Het standaard sjonnie werk ja.... luchtfiltertje, uitlaatje, en gekleurde tubingquote:Op maandag 7 juli 2008 15:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk je dat die knuppels verder niets aan die auto gedaan hebben/gaan doen dan?![]()
Vriend van me heeft een GSItje en dat rijd perfect, +/- 140pk, mooi rap op de 100...
Ik ben totaal niet geintresseert in topsnelheden dus daar weet ik niet van.
En nee, ik rijd zelf een Golf II 1.6
Vliegwieltje afgedraaid, complete uitlaatlijn vervangen... en nog een paar dingen welquote:Op maandag 7 juli 2008 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het standaard sjonnie werk ja.... luchtfiltertje, uitlaatje, en gekleurde tubing![]()
Maar je plakt ook geen 'M3' op een gekietelde 330, dat is gewoon ubertriest.
dat en M3 spiegels op een -niet- M3 + japstyle uitlaat onder een -niet- jap plaatsen, en bodykit met gaten voor een IC vullen met kippengaas. en ga zo maar doorquote:Op maandag 7 juli 2008 18:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vliegwieltje afgedraaid, complete uitlaatlijn vervangen... en nog een paar dingen wel![]()
Sjonnie werk is toch een 1.3 opfokken?
Heb ik me op Automaxx ook zo aan zitten ergeren... gast met een polotje met chinese tekens eropquote:Op maandag 7 juli 2008 18:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat en M3 spiegels op een -niet- M3 + japstyle uitlaat onder een -niet- jap plaatsen, en bodykit met gaten voor een IC vullen met kippengaas. en ga zo maar door
Ik had foto's moeten nemen.... je had 'm moeten zien dan begrijp je me welquote:Op maandag 7 juli 2008 18:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vliegwieltje afgedraaid, complete uitlaatlijn vervangen... en nog een paar dingen wel![]()
Sjonnie werk is toch een 1.3 opfokken?
Dat ben ik weer met je eens, ik zou ook nooit een GTI logo op m'n CL plakken.. dan ben je zo'n stumper...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had foto's moeten nemen.... je had 'm moeten zien dan begrijp je me wel![]()
Koop dan een OPC en doe niet alsof je er een hebt.
Okee, Audi front kan er maar op 1 manier op en dat is meteen de complete front.. dwz. A3 front op een Golf IV / Passat / Bora.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heb ik me op Automaxx ook zo aan zitten ergeren... gast met een polotje met chinese tekens erop![]()
En volkswagens met Audi front.. koop dan gewoon een audi sloeber!
Toen ik m'n "nieuwe" auto [Alfa 75 2.0 TS] vorige week ging halen zat er ook zo'n verschrikkelijke ferrari club sticker op. Maar gelijk afgehaalt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee, Audi front kan er maar op 1 manier op en dat is meteen de complete front.. dwz. A3 front op een Golf IV / Passat / Bora.
Complete front houdt dan ook meteen in: Koplampen, zijschermen, motorkap en bla bla blaa..![]()
Maar aangezien dat toch wordt verpest door alleen de bumper en originele standaard koplampen is het 99% sjonnie..
Ik had ook Audi spulletjes in de Golf van ons geplaatst, puur omdat Audi en VW het zelfde zijn..
Net als de Infiniti G20 en de Nissan Primera en de VW Sharan, Ford Galaxy &nd Seat Alhambra en de VW Lup en de Seat dinges en noem maar op
Blokken zijn het zelfde, uitrusting is bijna identiek. en zo...
Dat wil dus niet zeggen dat je maar een Audi-voorskirt op je Golf mk3 moet pleuren...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee, Audi front kan er maar op 1 manier op en dat is meteen de complete front.. dwz. A3 front op een Golf IV / Passat / Bora.
Complete front houdt dan ook meteen in: Koplampen, zijschermen, motorkap en bla bla blaa..![]()
Maar aangezien dat toch wordt verpest door alleen de bumper en originele standaard koplampen is het 99% sjonnie..
Ik had ook Audi spulletjes in de Golf van ons geplaatst, puur omdat Audi en VW het zelfde zijn..
Net als de Infiniti G20 en de Nissan Primera en de VW Sharan, Ford Galaxy &nd Seat Alhambra en de VW Lup en de Seat dinges en noem maar op
Blokken zijn het zelfde, uitrusting is bijna identiek. en zo...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat wil dus niet zeggen dat je maar een Audi-voorskirt op je Golf mk3 moet pleuren...
Dan kun je gewoon net zo goed een Audi kopen...
Veel audi spul kan gewoon goed op een VW, zonder dat het raar lijkt... maar de kenmerkende bumpers, logotje's en details die hou je gewoon bij je auto weg...
Je Golf mk3 ombouwen tot een A3 is vrijwel hetzelfde als je Pontiac Fierro voorzien van Ferrari logo's en zo'n ferrari bodykit.
Juist! En omdat het van AUDI is en niet van Opel Ford Fiat of Nissan,,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef fathank het volgende:
Omdat dat niet van die lelijke handgrepen zijn maar "mooie" verzonken handgrepen
Superrrrr, had de Skyline van Tevebe ook ff bewonderd, leuke bak ook...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kon je in m'n posthistorie wel vinden denk ik....
Maar het was de middelste van de Rexjes
Leer op je recaro's? Dan glij je toch zo weer uit je stoelen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaa,, je hebt daar een punt. 100%.. Ik wou het een beetje overdreven zeggen, maar was een beetje te ver gedreven
![]()
Wat ik wel mooi vind, en vaker ben tegen gekomen is een Golf 3 met Golf 4 Cabrio kop en TT Dashboard met een TT of VR6 motor![]()
![]()
Met een R32 Interieur of een setje Recaro Creme leer Golf 4 interieurDat kan dan dus wel,, het is heel apart, maar niet sjonnie
(in mijn ogen)
Check de Golf 1 en 2tjes maare eens.. Veel van hun gebruikt ook handgrepen van een nieuwere audi..
Volgens mij was je op een andere meeting dan ikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Superrrrr, had de Skyline van Tevebe ook ff bewonderd, leuke bak ook...
Maar voor mij was het toppunt die gifkikkergroene golf 1 met turbo en dumpvalve
Was er wat te doen dan in dat gat?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was je op een andere meeting dan ikIk zat in Wehl.
Had em ook alleen ff op je foto's bekekenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was je op een andere meeting dan ikIk zat in Wehl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |