Ik had een soort van handleiding en dit was de volgordequote:Op maandag 16 juni 2008 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan hoofdstuk 1 neit beter wat later.. (afhnakelijk van de inhoud)
Een post op niveau weerquote:Op maandag 16 juni 2008 10:13 schreef Californium het volgende:
FIPO!
was bedoelt als tvp....Dacht: zo is ie leuker....Dus ik ga weer aan de gangquote:
Weet ikquote:Op maandag 16 juni 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
was bedoelt als tvp....Dacht: zo is ie leuker....Dus ik ga weer aan de gang
als inleidingquote:Op maandag 16 juni 2008 10:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Een post op niveau weer
Maareh, in mn tussenverslag heb ik dus in het kort het bedrijf enzo beschreven, maar dat kan ik nu toch niet weer gebruiken?
Het komt over alsof je eerst de aanpak verteld ofzo en dan pas wat de opdracht was. heel vaag.. Maar je ziet het idd wel vaker in verslagen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een soort van handleiding en dit was de volgordeMaar dit was eigenlijk een samenvatting van 3 verslagen als ik het goed kan herinneren.
Dank jequote:Op maandag 16 juni 2008 10:15 schreef PieterBas het volgende:
MOET NIET LACHEN
MOET PROBEREN MIJN LACH IN TE HOUDEN![]()
Geen problemen hierquote:Op maandag 16 juni 2008 10:15 schreef Cuegirllie het volgende:
doet fok ook bij jullie raar (telkens pagina kan niet weergegeven worden als je wilt posten, of ligt he aan m'n stagebedrijf![]()
Kijk ik naar recht.. kijk ik zo in een bouwvakkersreet.. van een meisje naast mequote:
quote:
flauw hoorquote:
Pics!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:18 schreef PieterBas het volgende:
Kijk ik naar recht.. kijk ik zo in een bouwvakkersreet.. van een meisje naast me
Zo ben ikquote:
Mijn telefoon kan geen foto's maken zonder geluidje...quote:Op maandag 16 juni 2008 10:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Pics!!!
Neh, doe ook maar niet eigenlijk
[..]
Zo ben ik![]()
Sony erricson?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan geen foto's maken zonder geluidje...
Goedemorgenquote:
Linkje?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:27 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe is het niet verstandig op bepaalde topics te openen op Fok
Nummer Monique S.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |