Kijk aan.. zo zien we het grraagquote:Op maandag 16 juni 2008 13:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tot nu toe 1 kantje met veel leeg ruimte
Maar het worden er 2 denk ik. maar tis niet alleen conclusie, ook nog discussie en aanbevelingenIK BEN GOED BEZIG! WOEHOE!
gewoon Duitsland - Nederland or Portugal - Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ouwe, maar dat is een kut finale.
dat kan nietquote:
quote:
Dat hoor jij sowieso te doenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou zeker komen aanzetten met Nederland - Brazilie?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
quote:
gewoon nergens mee aankomen is het beste..quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
me huisgenootje vroeg vorige week wanneer Japan moest voetballen
Voetballen ze daar dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkijequote:
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
gewoon nergens mee aankomen is het beste..
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkije
Ja die landen hebben enorm veel overeenkomstenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Vroeg aan d'r sinds wanneer Japan in Europa lag...toen viel het kwartje...Ze bedoelde Turkije
dat dacht ik nou ookquote:Op maandag 16 juni 2008 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ja die landen hebben enorm veel overeenkomsten
Japan staat bijna wel op elk WK. Waarschijnlijk ook alleen omdat ze in kwalificatie spelen tegen landen zoals West Samoaquote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voetballen ze daar dan?
ik dacht dat ze daar alleen aan ping-pong deden
Ik ook, maar ik raak er al aan gewendquote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:last van m'n rug, schouders en nek
moet liggen, maar moet nog 2,5 uur .. grr!!!
Johquote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef jna het volgende:
[..]
Japan staat bijna wel op elk WK. Waarschijnlijk ook alleen omdat ze in kwalificatie spelen tegen landen zoals West Samoa
Het zit bij mij wel standaard vast enzo.. maar nu doet het gewoon pijnquote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
Ik ook, maar ik raak er al aan gewend
En ik moet er nog 3
Komen we weer bij die massagequote:Op maandag 16 juni 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het zit bij mij wel standaard vast enzo.. maar nu doet het gewoon pijn
Heeft die van laatst toch niet geholpenquote:
Serieusquote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
Ja. Zou je ook eens moeten proberen...quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Jipje het volgende:
Ja. Zou je ook eens moeten proberen...
Iedereen.. BEHALVE JIJ!!quote:
quote:
Oeps. Dubbel... Waarom doen ze dan ook quote en wijzigen naast elkaar...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er een gevonden!er was alleen een betere vroeger...
![]()
quote:
Omdat ze dat leuk vindenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oeps. Dubbel... Waarom doen ze dan ook quote en wijzigen naast elkaar...![]()
Nou! IK NIET!quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Uhm mijn ervaring is eerder dat mannen er niet mee om weten te gaanquote:
Ook dat is een waarheid als een koequote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm mijn ervaring is eerder dat mannen er niet mee om weten te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee
Ik heb liever een joystick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is nietquote:
Ja tuurlijk. Jouw imago is niet meer te reddenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Erg zijn ze hč, ik maakte gewoon een serieuze opmerkingen
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef Milou__ het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
Nu alles uitprinten
Oohh, dat viel alles mee danquote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef Milou__ het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
Nu alles uitprinten
Dat heb ik ook allang opgegevenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Jouw imago is niet meer te redden
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan. Heb van februari tot en met mei stage gelopen bij een middelgrote gemeente en van juli tot en met december ga ik afstuderen bij een adviesbureau. Onderwerp van mijn sciptie: de corporaties in de krachtwijken. Op welke manier de corporaties investeringen doen bij stedelijke vernieuwing. Ik heb er zin in!
Mijn ervaringen bij de gemeente waaren positief. Natuurlijk kloppen alle stereotypen wel een beetje, maar dat wilde ik gewoon zelf ervaren. Ik blijf dit topic volgen. Het is altijd leuk om ervaringen te lezen van anderen.
Iemand ervaring met extern (bij een bedrijf) afstuderen? Wat zijn de grootste valkuilen? Ik heb al redelijk goede afspraken gemaakt a.f.a.i.k. Mijn scriptie staat in ieder geval op nummer één. Daarnaast kan ik nog één of twee dagen (echt niet meer) klusjes doen voor het adviesbureau. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn onderzoeksvoorstel.
Kijk, dat is nog eens een introquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan.
Afstuderen gebeurd bij ons altijd bij een bedrijf,.. net als een stage.. dus weet niet of dat zo bijzonder is?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Hallo! Ik meld me ook hier aan. Heb van februari tot en met mei stage gelopen bij een middelgrote gemeente en van juli tot en met december ga ik afstuderen bij een adviesbureau. Onderwerp van mijn sciptie: de corporaties in de krachtwijken. Op welke manier de corporaties investeringen doen bij stedelijke vernieuwing. Ik heb er zin in!
Mijn ervaringen bij de gemeente waaren positief. Natuurlijk kloppen alle stereotypen wel een beetje, maar dat wilde ik gewoon zelf ervaren. Ik blijf dit topic volgen. Het is altijd leuk om ervaringen te lezen van anderen.
Iemand ervaring met extern (bij een bedrijf) afstuderen? Wat zijn de grootste valkuilen? Ik heb al redelijk goede afspraken gemaakt a.f.a.i.k. Mijn scriptie staat in ieder geval op nummer één. Daarnaast kan ik nog één of twee dagen (echt niet meer) klusjes doen voor het adviesbureau. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn onderzoeksvoorstel.
Welkomquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Bij ons is dat ook normaal...hoewel ziekenhuis / universiteit ook kanquote:Op maandag 16 juni 2008 14:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afstuderen gebeurd bij ons altijd bij een bedrijf,.. net als een stage.. dus weet niet of dat zo bijzonder is?
hoi trouwens
Hoiquote:Op maandag 16 juni 2008 14:39 schreef Beugelfles het volgende:
Nog niet genoeg vrouwen hier dan?quote:
Natuurlijk wel.. dan wordt hier zo'n kippenren.. moet je voor uitkijken hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hebben we zo onderhand wel aardig wat toch?
Hoewel het er nooit genoeg zijn natuurlijk
Alsof ik me daar niet in thuis voelquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk wel.. dan wordt hier zo'n kippenren.. moet je voor uitkijken hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
Jawel, je keek.
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:Aahhhh, moet dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:WTF!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
het is maar wat je leuk vindtquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:Ken ik al van het Centraal Amateurhardlopers topic en het is tijdens de Göteborg Varvet.. en als je wil heb ik ook nog de naam van deze.... schijterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
een kippenren? Een kakelende club vrouwen.. gadver nee johquote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is het toch gezellig
Ik beeld het even in, maar nee, laat maarquote:Op maandag 16 juni 2008 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
een kippenren? Een kakelende club vrouwen.. gadver nee joh
Trust me.. it isn't. Een vriend van mij en ik waren de enige gasten, dan heb je het echt zwaar... maar... je leert dan ook de vrouw kennen... Ging het de hele avond over het scheren van geslachtsdelen en sauna's..quote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is het toch gezellig
Heb je ondertussen nou ook nog maar iets aan je verslag gedaan?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik beeld het even in, maar nee, laat maar
Nee, ben nu ff invoerwerk aan het doenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je ondertussen nou ook nog maar iets aan je verslag gedaan?
Een avondje is dan nog te doen wss.. en voor de man misschien leerzaam.. maar je wordt er wel gestoord vanquote:Op maandag 16 juni 2008 14:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trust me.. it isn't. Een vriend van mij en ik waren de enige gasten, dan heb je het echt zwaar... maar... je leert dan ook de vrouw kennen... Ging het de hele avond over het scheren van geslachtsdelen en sauna's..
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:De gelukkigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
Namn Född Förening Startnummer Tid Placering
Mikael Ekvall 89 Strömstad Löparklubb 26 1.09.43 21
Vind ik nog knap, 21ste worden met een volle broek
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik weet niet of ik zo zit te wachten op een leerzame avond tussen allemaal vrouwenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een avondje is dan nog te doen wss.. en voor de man misschien leerzaam.. maar je wordt er wel gestoord van
Waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo zit te wachten op een leerzame avond tussen allemaal vrouwen
Ja. Ik werd gestoord omdat de dames constant mij aankeken van... Waarom zit jij na 3 stukken taart, een flink aantal koekjes en een paar biertjes niet vol en waarom kom jij niet aan..quote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een avondje is dan nog te doen wss.. en voor de man misschien leerzaam.. maar je wordt er wel gestoord van
Niks mis met een leerzame avond, maar weet niet of ik me zo op mn gemak zou voelen in een hele groepquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef jna het volgende:Als je eerste wordt dan is er in principe niks aan de hand. Dan was het de moeite waard. Als je echter vierde wordt dan voel je je behoorlijk ... tjah .... beschetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je je dan voelen
![]()
Hebben jullie allemaal tijd teveel op stage ofzo?
Vanmiddag afscheidsborrel van mijn vorige stage! Lekker drinken op kosten van de zaak.
ps. Geslacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is te gezellig hierquote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Beugelfles het volgende:
daar staan stages bekend om hequote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Beugelfles het volgende:
Vanmiddag afscheidsborrel van mijn vorige stage! Lekker drinken op kosten van de zaak.
De arme jongen werd 21stequote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Beugelfles het volgende:
[..]
Als je eerste wordt dan is er in principe niks aan de hand. Dan was het de moeite waard. Als je echter vierde wordt dan voel je je behoorlijk ... tjah .... bescheten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |