wel op elk WK. Waarschijnlijk ook alleen omdat ze in kwalificatie spelen tegen landen zoals West Samoaquote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voetballen ze daar dan?
ik dacht dat ze daar alleen aan ping-pong deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |