Je bent zelf net zo goed pauper als je 2de handse zooi op marktplaats zoektquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef tevebe het volgende:
Als ik een advertentie zie op marktplaats die met hoofdletters is geschreven vind ik de auto ineens niet meer interessant, omdat ik dan een gevoel heb dat de verkoper pauper is
jep ook bekend op de saxoclub, t ding is bij de spatschermen enzo al aardig aan de roesterij geslagen omdat die lui van de grote beurt gewoon de haakse slijper overal in zetten zodat de dikke vette 17" velgen er onder passen... van afwerking en verdere roestpreventie hebben ze nog nooit gehoord... maar dat is niet erg, want hoe eerder die dingen van de weg afgerot zijn hoe beterquote:
Waar denk je dat de meeste auto's die in dit topic staan vandaan komen.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo goed pauper als je 2de handse zooi op marktplaats zoekt_!
Fok is wel geliefd daar hequote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef kabelhaspel het volgende:
Nog even een updateje van de Excel:
zn achterbumper heeft schade, opgelopen door iemand anders in een parkeergarage
Iemand van Fok?
Waarom zeg je dan dat je juist de pauper advertenties niet interessant vindt?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:37 schreef tevebe het volgende:
[..]
Waar denk je dat de meeste auto's die in dit topic staan vandaan komen.
Je ziet ook soms bij normale auto's alleen maar hoofdletters in de advertentie. Dan vind ik het ook pauper. Bij die sjonniebakken hoort zon advertentie juistquote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je juist de pauper advertenties niet interessant vindt?
Eensquote:Op maandag 16 juni 2008 20:26 schreef tevebe het volgende:
[..]Bij die sjonniebakken hoort zon advertentie juist
quote:
Je snapt het niet he? Dit zijn de echte liefhebbers.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef Youp het volgende:
Ik vind het ook altijd zo prachtig hoe men tracht een vierkante auto rond te makenOf vinden ze nou echt dat die bumpers bij zo'n auto passen qua lijnenspel?
walgelijk hoe ze een type 4 voorkant op een type 2 of 3 willen plakkenquote:
Golf 3 koplampen in Golf 4 looksquote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef deliberator het volgende:
[..]
walgelijk hoe ze een type 4 voorkant op een type 2 of 3 willen plakken
koop dan meteen een type 4
Of zoiets als:quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
HOEZO WAT IS DAAR IRRITANT AAN![]()
Als ik een advertentie zie op marktplaats die met hoofdletters is geschreven vind ik de auto ineens niet meer interessant, omdat ik dan een gevoel heb dat de verkoper pauper is
Volgens mij heeft 'ie 2 weken bij een schadeherstelbedrijf gewerkt hier in de buurt, als leerling plaatwerker ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 22:45 schreef kabelhaspel het volgende:
[ afbeelding ]
Schadebak Excel. Hij is iig een stukje dichter bij origineel gekomen want de waarde wel ten goede komt!
Zeker, mits het geen tweedehands 'grote beurt' knakenbak isquote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
2de hands zooi is hendig, kan je weer een paar weken langer op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |