Wat minimalistischquote:
Oh, ik ben dom.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet![]()
Of weet je een leuke, dan vraag ik het ff aan een mod
Welnee joh, je leert het welquote:Op maandag 16 juni 2008 09:56 schreef Milou__ het volgende:
Oh, ik ben dom.
Ik post nooit meer de lapoquote:Op maandag 16 juni 2008 09:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee joh, je leert het wel
Maar dan laten we het toch gewoon zo
Ah joh, maakt dat nou uitquote:
Eensquote:Op maandag 16 juni 2008 09:59 schreef PieterBas het volgende:
Ik mis IE7 of Mozilla.. ik zit constant ctrl+t in te drukken en dan gebeurt er niks.
* Cuegirllie drukt op ctrl+t en ziet wat er gebeurdquote:Op maandag 16 juni 2008 09:59 schreef PieterBas het volgende:
Ik mis IE7 of Mozilla.. ik zit constant ctrl+t in te drukken en dan gebeurt er niks.
heb je geen document van school gehad, met een aantal richtlijnen?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:00 schreef Piles het volgende:
Ik ben bezig met mn eindverslag, maar heb geen idee wat ik er in ga zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nou, dat is dus het probleem. Dat staat al veel in mn tussenverslag (en die heb ik pas laat ingeleverd)quote:Op maandag 16 juni 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, gewoon zeggen wat je gedaan hebt afgelopen paar maanden
Niet dat je vrijwel de gehele hebt zitten fokkenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, gewoon zeggen wat je gedaan hebt afgelopen paar maanden
Jaquote:Op maandag 16 juni 2008 10:07 schreef Piles het volgende:
Is dat van meewerkstage?
Maar kan er wel wat mee denk ik![]()
Dat is ook helemaal niet zoquote:Op maandag 16 juni 2008 10:07 schreef PieterBas het volgende:
Niet dat je vrijwel de gehele hebt zitten fokken
Kan hoofdstuk 1 neit beter wat later.. (afhnakelijk van de inhoud)quote:
Ik had een soort van handleiding en dit was de volgordequote:Op maandag 16 juni 2008 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan hoofdstuk 1 neit beter wat later.. (afhnakelijk van de inhoud)
Een post op niveau weerquote:Op maandag 16 juni 2008 10:13 schreef Californium het volgende:
FIPO!
was bedoelt als tvp....Dacht: zo is ie leuker....Dus ik ga weer aan de gangquote:
Weet ikquote:Op maandag 16 juni 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
was bedoelt als tvp....Dacht: zo is ie leuker....Dus ik ga weer aan de gang
als inleidingquote:Op maandag 16 juni 2008 10:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Een post op niveau weer
Maareh, in mn tussenverslag heb ik dus in het kort het bedrijf enzo beschreven, maar dat kan ik nu toch niet weer gebruiken?
Het komt over alsof je eerst de aanpak verteld ofzo en dan pas wat de opdracht was. heel vaag.. Maar je ziet het idd wel vaker in verslagen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een soort van handleiding en dit was de volgordeMaar dit was eigenlijk een samenvatting van 3 verslagen als ik het goed kan herinneren.
Dank jequote:Op maandag 16 juni 2008 10:15 schreef PieterBas het volgende:
MOET NIET LACHEN
MOET PROBEREN MIJN LACH IN TE HOUDEN![]()
Geen problemen hierquote:Op maandag 16 juni 2008 10:15 schreef Cuegirllie het volgende:
doet fok ook bij jullie raar (telkens pagina kan niet weergegeven worden als je wilt posten, of ligt he aan m'n stagebedrijf![]()
Kijk ik naar recht.. kijk ik zo in een bouwvakkersreet.. van een meisje naast mequote:
quote:
flauw hoorquote:
Pics!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:18 schreef PieterBas het volgende:
Kijk ik naar recht.. kijk ik zo in een bouwvakkersreet.. van een meisje naast me
Zo ben ikquote:
Mijn telefoon kan geen foto's maken zonder geluidje...quote:Op maandag 16 juni 2008 10:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Pics!!!
Neh, doe ook maar niet eigenlijk
[..]
Zo ben ik![]()
Sony erricson?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan geen foto's maken zonder geluidje...
Goedemorgenquote:
Linkje?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:27 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe is het niet verstandig op bepaalde topics te openen op Fok
Nummer Monique S.quote:
Die fotoshop errors ookquote:
Die dat je een flauwpeuk bentquote:Op maandag 16 juni 2008 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke van de 3 bedoel je
Glowmouse verveelt zich![]()
Geen woord van gelogen tochquote:
Hij is al opquote:Op maandag 16 juni 2008 10:38 schreef Milou__ het volgende:
*jaloers*
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar Piles, hoe staat t met je verslag?
Aan het werk!!quote:
Nee klopt.quote:
Het wil gewoon niet, omdat ik bijna alles al in mn tussenverslag heb behandeldquote:
En ik ben er trots opquote:Op maandag 16 juni 2008 10:41 schreef Bravebart het volgende:
Nee klopt.
Met copy/paste kom je dan dus al een heel eindquote:Op maandag 16 juni 2008 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wil gewoon niet, omdat ik bijna alles al in mn tussenverslag heb behandeld![]()
![]()
Tussen 7 en 9 uur en en 16 en 19quote:
Dat vind ik ook weer zo watquote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Met copy/paste kom je dan dus al een heel eind
Ook goedemorgenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rijden de bussen weer?
Dan heb je in iedergeval meer dan dat je nu hebt hequote:
Klopt, klopt. Eens kijken of dat wat wordt danquote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je in iedergeval meer dan dat je nu hebt he
Die vinden foto's vast niet ergquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:49 schreef Piles het volgende:
Klopt, klopt. Eens kijken of dat wat wordt dan
Ook al ben ik nu officieel tijdelijk een ex stagiair ik vraag het toch lekker hier lulquote:Op maandag 16 juni 2008 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo wat
[..]
Ook goedemorgen
Probeer een ander topic
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook al ben ik nu officieel tijdelijk een ex stagiair ik vraag het toch lekker hier lul
Ik wil wel, maar mijn SonyEricsson W810i kan geen foto's maken zonder klikje..quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil wel, maar mijn SonyEricsson W810i kan geen foto's maken zonder klikje..
quote:
Same herequote:
Wat is er mis met even hoesten terwijl je het knopje indrukt?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar mijn SonyEricsson W810i kan geen foto's maken zonder klikje..
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 16 juni 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is er mis met even hoesten terwijl je het knopje indrukt?
*kuch* klikkkkkk *kuch*quote:
Het gaat wel aardig jaquote:
356quote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat wel aardig ja
en bij jou?
en dan naar huis en slapen?quote:
Het zal gestaag wel komen dusquote:Op maandag 16 juni 2008 10:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
356Terwijl ik nu op het punt ben dat ik alles heb, moet alleen alles nog even uitbreiden
dus het zal wel niet meer zo vlot gaan haha
Wel naar huis, niet slapen. Drukquote:
quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Haihai![]()
Uitgerust aan het werk, of nog thuis?
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat denk je zelf?
Ik ben aan het werk.. heb vandaag gelijk maar een dan van 8.00 - 20.00
quote:
Gaat de tijd toch wel sneller door?quote:
Topic openenquote:
Das wel waar, maar zit wel lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaat de tijd toch wel sneller door?
Ik voel me vandaag primaquote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
Oh ja, zometeen weer even overleg
[..]
Ik had niet anders verwacht
Maar doe toch eens rustig aan joh![]()
Maar je kunt het zelf het beste inschatten of het gaat of niet natuurlijk
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Lol @ studielandschap
Turk: Bilar, Bilar.. heb ik fucking een 5,5 gehaald
Ik:
Turk: Wat Wat Wat Wat Wat lach je nou...
Ik: Bilar is het Zweedse meervoud voor auto
Nu wordt die Bilar door zijn matties... constant auto genoemd
Mooi zoquote:Op maandag 16 juni 2008 11:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me vandaag prima
En ik heb leuk werk op het moment, dus dat scheelt ook wer behoorlijk.
Mja, redelijkquote:Met jou ook alles goed?
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Lol @ studielandschap
Ik:
whehehequote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Lol @ studielandschap
Ik:
Ik doe niks meerquote:
Ja dat moet ik ook nog ergens doen, maar vandaag even nietquote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Mja, redelijk
Ik probeer aan mn stageverslag te werken, maar het lukt nog niet erg
Ja, ben net begonnenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja dat moet ik ook nog ergens doen, maar vandaag even niet
Moet je nog veel?
Och, houd de gedachten bezig.quote:
Geweldig ik zie hetquote:
Oei daar doen wij gelukkig niet aanquote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ben net begonnen
En mn logboeken moet ik ook nog invullen, met competentiegezeik enzo
Dat wel maar toch. Na zo'n weinig slaap is het altijd lekker om gewoonweg in te duttenquote:
Enkelvoud toevallig "bil"?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef PieterBas het volgende:
Nu vind Bilar het niet meer zo leuk en kijkt me nu heel boos aan.. want hij gelooft het niet
Verander hem dan weer eens terugquote:
En dan zou het voor jou nog geen probleem zijn volgens mij. Jij bent wat creatiever denk ikquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Enkelvoud toevallig "bil"?![]()
http://www.woxikon.com/dut/auto.php
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten tot het pauze is
Bilar pakt nu z'n telefoon en belt wat vrienden.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef PieterBas het volgende:
Nu vind Bilar het niet meer zo leuk en kijkt me nu heel boos aan.. want hij gelooft het niet
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
morgen vroeg om 9 uur moet het af zijn
Grote kans dat hij wordt overreden door die gepimpte golfquote:Op maandag 16 juni 2008 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Bilar pakt nu z'n telefoon en belt wat vrienden.
Ik hoor nu een gepimpte golf aan komen rijden waar 4 jongens met knuppels uitkomen
Ja, ik heb de helemiddag nogquote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]en dat gaat je natuurlijk lukken
toch?
Ik zie geen problemen, alleen uitdadigingenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Bilar pakt nu z'n telefoon en belt wat vrienden.
Ik hoor nu een gepimpte golf aan komen rijden waar 4 jongens met knuppels uitkomen
Oohh, dan valt het nog mee bij mijquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie geen problemen, alleen uitdadigingen
De middag waar je vermoedde niks te doenquote:
Iets schrijven over communicatieskills, plannen, opgedane kennis. Dat soort dingen doen het altijd wel goed toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan zou het voor jou nog geen probleem zijn volgens mij. Jij bent wat creatiever denk ik
Jeetje die zweden hebben gekke lidwoorden dan. bij "een" staat het lidwoord ervoor, en bij "de" staat het lidwoord erachter geplakt?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en bil (een auto)
bilen (de auto)
Helaas kan ik de foto niet uploaden hierzo.. maar ik heb een foto met heel groot Bil en års op een auto geplakt
Sssstquote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De middag waar je vermoedde niks te doen
Ja, joepiequote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
Iets schrijven over communicatieskills, plannen, opgedane kennis. Dat soort dingen doen het altijd wel goed toch?
zo weet je eigenlijk meteen of het een "en" of een "ett" woord is..quote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets schrijven over communicatieskills, plannen, opgedane kennis. Dat soort dingen doen het altijd wel goed toch?
[..]
Jeetje die zweden hebben gekke lidwoorden dan. bij "een" staat het lidwoord ervoor, en bij "de" staat het lidwoord erachter geplakt?
Haha die lijkt me cool.
hahaha.. niet uitstellenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef Milou__ het volgende:
Sssst![]()
Heb anders vnv nog en morgen vroeg ook nog een uurtje
Nee ik moet alleen nog de verbeterpunten en de verwerking van de verbeterpunten. Dus dat doe ik vanmiddag voor 4 uur. En van 4 tot 5 lees ik alles door en morgen vroeg print ik alles uitquote:Op maandag 16 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha.. niet uitstellen
Dat is niet de bedoeling vnv en morgen zijn voor de laatste aanpassingen, de echt laatste aanpassingen.. niet oor de helft van je verslag
UB -> Universiteits Bibliotheekquote:
De watte?quote:
oh okquote:Op maandag 16 juni 2008 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
UB -> Universiteits Bibliotheek
Dit ding enzo
[ afbeelding ]
Biblotheek, daar heb je toch wikipedia voorquote:Op maandag 16 juni 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
Zucht, echte studenten horen dat te weten hoor
Ik wou net zeggen, op internet staat allesquote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Biblotheek, daar heb je toch wikipedia voor
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef PieterBas het volgende:
Owja hboérs zijn geen studenten, dus dat scheeltquote:Op maandag 16 juni 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
Zucht, echte studenten horen dat te weten hoor
Ik om een woordenboek te lenen voor een toets.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
De enige keer dat ik in de bieb op school ben geweest was tijdens de rondleiding in het eerste jaar
Ik ben 2 keer in de bieb geweest... tijdens de introductie en om iemand bedrijfseconomie boek in te leveren... omdat ik daar toch langs moestquote:Op maandag 16 juni 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
De enige keer dat ik in de bieb op school ben geweest was tijdens de rondleiding in het eerste jaar
Huh, sinds wanneer nietquote:Op maandag 16 juni 2008 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja hboérs zijn geen studenten, dus dat scheelt
Haha, neequote:Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef jna het volgende:
Friezen krijgen 2 jaar lang stroomschokken onder douche
Was jij dat Dean?
Sinds altijd niet.. ligt er maar net aan wie je het vraagtquote:
En er zijn daarover zoveel onzinnige discussie over op Fok!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinds altijd niet.. ligt er maar net aan wie je het vraagt
Uni lui vinden vaak van niet, en hbo'ers weer wel.. en die vinden mboérs dan weer scholieren, maar zo noemen mboérs zichzelf dan weer niet .. zoiets.. zo'n onzinnige discussie
Het meeste literatuur die ik gebruik tijdens mijn studie is af en toe gewoon te oudquote:Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Maar het wordt wel moeilijk om onder het predicaat student verder te gaan als je opmerkingen krijgt als, "Bibliotheek, daar heb je toch internet voor? " .
huhquote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef Houniet het volgende:
"HEE!!!!!! What's wrong with youuu oehh oeehh!"
Dat is wel triest jaquote:Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Maar het wordt wel moeilijk om onder het predicaat student verder te gaan als je opmerkingen krijgt als, "Bibliotheek, daar heb je toch internet voor? " .
You're looking kind a sad to meeeeequote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef Houniet het volgende:
"HEE!!!!!! What's wrong with youuu oehh oeehh!"
Muziek.... je weet wel... Toffe plaat en zoquote:
Cause thinks aren't getting over... listen to what i sayyyyy-ieh.... Gottah turn arroundquote:Op maandag 16 juni 2008 12:00 schreef Piles het volgende:
[..]
You're looking kind a sad to meeeee
Toch?
Jij scoort punten ouwequote:Op maandag 16 juni 2008 12:00 schreef Piles het volgende:
[..]
You're looking kind a sad to meeeee
Toch?
Was nie zo moeilijk hehquote:Op maandag 16 juni 2008 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij scoort punten ouwe![]()
!
Hier PieterB:
Oh diequote:Op maandag 16 juni 2008 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij scoort punten ouwe![]()
!
Hier PieterB:
Uuh ja, als het woord wikipedia ook maar voorkomt in verslagen etc. hoef je al niet meer te hopen op een voldoendequote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* eens isquote:Op maandag 16 juni 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, als het woord wikipedia ook maar voorkomt in verslagen etc. hoef je al niet meer te hopen op een voldoende
Maargoed zo vaak ga ik ook niet naar de UB alleen het studeert er wel relaxt
Dat weet ik ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, als het woord wikipedia ook maar voorkomt in verslagen etc. hoef je al niet meer te hopen op een voldoende
Maargoed zo vaak ga ik ook niet naar de UB alleen het studeert er wel relaxt
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:05 schreef PieterBas het volgende:
Meiden naast me:
Gisteren bij Turkije - Tsjechie, dat was dezelfde scheidsrechter van Nederland - Italie.. die gaf toen zoveel rode en gele kaarten... uhm.. Ik heb geen rode kaart gezien, tijdens Nederland - Italie
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:05 schreef PieterBas het volgende:
Meiden naast me:
Gisteren bij Turkije - Tsjechie, dat was dezelfde scheidsrechter van Nederland - Italie.. die gaf toen zoveel rode en gele kaarten... uhm.. Ik heb geen rode kaart gezien, tijdens Nederland - Italie
* is er ook mee eensquote:Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
* eens is
Vind wikipedia handig om simpel weg iets op te zoeken wat het is verteld in kindertaal....Verder lekker ncbi en boeken erbij
Bedoelde ze niet Nederland - Portugal? Hoewel dat volgens mij een hele andere scheids wasquote:Op maandag 16 juni 2008 12:05 schreef PieterBas het volgende:
Meiden naast me:
Zelfs ik weet nog dat dat een andere scheids isquote:Op maandag 16 juni 2008 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet Nederland - Portugal? Hoewel dat volgens mij een hele andere scheids was
uhm paboquote:
Uiterlijk zegt nietsquote:
Ik denk het ook..quote:Op maandag 16 juni 2008 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet Nederland - Portugal? Hoewel dat volgens mij een hele andere scheids was
Inderdaad. Vooral dat moment met Gatusso was meesterlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 12:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm pabo
Trouwens Fjöldfeld fluitte gewoon goed tijdens Nederland - Italie..
Mee eensquote:Op maandag 16 juni 2008 12:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm pabo
Trouwens Fjöldfeld fluitte gewoon goed tijdens Nederland - Italie..
Klopt...maar op de manier van praten en kleden kan ik vaak wel opmaken of prioriteit bij uiterlijk of bij hersenen liggenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef PieterBas het volgende:
Wat is op school zitten in het studielandschap toch mooi.. Al die verhalen
Ja maaar maar jij bent speciaal, jij kan dat!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
Klopt...maar op de manier van praten en kleden kan ik vaak wel opmaken of prioriteit bij uiterlijk of bij hersenen liggen![]()
Ze is een vrouw.. die kunnen dat al snel..quote:Op maandag 16 juni 2008 12:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja maaar maar jij bent speciaal, jij kan dat!
weet ikquote:Op maandag 16 juni 2008 12:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja maaar maar jij bent speciaal, jij kan dat!
Dat gezicht van Gatusso..quote:Op maandag 16 juni 2008 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral dat moment met Gatusso was meesterlijk
Ik weet het goed te combinerenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt...maar op de manier van praten en kleden kan ik vaak wel opmaken of prioriteit bij uiterlijk of bij hersenen liggen![]()
Zonde.quote:
Ik ook wel redelijk....Maar vind het toch belangrijker om op tijd te komen dan dat me haar goed zit...dus dat zit vandaag nietquote:
quote:
Seks helpt.... zegt menquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga weer even kijken of de docent weer beschikbaar is
Coke ookquote:
een obmim?quote:
Een obmim ?quote:
Goede punten.... Ik ben het er mee eensquote:Op maandag 16 juni 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook wel redelijk....Maar vind het toch belangrijker om op tijd te komen dan dat me haar goed zit...dus dat zit vandaag nietmja wil me pony grotendeels laten bijgroeien dus het zit vaak niet
En ik voel me liever prettig in kleding dan dat het modieus is...dat dan weer wel
Ik zal even een collega vragenquote:
En? Hoeveel pagina's stageverslag heb je al getypt?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
En? Hoeveel pagina's stageverslag heb je al getypt?
quote:
Wie weet wil hij even.... Zit er dik in want het is een geile dag vandaag....quote:
quote:
Zegt er één wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat zal wel aan jou liggen. Hier is niks geils aan de dag hoor...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie weet wil hij even.... Zit er dik in want het is een geile dag vandaag....
Of ligt dat aan mijn toestand alleen
wat cali zegt.quote:
Goede reden om niet hard te fietsenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Nee, die werken nooit tegen mijn hoofdpijn.. die is nogal hardnekkig![]()
Dalijk eten, misschien helpt dat. Ik weet iig wel waar mn hoofdpijn doorkomt en dat is helaas niet door hard werken, maar door te hard fietsen...(daardoor zakte mn bloedsuiker te ver naar onder, en in bespreking kon ik niks eten, gevolg, te laat suikertoevoer = hoofdpijn...
)
Hier was ik al bang voorquote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat zal wel aan jou liggen. Hier is niks geils aan de dag hoor...
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zegt er één wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja. Of de volgende keer gewoon minder insuline spuitenquote:
quote:
Gelukkig weet je het wel, dat scheelt.. volgende keer beter oplettenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Dalijk eten, misschien helpt dat. Ik weet iig wel waar mn hoofdpijn doorkomt en dat is helaas niet door hard werken, maar door te hard fietsen...(daardoor zakte mn bloedsuiker te ver naar onder, en in bespreking kon ik niks eten, gevolg, te laat suikertoevoer = hoofdpijn...
)
Dat wel jaquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
ben redelijk hard aan het werk voor mijn presentatie
![]()
En me stageverslag terug en nog 3 of 4 kleine dingen aanpassen
Gewoon in de bespreking zeggen dat je ef wat moet eten i.v.m je bloedsuiker....Kunnen ze toch niet zo moeilijk over doenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
)
Daar hoop ik dan maar op ja. En idd, volgende keer ga ik beter opletten. Alleen, volgens mij zit ik met medicijnen (antibiotica) die dit veroorzaken...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig weet je het wel, dat scheelt.. volgende keer beter opletten
En idd, maar wat eten, want dan gaat ie in eidergeval wel weer omhoogen hopelijk dan langzaam je hoofdpijn weg
quote:
Klopt. Maar ik dacht dat we bijna klaar warenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon in de bespreking zeggen dat je ef wat moet eten i.v.m je bloedsuiker....Kunnen ze toch niet zo moeilijk over doen
Lijkt me ook niet. Gezondheid voor alles in zo'n geval hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
Gewoon in de bespreking zeggen dat je ef wat moet eten i.v.m je bloedsuiker....Kunnen ze toch niet zo moeilijk over doen
Ezel en steenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
En in zo'n toestand denk ik vaak dat ik nog heel wat aan kanAchteraf heb ik dan weer spijt...
Elke steun is welkom bij deze zware dag...quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik dacht dat we bijna klaar warenEn in zo'n toestand denk ik vaak dat ik nog heel wat aan kan
Achteraf heb ik dan weer spijt...
Ja ik moest langs de apotheek voor 12.00quote:
Is het ook niet zo dat je in een coma kan raken als je echt te laat bent?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik dacht dat we bijna klaar warenEn in zo'n toestand denk ik vaak dat ik nog heel wat aan kan
Achteraf heb ik dan weer spijt...
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op ja. En idd, volgende keer ga ik beter opletten. Alleen, volgens mij zit ik met medicijnen (antibiotica) die dit veroorzaken...
Nouja, het komt iig wel weer goed
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat je in een coma kan raken als je echt te laat bent?
quote:
Ik gebruik ook niksquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben ik hier de enige die helemaal niks aan medicijnen / drugs gebruikt
Zou me bijna buitengesloten gaan voelen
Inderdaadquote:
Normaal gesproken alleen mijn hooikoorts medicijnenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben ik hier de enige die helemaal niks aan medicijnen / drugs gebruikt
Als je dat denkt zal het niet kloppen wat je nu zegtquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
Collega van m'n vader heeft het een keer gehad tijdens een optreden. Die moest toen wel meteen naar het ziekenhuis waar ie pas bij kwam.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nouja, coma, ik verlies dan het bewustzijn, kom er ook zelf weer uit alleen dat duurt even. Het is alleen zo'n naar gezicht voor mijn collega's danGelukkig heb ik dat nooit overdag, dan ben ik er altijd op tijd bij
Mag, maar dan gebruik ik nog niksquote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik alcohol ook als een soort drugs meerekenen?
Alcohol en tabak zijn geen drugs.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn de beste vrienden.... vrienden die niet drinkenquote:
Dan telt het niet iddquote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Alcohol en tabak zijn geen drugs.
Had ik niet van je verwacht eigenlijkquote:
Maar wel een rijbewijs hebben natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zijn de beste vrienden.... vrienden die niet drinken
Inderdaad, wilde net zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar wel een rijbewijs hebben natuurlijk
Alleen mijn hooikoorts medicijnen en alleen als ik echt ziek ben een paracetamol of een asperine... en dat is het.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik ook nietquote:
m'n image, wat doe je!?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan telt het niet idd
[..]
Had ik niet van je verwacht eigenlijk![]()
Alcohol kan je ook als een drug noteren ouwequote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En? En?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was even aan het fantaseren over wat ik zou doen als Nederland het EK zou winnen
valt ook onder genotsmiddelen..quote:Op maandag 16 juni 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alcohol kan je ook als een drug noteren ouwe.
En wiet? Dat wil ik ook nog wel eens gebruiken...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alcohol kan je ook als een drug noteren ouwe.
Dat doe ik ook wel eens. Volgens mij ga ik janken van vreugdequote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was even aan het fantaseren over wat ik zou doen als Nederland het EK zou winnen
Naakt de gracht in springen.quote:
Dat zekerquote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
En wiet? Dat wil ik ook nog wel eens gebruiken...
Ga jij dat doen, of fantaseer je dat Kiwi dat gaat doen?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Naakt de gracht in springen.
Wiet ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wiet? Dat wil ik ook nog wel eens gebruiken...
Het is dan ook een feitquote:
En dan scoort van Persie a la van Basten het beslissende doelpuntquote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Volgens mij ga ik janken van vreugde
Ik geef maar een suggestie!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Ga jij dat doen, of fantaseer je dat Kiwi dat gaat doen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dan ga ik keihard feesten en toeterend door Duitsland heen rijden (ik woon 10 min vd grens).
En er natuurlijk niet aan denken dat ik de volgende dag gewoon weer moet werken
Wedden dat me ma eerder isquote:Op maandag 16 juni 2008 12:40 schreef jna het volgende:
Sowieso ren ik eerst als een gek de straat op
Dat zekerquote:Op maandag 16 juni 2008 12:40 schreef jna het volgende:
Sowieso ren ik eerst als een gek de straat op
Notitie voor mezelf: Neem vrij die maandag na de finale (mocht Nederland de finale halen)quote:
Ik denk dat op 30 juni heel Nederland stil ligt... (miocht Nederland de finale halen!)quote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Notitie voor mezelf: Neem vrij die maandag na de finale (mocht Nederland de finale halen)
Nee, helaasquote:Op maandag 16 juni 2008 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Die suggestie van PB gaat m niet worden zeker?
Dat is misschien een zeer goed planquote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Notitie voor mezelf: Neem vrij die maandag na de finale (mocht Nederland de finale halen)
Inderdaad, zowel bij winst als verliesquote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat op 30 juni heel Nederland stil ligt... (miocht Nederland de finale halen!)
Jullie weten dat het maar een potje voetbal is.. toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat op 30 juni heel Nederland stil ligt... (miocht Nederland de finale halen!)
Hé, ik zeg niet dat ik dat wilquote:
Ah, toch nog iemandquote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie weten dat het maar een potje voetbal is.. toch?
Zoals de Generaal ooit zei; Voetbal is oorlog!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet zeggen tijdens een wedstrijd. Volgens mij zijn er al vele mensen vermoord die tijdens een voetbalwedstrijd zeggen: "ach, het is maar een spelletje..."quote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toch doet zo'n overwinning wat met 'the masses'quote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geef het maar toe Piles, je zou het echt niet erg vinden als Kiwi naakt in de gracht zou springenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoals de Generaal ooit zei; Voetbal is oorlog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |