quote:Op zondag 15 juni 2008 16:00 schreef haja_electric het volgende:
[..]
en hun lachen jullie waarschijnlijk uit voor jullie sjonnie bakken.
[..]
het is zeker een vrij land, maar laat mensen in hun waarden. als zij dat leuk vinden laat ze dan lekker.
[..]
en als hun dat niet bevallenals jullie het niet bevalt, kom dan ook niet op dat forum
,
heb er net ff opgekeken maar laat hun in hun waarden en hun jullie in je waarden.
iedereen blij nou genoeg er over wou alleen 1 reactie geven.
wil me niet verlagen tot jullie en hun niveau.
haja_electric
uit LPG valt best wat vermogen te peuteren, alleen kan je dan niet meer op benzine rijden...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:31 schreef RiKe het volgende:
Kenteken: DR-43-65
Voertuigsoort: personenauto
Merk: VOLVO
Handelsbenaming: 13134
Brandstof: LPG (Liquified Petrol Gas)
HKS op gas......(of mis ik iets?
)
Ik weet dat je een behoorlijke hoeveelheid vermogen uit LPG kan halen, maar daar heeft HKS toch niets mee te maken?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Youp het volgende:
[..]
uit LPG valt best wat vermogen te peuteren, alleen kan je dan niet meer op benzine rijden...
Alles wat op Benzine loopt, kan ook op LPG lopen, bij wijze van.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik weet dat je een behoorlijke hoeveelheid vermogen uit LPG kan halen, maar daar heeft HKS toch niets mee te maken?
Naar mijn weten houd HKS zich bezig met benzine auto's
Heb hem wels zien en horen rijden, inclusief dumpvalve.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Alles wat op Benzine loopt, kan ook op LPG lopen, bij wijze van.
So?
En zo te zien is het een oldtimer, en als ik niet zo scheel ben zie ik ook nog eens slicks/brede banden.. Dus wie weet? Wolf in schaapskleren?
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben Alex, enik heb de grootste bek van iedereen.
En de goedkoopste styling
Het is wel een Cooper S. Even de advertentie erbij zoeken.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:30 schreef Youp het volgende:
en dan heb je evengoed nog maar een gewone coopersteek dat bodykitgeld dan toch gewoon in een cooper S. daar kan je je wel in vertonen.
Het is geen cooper S.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:35 schreef tevebe het volgende:
[..]
Het is wel een Cooper S. Even de advertentie erbij zoeken.
Edit: http://www.autotrader.nl/(...)ni/MINI/algemeen.htm
BOVAG GARANTIE tegen meerprijs mogelijk.AUTO IS GETUNED VOOR 22000 EURO DOOR TV PROGAMMA DE GROTE BEURT VAN VERONICA. AAN ALLES IS GEDACHT.HIFI,INTERIEUR,EXTERIEUR,AUTO IS GEHEEL VOORZIEN VAN KEVLAR.ZIEN IS KOPEN!!!!
Ojee de grote beurt. Misschien nog wel erger dan Automaxx.
Ik had alleen naar de advertentie gekekenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:11 schreef Youp het volgende:
[..]
Het is geen cooper S.
1. de kentekencheck van de RDW zegt dat
2. ik mis het koelgat voor de intercooler in de motorkap
3. ik mis een standaard sportstuur wat in een cooper S zit
HOEZO WAT IS DAAR IRRITANT AANquote:Op maandag 16 juni 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik irriteer me altijd dood aan caps lock advertenties.
Je bent zelf net zo goed pauper als je 2de handse zooi op marktplaats zoektquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef tevebe het volgende:
Als ik een advertentie zie op marktplaats die met hoofdletters is geschreven vind ik de auto ineens niet meer interessant, omdat ik dan een gevoel heb dat de verkoper pauper is
jep ook bekend op de saxoclub, t ding is bij de spatschermen enzo al aardig aan de roesterij geslagen omdat die lui van de grote beurt gewoon de haakse slijper overal in zetten zodat de dikke vette 17" velgen er onder passen... van afwerking en verdere roestpreventie hebben ze nog nooit gehoord... maar dat is niet erg, want hoe eerder die dingen van de weg afgerot zijn hoe beterquote:
Waar denk je dat de meeste auto's die in dit topic staan vandaan komen.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo goed pauper als je 2de handse zooi op marktplaats zoekt_!
Fok is wel geliefd daar hequote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef kabelhaspel het volgende:
Nog even een updateje van de Excel:
zn achterbumper heeft schade, opgelopen door iemand anders in een parkeergarage
Iemand van Fok?
Waarom zeg je dan dat je juist de pauper advertenties niet interessant vindt?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:37 schreef tevebe het volgende:
[..]
Waar denk je dat de meeste auto's die in dit topic staan vandaan komen.
Je ziet ook soms bij normale auto's alleen maar hoofdletters in de advertentie. Dan vind ik het ook pauper. Bij die sjonniebakken hoort zon advertentie juistquote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je juist de pauper advertenties niet interessant vindt?
Eensquote:Op maandag 16 juni 2008 20:26 schreef tevebe het volgende:
[..]Bij die sjonniebakken hoort zon advertentie juist
quote:
Je snapt het niet he? Dit zijn de echte liefhebbers.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef Youp het volgende:
Ik vind het ook altijd zo prachtig hoe men tracht een vierkante auto rond te makenOf vinden ze nou echt dat die bumpers bij zo'n auto passen qua lijnenspel?
walgelijk hoe ze een type 4 voorkant op een type 2 of 3 willen plakkenquote:
Golf 3 koplampen in Golf 4 looksquote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef deliberator het volgende:
[..]
walgelijk hoe ze een type 4 voorkant op een type 2 of 3 willen plakken
koop dan meteen een type 4
Of zoiets als:quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
HOEZO WAT IS DAAR IRRITANT AAN![]()
Als ik een advertentie zie op marktplaats die met hoofdletters is geschreven vind ik de auto ineens niet meer interessant, omdat ik dan een gevoel heb dat de verkoper pauper is
Volgens mij heeft 'ie 2 weken bij een schadeherstelbedrijf gewerkt hier in de buurt, als leerling plaatwerker ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 22:45 schreef kabelhaspel het volgende:
[ afbeelding ]
Schadebak Excel. Hij is iig een stukje dichter bij origineel gekomen want de waarde wel ten goede komt!
Zeker, mits het geen tweedehands 'grote beurt' knakenbak isquote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
2de hands zooi is hendig, kan je weer een paar weken langer op vakantie.
hm? Welke saxo?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:46 schreef Erasmo het volgende:
Welke Citroën-hater heeft die Saxo in de buurt van DGB laten komen?
Dat zouden ze is moeten doen bij DGB, iets meer tunen ipv. stylen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onder de motorkap zal er vast niets veranderd zijn
Weet je wat ze moeten doen bij DGB? Ermee ophoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zouden ze is moeten doen bij DGB, iets meer tunen ipv. stylen.
Oh my...quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef VlaDje het volgende:
Whehe,
Hele weekend Automaxx d'r bijjj
Sjonnie's aan de macht.
En haters thuis bij hun moeders jwt!
Tevens vind ik die paint op die Saxo van DGB wel super
Let wel, als jij die skyline straks kwijtbent zou hij waarschijnlijk ook monsterbumpers krijgen.quote:
Ik ben geen fan van bodykits, maar die op de Skyline zit is voor mij op het randje. Hopelijk verneukt de nieuwe eigenaar 'm niet. Auto is trouwens ook te bezichtigen bij Automaxx. Zal er zelf niet zijn wegens vakantie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Let wel, als jij die skyline straks kwijtbent zou hij waarschijnlijk ook monsterbumpers krijgen.
Hoe spijtig het ook is
*kuch* Kopen? *kuch*quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef CasB het volgende:
Die Skyline is idd wel netjes qua body, geen rare bulten en spoilers.
Tja, dat is ook meer mijn stijl...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef CasB het volgende:
Die Skyline is idd wel netjes qua body, geen rare bulten en spoilers.
Welk vak staat hij ongeveer?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van bodykits, maar die op de Skyline zit is voor mij op het randje. Hopelijk verneukt de nieuwe eigenaar 'm niet. Auto is trouwens ook te bezichtigen bij Automaxx. Zal er zelf niet zijn wegens vakantie.
Daar vraag je me wat. Daar kom ik nog op terug.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Welk vak staat hij ongeveer?
Ga ik hem even in het echt bekijken
Ja, die tekst klinkt goed. Neem onderstaand voorbeeld:quote:Op zondag 22 juni 2008 20:43 schreef kabelhaspel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D4%26fs%3D1
quote:1 van de weinige zonder targa-dak en dus zonder lekkende dakrubbers.
en van vorenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:27 schreef kabelhaspel het volgende:
In NL flitsen ze toch van achter dus boeie
Al dat plastic rondom kun je toch niet mooi vinden. Vooral die voorbumperquote:Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hij zou wat lager mogen, maar verder vind ik hem wel vet
Lekker puh
Ik krijg tranen in mijn ogen van dat ding.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:51 schreef RiKe het volgende:
Wat een geweldig snelle......ach laat ook maar
Fiat 126:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
neen, Poserquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:38 schreef jitzzzze het volgende:
Staat daar nou loser op de kentekenplaat?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kijk nergens meer van op sinds groen en blauw door elkaar gehaald kunnen worden
Daar heb je een opleiding voor nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Als je zoveel vleugels op je auto hebt, kan je dan niet beter bij de KLM gaan werken?
quote:
quote:
Die uitwerking van Pi op die Mazda RX8 heeft wel wat cools, als je dan toch een nerd bent....quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een intercooler, maar geen turboo.. Opzich slim idee.. maar een gasreactie van 10x niks
![]()
[ afbeelding ]
Halfords uitverkoop in de VS?
Ik vind het hilarisch, zeker in combinatie met dat nummerbordquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Die uitwerking van Pi op die Mazda RX8 heeft wel wat cools, als je dan toch een nerd bent....
Volgens mij is het gewoon een Mazda 3 sedan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Firenzo het volgende:
Die uitwerking van Pi op die Mazda RX8 heeft wel wat cools, als je dan toch een nerd bent....
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Die uitwerking van Pi op die Mazda RX83 heeft wel wat cools, als je dan toch een nerd bent....
knoxville had uiteraard gelijk.
] *pakt schlumberger zijn jampotglazen van zijn hoofd en poetst ze even voor hem.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch, zeker in combinatie met dat nummerbord
Was dat een Golf?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef PNG het volgende:
Zo te zien al heel lang geleden opgevist:
[ afbeelding ]
Ik zie hier vaker een Polo met dezelfde kleuren combinatie als de Golf rijden?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:35 schreef wouter37 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens van die lappendeken polo's gezien ja, maar van golf weet ik het niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zie hier vaker een Polo met dezelfde kleuren combinatie als de Golf rijden?![]()
Misschien iets fabrieks af? VW Actie ofzo?
quote:Nederland maakte in 1996 voor het eerst kennis met het Volkswagen-fenomeen Harlekijn in de gedaante van een clowneske Polo. De auto is hier officieel nooit geleverd, vanwege de hoge aanschafprijs en het behoudende karakter van de Nederlandse autokoper. Desalniettemin voerde een vijftal dealers het model destijds in de showroom en zijn er bij de importeur tien op kenteken gezette Harlekijnen bekend.
Juistem, en de golfjes dan? Zijn die ook zo geleverd, of is deze een Wanabee-Polo-Clown?quote:
In Venlo/Blerick staat ook zo'n Clowns Poloquote:Op maandag 30 juni 2008 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Harlekin was puur Polo. heb er ook en paar op de foto gekregen
Die Golf is super extreem...quote:Op zondag 29 juni 2008 19:15 schreef tevebe het volgende:
Volgende week is Automaxx. Ik ga er zelf niet heen, maar ik verwacht dat het niveau niet veel hoger zal zijn als dat van die Golf.
Is dat in scherpenzeel?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef PNG het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo kenteken censuur op die zilvere VW?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef PNG het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zo'n puike VW zou rijden zou ik ook niet in de buurt van zo'n sjonniegolf gesignaleerd willen wordenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Harlekin was puur Polo. heb er ook en paar op de foto gekregen
Nee, dat is een luchtfilter aangesloten op een intercooler. Zoiets werkt dus NIET.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet zo'n intercooler wannabe luchtfilter
Het werkt wel ,maar je hebt een gasreactie van 0,0 en echt veel sneller ga je er niet mee.. (lucht doet er langer over om door de bochten heen na binnen te gaan)..quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Nee, dat is een luchtfilter aangesloten op een intercooler. Zoiets werkt dus NIET.
Dalijk gaat hij het zellf ook nog denken jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:17 schreef kevin20vt het volgende:
@ Turquaz52: Ik zie dat je er inderdaad echt verstand van hebt
'Zijn' Nissan en VW 'project' was ook wel een toppertje. Trouwens.. Hij is niet zo erg als Asmoohquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:06 schreef kevin20vt het volgende:
haha ja ik ken hem ook al langer dan vandaag, heb me daadwerkelijk bescheurd tijdens het minibike op gas topic
Daar is hij dus ook populairquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef kevin20vt het volgende:
hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen geband te worden op het "vwforum"![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef kevin20vt het volgende:
Hoe werkt dat dan? De lucht die je wilt koelen met de omgevingslucht, komt zelf ook uit de omgeving. Aangezien er geen sprake is van een temperatuursverschil gaat dat dus niet werken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het werkt wel ,maar je hebt een gasreactie van 0,0 en echt veel sneller ga je er niet mee.. (lucht doet er langer over om door de bochten heen na binnen te gaan)..
Tja,, ook altijd in mn achterhoofd gehad, maar hahaha.. zal het nooit toepassen![]()
gewoon een turbotje voor 0,5/0,8 Bar op schroeven, iets rijker laten lopen, olie toe en afvoer aansluiten en klaar is kees. Eventueel zelfs een BOV, heb je meteen een hendigsjiekegeluidje![]()
Succes ermeequote:Op woensdag 2 juli 2008 17:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het werkt wel ,maar je hebt een gasreactie van 0,0 en echt veel sneller ga je er niet mee.. (lucht doet er langer over om door de bochten heen na binnen te gaan)..
Tja,, ook altijd in mn achterhoofd gehad, maar hahaha.. zal het nooit toepassen![]()
gewoon een turbotje voor 0,5/0,8 Bar op schroeven, iets rijker laten lopen, olie toe en afvoer aansluiten en klaar is kees. Eventueel zelfs een BOV, heb je meteen een hendigsjiekegeluidje![]()
Je hebt ook van die dingen die op een intercooler lijken, maar gewoon een luchtfilter zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Nee, dat is een luchtfilter aangesloten op een intercooler. Zoiets werkt dus NIET.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Luco het volgende:
Dit kan ik jullie moeilijk onthouden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie sig, &nd yes, Im Proud of it!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:47 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dalijk gaat hij het zellf ook nog denken jaOnze PTA-dorpsgek.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef kevin20vt het volgende:
Ik weet het, Isn't nice?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:08 schreef tevebe het volgende:
[..]
'Zijn' Nissan en VW 'project' was ook wel een toppertje. Trouwens.. Hij is niet zo erg als Asmooh![]()
Veel tupperware op VWforum?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zie sig, &nd yes, Im Proud of it!![]()
![]()
Ben wel bekend geworden @ PTA dankzij mijn acties
![]()
[..]
En vertel dan ook aub waarom
![]()
Juist ja, ik maakde heel VW Forum belachelijk omdat er na mijn mening teveel plastic rondwaalden op daar![]()
En ehm, volgens mij jij ook een beetje toch? Want zover IK het weet bestaat er geen Cabrio GTI, dus wat moet jij met een rode lijntje om je grille en daar een GTI logo in?Ahaa, juist ja.
En die lexuslooks gaan als brood bij de bakker over de toonbank daarDaar heb ik het overgehad daar.. En daar konden ze niet tegen. DAT was ook de reden waarom ik werd geband.
Juist, of onjuist?![]()
[..]
Ik weet het, Isn't nice?Cuz this is RICE:
[ afbeelding ]
Vaker zo'n dingen tegen gekomen..quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer dat ik een bepaalde Golf V 1.4 R32 look niet meer kon vinden. Die stond ook te koop voor een monsterbedrag.
prijs ¤ 9.950
bouwjaar 2002-01
kilometerstand 147.690 km
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ALS U SPORTIEVE LOOK WILD MAAR TOCH ZUINIG DAN IS DIT'M - SUPER STOERE AUTO - BUITENKANT VOLLEDIG R32 UITGEVOERD - INTRIEUR ZIJN RECARO STOELEN - AIRCO - ELECTR. PAKKET - GEWOON EEN MOOIE AUTO DIE BETAALBAAR IS. 1.4 UITVOERING
Maar waarom plak je er dan ook een R32 logo op? Om bij het stoplicht achter te blijven als iemand hard optrekt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:52 schreef VlaDje het volgende:
Ik zie het hele probleem niet als iemand geen zin heeft in 200pk... maar wel gek is van de r32-look.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar waarom plak je er dan ook een R32 logo op? Om bij het stoplicht achter te blijven als iemand hard optrekt?
Oh en ik ken niemand die de R32 look geweldig vindt, maar 200pk niet wil hebben. Dat slaat nergens op, dan ben je gewoon een pauper Sjonnie die het niet kan betalen.
Dat logo is idd onzin, geef ik je gelijk aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar waarom plak je er dan ook een R32 logo op? Om bij het stoplicht achter te blijven als iemand hard optrekt?
Oh en ik ken niemand die de R32 look geweldig vindt, maar 200pk niet wil hebben. Dat slaat nergens op, dan ben je gewoon een pauper die het niet kan betalen.
Sowieso, mensen die 200+ pk denken nodig te hebben op de openbare weg, je hebt er geen fuck aan!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh en ik ken niemand die de R32 look geweldig vindt, maar 200pk niet wil hebben. Dat slaat nergens op, dan ben je gewoon een pauper die het niet kan betalen.
Dat zeggen alleen mensen met een trage auto.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:10 schreef Impala-neuker het volgende:
Racen is alleen leuk op het circuit,
Die zijn er inderdaad,quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen met een trage auto.
Net als vrouwen die zeggen dat het niet erg is dat hun partner een klein pikke heeft, want hij is toch zo enthousiast. Er zijn duizenden leuke weggetjes waar je heerlijk kunt rijden met een auto met 200+ pk.
Gast, ik kom oorspronkelijk uit Schoonebeek, en woon nu in Emmenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom anders eens buiten de randstad. Nederland is meer dan 2 provincies.
...dan doe je iets niet goed. Ik rij *altijd* redelijk veel te hard. Al jaren niet geflitst. Kwestie van weten en opletten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef VlaDje het volgende:
Feit is gewoon dat in NLD 200pk vrij nutteloos is, flinke kans dat je geflitst dan wel gelaserd word, of wel gepakt omdat je te "ruig" optrekt...
Ik rijd ook vaak te hard, ook al een tijd geen boete meer gehad... Maar met mijn 70pk heb ik ook genoeg power om het rijbewijs kwijt te raken...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan doe je iets niet goed. Ik rij *altijd* redelijk veel te hard. Al jaren niet geflitst. Kwestie van weten en opletten.
je zal maar in een provincie wonen waar ze altijd de grootste rally van nederland houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom anders eens buiten de randstad. Nederland is meer dan 2 provincies.
Dat zeggen alleen mensen zonder racelicentie (heb ik wel jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen met een trage auto.
Net als vrouwen die zeggen dat het niet erg is dat hun partner een klein pikke heeft, want hij is toch zo enthousiast. Er zijn duizenden leuke weggetjes waar je heerlijk kunt rijden met een auto met 200+ pk.
Grappig dat ik buiten je "typisch" val...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je zal maar in een provincie wonen waar ze altijd de grootste rally van nederland houden.
Mensen die zeggen dat 200pk nutteloos is vanwege de snelheid hebben het sowieso niet gesnapt.
meestal citroen, renault of volvo rijders ookheel typisch
die volvo opmerking was niet (speciaal) voor jou hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Grappig dat ik buiten je "typisch" val...
Ik geef toe dat ik ook een gigantische haone oploop van bakken met 250pk twinturbo en weet ik het nog allemaal maar meer. Feit is gewoon dat je hem hier in Nederland nooit eens echt lekker los kan branden, vandaar dat het nutteloos is...
Als ik 200+ pk's zou hebben had ik hem regelmatig even door Duitsland heen geknalt hoor, doe ik nu ook maar een stuk minder hard. Maar als ik in Nederland op een snelweg rijdt dan heb ik niet het gevoel dat ik iets mis, dat heb ik in Duitsland dus wel.
dan moeten ze dat maar doen. maar dat heeft niets met pk te maken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef VlaDje het volgende:
ook voor lomp optrekken kunnen ze je een bekeuring opschrijven vriend
ik vind deze wel meevallen. netjes de roest weggewerkt en de kleur is echt erg mooi.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:24 schreef kabelhaspel het volgende:
Exceltuner heeft nu ook de auto van een kameraad verneukt, nou was het al niks maar tis er ook niet beter op geworden
http://automaxx.nl/forum/showthread.php?p=230301#post230301
De bumpers zijn weer dramatisch. Vleugeldeuren ook en het interieur is ook bagger, MAAR de kleur is wel mooi en ik zou soms best willen dat ik ook aan autos kon sleutelen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:24 schreef kabelhaspel het volgende:
Exceltuner heeft nu ook de auto van een kameraad verneukt, nou was het al niks maar tis er ook niet beter op geworden
http://automaxx.nl/forum/showthread.php?p=230301#post230301
wannabe audi?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Luco het volgende:
Dit kan ik jullie moeilijk onthouden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan, vaak zien ze dat ook als "sportief optrekken" mits je ook een beetje normaal tegen hun doet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef VlaDje het volgende:
ook voor lomp optrekken kunnen ze je een bekeuring opschrijven vriend
Mwogh k weet niet, op zo'n type auto vink die deuren nog nét kunnenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:10 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiat Coupe 2.0 IE 16V
Prijs: ¤ 2.950
Velgen zijn idd fout. Het is een mooie auto, maar die deurenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mwogh k weet niet, op zo'n type auto vink die deuren nog nét kunnenverder niet zoveel mis mee, behalve lelijke velgen dan..
Leuk plaatjequote:
indeed. ik ken iemand met een gekietelde golf2 G60 maar die is nog helemaal orgineel. die is 100x mooier dan die ronde golf 2'squote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Leuk plaatjeEn eigenlijk ook wel waar inderdaad.. Net als Lexus-style achterlichten en Monster-voorbumpers
![]()
Ikzelf kan een beetje stijlvolle en originele tuning best waarderenMaar dan wel subtiel. Dikkere bumpers in de lijn van de originele bumpers. Iets grotere velgen die ook bij de auto passen. En motorisch en qua audio goed aangepakt en niet zo half-half (alleen luchtfiltertje, etc etc)
Liever een (uiterlijk) originele Toyota Corolla met 1100 PK dan een compleet uitgebouwde Honda Civic (tot ver in het belachelijke) met nog steeds 90 PK.
(bij wijze van voorbeeld dan he; 1100 pk uit corolla kan niet/is nutteloos/etc etc, weet ik wel)
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef Koepert het volgende:
Ikzelf kan een beetje stijlvolle en originele tuning best waarderenMaar dan wel subtiel. Dikkere bumpers in de lijn van de originele bumpers. Iets grotere velgen die ook bij de auto passen. En motorisch en qua audio goed aangepakt en niet zo half-half (alleen luchtfiltertje, etc etc)
Liever een (uiterlijk) originele Toyota Corolla met 1100 PK dan een compleet uitgebouwde Honda Civic (tot ver in het belachelijke) met nog steeds 90 PK.
(bij wijze van voorbeeld dan he; 1100 pk uit corolla kan niet/is nutteloos/etc etc, weet ik wel)
Absoluut, golf 1 en 2 zijn de enige mooie golfjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed. ik ken iemand met een gekietelde golf2 G60 maar die is nog helemaal orgineel. die is 100x mooier dan die ronde golf 2's
En dat is een compliment?quote:Laat ze maar l"llen René.
Ik vind het namelijk wél knap dat je van een oude, vergane, rammelbak in 2 weken(!) een "DGB" auto weet te maken!
Ik doe het je in ieder geval niet na!
*Proest*quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:47 schreef 3p0x het volgende:
[..]
En dat is een compliment?![]()
Zelfs de automaxxers hebben er kritiek opde helft is zelfs niet mee gespoten, begin er dan nog niet aan denk ik dan
Motorquote:Op zondag 6 juli 2008 11:44 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sideskirt zaten er overigens gewoon opgeschroefd, waren gewoon platte platen kunststofDe binnenkant nog redelijk standaard, dus zo'n suf grijze plastic dashboard..
Mijn eerste bijdrage hier.. volgens mij wel een toppertje..
Zeg maar gewoon ja. Komt alles goedquote:Op zondag 6 juli 2008 12:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 899 cm3
Vermogen 29 kW
Tja, wat moet je er van zeggen
is een Megane RSquote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef WalkingDisaster het volgende:
Die rooie megane is hiervandaan gezien redelijk standaard gehouden, wel dik btw
Dat valt me sowiezo op, hoeveel van die types je dagelijks niet tegenkomt die rondrijden met witte bumpers.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:44 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sideskirt zaten er overigens gewoon opgeschroefd, waren gewoon platte platen kunststofDe binnenkant nog redelijk standaard, dus zo'n suf grijze plastic dashboard..
Mijn eerste bijdrage hier.. volgens mij wel een toppertje..
zozo, een GSI, dat is pas minderwaardigquote:Op zondag 6 juli 2008 23:26 schreef Faxie het volgende:
Vandaag op een meeting geweest waar ook een paar 'getunede' auto's waren....
Heb geen foto's, maar om een een voorbeeldje te geven... een Opel Corsa met een mooi OPC logo op de voorkant en voor de rest opgeleukt, uitgebouwd enz had een prijs gewonnen....
Even gekeken op de rdw site.... is het een GSI uit 98....
Denk je dat die knuppels verder niets aan die auto gedaan hebben/gaan doen dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:31 schreef Faxie het volgende:
Komop zeg, die dingen zijn zo traag als dikke stront106 pk, top 192, 0-100 in 10.5 sec.
En dan OPC op de voorbumper plakken![]()
U rijdt ook GSI?
Me neither, stonden super bakken tussenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:52 schreef Spamblik het volgende:
Iemand al foto's van summer edition gezien? Ik kan niet wachten
Heb alleen een filmpje gezien van een kennis van me, die ging driften in een 350Z.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:52 schreef Spamblik het volgende:
Iemand al foto's van summer edition gezien? Ik kan niet wachten
Dat hele driftgebeuren was super vetquote:Op maandag 7 juli 2008 15:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Heb alleen een filmpje gezien van een kennis van me, die ging driften in een 350Z.
Het standaard sjonnie werk ja.... luchtfiltertje, uitlaatje, en gekleurde tubingquote:Op maandag 7 juli 2008 15:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk je dat die knuppels verder niets aan die auto gedaan hebben/gaan doen dan?![]()
Vriend van me heeft een GSItje en dat rijd perfect, +/- 140pk, mooi rap op de 100...
Ik ben totaal niet geintresseert in topsnelheden dus daar weet ik niet van.
En nee, ik rijd zelf een Golf II 1.6
Vliegwieltje afgedraaid, complete uitlaatlijn vervangen... en nog een paar dingen welquote:Op maandag 7 juli 2008 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het standaard sjonnie werk ja.... luchtfiltertje, uitlaatje, en gekleurde tubing![]()
Maar je plakt ook geen 'M3' op een gekietelde 330, dat is gewoon ubertriest.
dat en M3 spiegels op een -niet- M3 + japstyle uitlaat onder een -niet- jap plaatsen, en bodykit met gaten voor een IC vullen met kippengaas. en ga zo maar doorquote:Op maandag 7 juli 2008 18:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vliegwieltje afgedraaid, complete uitlaatlijn vervangen... en nog een paar dingen wel![]()
Sjonnie werk is toch een 1.3 opfokken?
Heb ik me op Automaxx ook zo aan zitten ergeren... gast met een polotje met chinese tekens eropquote:Op maandag 7 juli 2008 18:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat en M3 spiegels op een -niet- M3 + japstyle uitlaat onder een -niet- jap plaatsen, en bodykit met gaten voor een IC vullen met kippengaas. en ga zo maar door
Ik had foto's moeten nemen.... je had 'm moeten zien dan begrijp je me welquote:Op maandag 7 juli 2008 18:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vliegwieltje afgedraaid, complete uitlaatlijn vervangen... en nog een paar dingen wel![]()
Sjonnie werk is toch een 1.3 opfokken?
Dat ben ik weer met je eens, ik zou ook nooit een GTI logo op m'n CL plakken.. dan ben je zo'n stumper...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had foto's moeten nemen.... je had 'm moeten zien dan begrijp je me wel![]()
Koop dan een OPC en doe niet alsof je er een hebt.
Okee, Audi front kan er maar op 1 manier op en dat is meteen de complete front.. dwz. A3 front op een Golf IV / Passat / Bora.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heb ik me op Automaxx ook zo aan zitten ergeren... gast met een polotje met chinese tekens erop![]()
En volkswagens met Audi front.. koop dan gewoon een audi sloeber!
Toen ik m'n "nieuwe" auto [Alfa 75 2.0 TS] vorige week ging halen zat er ook zo'n verschrikkelijke ferrari club sticker op. Maar gelijk afgehaalt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee, Audi front kan er maar op 1 manier op en dat is meteen de complete front.. dwz. A3 front op een Golf IV / Passat / Bora.
Complete front houdt dan ook meteen in: Koplampen, zijschermen, motorkap en bla bla blaa..![]()
Maar aangezien dat toch wordt verpest door alleen de bumper en originele standaard koplampen is het 99% sjonnie..
Ik had ook Audi spulletjes in de Golf van ons geplaatst, puur omdat Audi en VW het zelfde zijn..
Net als de Infiniti G20 en de Nissan Primera en de VW Sharan, Ford Galaxy &nd Seat Alhambra en de VW Lup en de Seat dinges en noem maar op
Blokken zijn het zelfde, uitrusting is bijna identiek. en zo...
Dat wil dus niet zeggen dat je maar een Audi-voorskirt op je Golf mk3 moet pleuren...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee, Audi front kan er maar op 1 manier op en dat is meteen de complete front.. dwz. A3 front op een Golf IV / Passat / Bora.
Complete front houdt dan ook meteen in: Koplampen, zijschermen, motorkap en bla bla blaa..![]()
Maar aangezien dat toch wordt verpest door alleen de bumper en originele standaard koplampen is het 99% sjonnie..
Ik had ook Audi spulletjes in de Golf van ons geplaatst, puur omdat Audi en VW het zelfde zijn..
Net als de Infiniti G20 en de Nissan Primera en de VW Sharan, Ford Galaxy &nd Seat Alhambra en de VW Lup en de Seat dinges en noem maar op
Blokken zijn het zelfde, uitrusting is bijna identiek. en zo...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat wil dus niet zeggen dat je maar een Audi-voorskirt op je Golf mk3 moet pleuren...
Dan kun je gewoon net zo goed een Audi kopen...
Veel audi spul kan gewoon goed op een VW, zonder dat het raar lijkt... maar de kenmerkende bumpers, logotje's en details die hou je gewoon bij je auto weg...
Je Golf mk3 ombouwen tot een A3 is vrijwel hetzelfde als je Pontiac Fierro voorzien van Ferrari logo's en zo'n ferrari bodykit.
Juist! En omdat het van AUDI is en niet van Opel Ford Fiat of Nissan,,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef fathank het volgende:
Omdat dat niet van die lelijke handgrepen zijn maar "mooie" verzonken handgrepen
Superrrrr, had de Skyline van Tevebe ook ff bewonderd, leuke bak ook...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kon je in m'n posthistorie wel vinden denk ik....
Maar het was de middelste van de Rexjes
Leer op je recaro's? Dan glij je toch zo weer uit je stoelen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaa,, je hebt daar een punt. 100%.. Ik wou het een beetje overdreven zeggen, maar was een beetje te ver gedreven
![]()
Wat ik wel mooi vind, en vaker ben tegen gekomen is een Golf 3 met Golf 4 Cabrio kop en TT Dashboard met een TT of VR6 motor![]()
![]()
Met een R32 Interieur of een setje Recaro Creme leer Golf 4 interieurDat kan dan dus wel,, het is heel apart, maar niet sjonnie
(in mijn ogen)
Check de Golf 1 en 2tjes maare eens.. Veel van hun gebruikt ook handgrepen van een nieuwere audi..
Volgens mij was je op een andere meeting dan ikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Superrrrr, had de Skyline van Tevebe ook ff bewonderd, leuke bak ook...
Maar voor mij was het toppunt die gifkikkergroene golf 1 met turbo en dumpvalve
Was er wat te doen dan in dat gat?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was je op een andere meeting dan ikIk zat in Wehl.
Had em ook alleen ff op je foto's bekekenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was je op een andere meeting dan ikIk zat in Wehl.
Jawel, in een Touran.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zeker nooit een Volkswagen gereden eh?!!
Oh shitquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:39 schreef VlaDje het volgende:
Ik had het over echte volkswagens, 1 van voor '92 dus
Oh jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:55 schreef VlaDje het volgende:
Terug naar vliegmobielen trouwensVeulste fur offtopic
Een compleet originele, witte, mooie golf 1 gti uit 1982. Dat is tevens de enige fijne vw die ik ooit gereden heb... En reken maar.... Ik heb er een boel gereden, wat een kutauto's!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:39 schreef VlaDje het volgende:
Ik had het over echte volkswagens, 1 van voor '92 dus
daar hebben we het niet over, we hebben het over pauperbakken die hier moeten komen te staan!quote:
Eerder een Dumpert Modusquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[jaggle modus]
Lak +1
Chroom +1
Velgen +1
Combinatie met auto -1000
Formaat auto -100
Merk auto -10
Comfort a uto -100
[/jaggle modus]
Verglijk maar de raamstijl achter met de onderste Clio, identiekquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:07 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Kwa formaat zou het een Clio geweest kunnen zijn
Ik vind de raamstijl eerder op dat renault ding eronder lijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verglijk maar de raamstijl achter met de onderste Clio, identiek
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:39 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Ik vind de raamstijl eerder op dat renault ding eronder lijken.
Clioquote:
Niet zo bijdehand hequote:Op zondag 13 juli 2008 13:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Clio
Clio
5je
Ford Fiesta/Mazda 121
Dus in theorie die 2e Clio of dat 5je
Er zit een Renault logo op.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:39 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Ik vind de raamstijl eerder op dat renault ding eronder lijken.
Het kan aan mij liggen. Maar volgens mij is dat reserve wiel een beetje groot.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:21 schreef MetalMike het volgende:
Je weet nooit wanneer je een reservewiel nodig hebt. Dus waarom niet gewoon het voorbeeld van Jeep volgen en het reservewiel aan de achterkant van je Firebird schroeven? Geniaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:21 schreef MetalMike het volgende:
Je weet nooit wanneer je een reservewiel nodig hebt. Dus waarom niet gewoon het voorbeeld van Jeep volgen en het reservewiel aan de achterkant van je Firebird schroeven? Geniaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De auto is zelfs APK afkeur!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Firenzo het volgende:
dat bruin en dat stuur zijn echt walgelijk.
edit; en de pedalen
Zolang er geen scherpe randen en punten aanzitten is er geen probleemquote:Op woensdag 16 juli 2008 04:04 schreef Firenzo het volgende:
klopt!
maargoed, als ik keurmeester was zou ik sowieso mijn twijfels hebben.... Veel van die aftermarket spoilers, bumpers etc zijn niet conform de wetgeving...
Hij is niet triest, hij is boos!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:28 schreef eer-ik het volgende:
Die 2e, lupo gok ik? is echt zwaar triest
Netjes, sluit allemaal goed op elkaar aan.. Heeft veel tijd in gestoken zie ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |