quote:
Gaat de tijd toch wel sneller door?quote:
Topic openenquote:
Das wel waar, maar zit wel lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaat de tijd toch wel sneller door?
Ik voel me vandaag primaquote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
Oh ja, zometeen weer even overleg
[..]
Ik had niet anders verwacht
Maar doe toch eens rustig aan joh![]()
Maar je kunt het zelf het beste inschatten of het gaat of niet natuurlijk
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Lol @ studielandschap
Turk: Bilar, Bilar.. heb ik fucking een 5,5 gehaald
Ik:
Turk: Wat Wat Wat Wat Wat lach je nou...
Ik: Bilar is het Zweedse meervoud voor auto
Nu wordt die Bilar door zijn matties... constant auto genoemd
Mooi zoquote:Op maandag 16 juni 2008 11:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me vandaag prima
En ik heb leuk werk op het moment, dus dat scheelt ook wer behoorlijk.
Mja, redelijkquote:Met jou ook alles goed?
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Lol @ studielandschap
Ik:
whehehequote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Lol @ studielandschap
Ik:
Ik doe niks meerquote:
Ja dat moet ik ook nog ergens doen, maar vandaag even nietquote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Mja, redelijk
Ik probeer aan mn stageverslag te werken, maar het lukt nog niet erg
Ja, ben net begonnenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja dat moet ik ook nog ergens doen, maar vandaag even niet
Moet je nog veel?
Och, houd de gedachten bezig.quote:
Geweldig ik zie hetquote:
Oei daar doen wij gelukkig niet aanquote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ben net begonnen
En mn logboeken moet ik ook nog invullen, met competentiegezeik enzo
Dat wel maar toch. Na zo'n weinig slaap is het altijd lekker om gewoonweg in te duttenquote:
Enkelvoud toevallig "bil"?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef PieterBas het volgende:
Nu vind Bilar het niet meer zo leuk en kijkt me nu heel boos aan.. want hij gelooft het niet
Verander hem dan weer eens terugquote:
En dan zou het voor jou nog geen probleem zijn volgens mij. Jij bent wat creatiever denk ikquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Enkelvoud toevallig "bil"?![]()
http://www.woxikon.com/dut/auto.php
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten tot het pauze is
Bilar pakt nu z'n telefoon en belt wat vrienden.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef PieterBas het volgende:
Nu vind Bilar het niet meer zo leuk en kijkt me nu heel boos aan.. want hij gelooft het niet
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
morgen vroeg om 9 uur moet het af zijn
Grote kans dat hij wordt overreden door die gepimpte golfquote:Op maandag 16 juni 2008 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Bilar pakt nu z'n telefoon en belt wat vrienden.
Ik hoor nu een gepimpte golf aan komen rijden waar 4 jongens met knuppels uitkomen
Ja, ik heb de helemiddag nogquote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]en dat gaat je natuurlijk lukken
toch?
Ik zie geen problemen, alleen uitdadigingenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Bilar pakt nu z'n telefoon en belt wat vrienden.
Ik hoor nu een gepimpte golf aan komen rijden waar 4 jongens met knuppels uitkomen
Oohh, dan valt het nog mee bij mijquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie geen problemen, alleen uitdadigingen
De middag waar je vermoedde niks te doenquote:
Iets schrijven over communicatieskills, plannen, opgedane kennis. Dat soort dingen doen het altijd wel goed toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan zou het voor jou nog geen probleem zijn volgens mij. Jij bent wat creatiever denk ik
Jeetje die zweden hebben gekke lidwoorden dan. bij "een" staat het lidwoord ervoor, en bij "de" staat het lidwoord erachter geplakt?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en bil (een auto)
bilen (de auto)
Helaas kan ik de foto niet uploaden hierzo.. maar ik heb een foto met heel groot Bil en års op een auto geplakt
Sssstquote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De middag waar je vermoedde niks te doen
Ja, joepiequote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
Iets schrijven over communicatieskills, plannen, opgedane kennis. Dat soort dingen doen het altijd wel goed toch?
zo weet je eigenlijk meteen of het een "en" of een "ett" woord is..quote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets schrijven over communicatieskills, plannen, opgedane kennis. Dat soort dingen doen het altijd wel goed toch?
[..]
Jeetje die zweden hebben gekke lidwoorden dan. bij "een" staat het lidwoord ervoor, en bij "de" staat het lidwoord erachter geplakt?
Haha die lijkt me cool.
hahaha.. niet uitstellenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef Milou__ het volgende:
Sssst![]()
Heb anders vnv nog en morgen vroeg ook nog een uurtje
Nee ik moet alleen nog de verbeterpunten en de verwerking van de verbeterpunten. Dus dat doe ik vanmiddag voor 4 uur. En van 4 tot 5 lees ik alles door en morgen vroeg print ik alles uitquote:Op maandag 16 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha.. niet uitstellen
Dat is niet de bedoeling vnv en morgen zijn voor de laatste aanpassingen, de echt laatste aanpassingen.. niet oor de helft van je verslag
UB -> Universiteits Bibliotheekquote:
De watte?quote:
oh okquote:Op maandag 16 juni 2008 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
UB -> Universiteits Bibliotheek
Dit ding enzo
[ afbeelding ]
Biblotheek, daar heb je toch wikipedia voorquote:Op maandag 16 juni 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
Zucht, echte studenten horen dat te weten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |