hm? Welke saxo?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:46 schreef Erasmo het volgende:
Welke Citroën-hater heeft die Saxo in de buurt van DGB laten komen?
Dat zouden ze is moeten doen bij DGB, iets meer tunen ipv. stylen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onder de motorkap zal er vast niets veranderd zijn
Weet je wat ze moeten doen bij DGB? Ermee ophoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zouden ze is moeten doen bij DGB, iets meer tunen ipv. stylen.
Oh my...quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef VlaDje het volgende:
Whehe,
Hele weekend Automaxx d'r bijjj
Sjonnie's aan de macht.
En haters thuis bij hun moeders jwt!
Tevens vind ik die paint op die Saxo van DGB wel super
Let wel, als jij die skyline straks kwijtbent zou hij waarschijnlijk ook monsterbumpers krijgen.quote:
Ik ben geen fan van bodykits, maar die op de Skyline zit is voor mij op het randje. Hopelijk verneukt de nieuwe eigenaar 'm niet. Auto is trouwens ook te bezichtigen bij Automaxx. Zal er zelf niet zijn wegens vakantie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Let wel, als jij die skyline straks kwijtbent zou hij waarschijnlijk ook monsterbumpers krijgen.
Hoe spijtig het ook is
*kuch* Kopen? *kuch*quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef CasB het volgende:
Die Skyline is idd wel netjes qua body, geen rare bulten en spoilers.
Tja, dat is ook meer mijn stijl...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef CasB het volgende:
Die Skyline is idd wel netjes qua body, geen rare bulten en spoilers.
Welk vak staat hij ongeveer?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van bodykits, maar die op de Skyline zit is voor mij op het randje. Hopelijk verneukt de nieuwe eigenaar 'm niet. Auto is trouwens ook te bezichtigen bij Automaxx. Zal er zelf niet zijn wegens vakantie.
Daar vraag je me wat. Daar kom ik nog op terug.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Welk vak staat hij ongeveer?
Ga ik hem even in het echt bekijken
Ja, die tekst klinkt goed. Neem onderstaand voorbeeld:quote:Op zondag 22 juni 2008 20:43 schreef kabelhaspel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D4%26fs%3D1
quote:1 van de weinige zonder targa-dak en dus zonder lekkende dakrubbers.
en van vorenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:27 schreef kabelhaspel het volgende:
In NL flitsen ze toch van achter dus boeie
Al dat plastic rondom kun je toch niet mooi vinden. Vooral die voorbumperquote:Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hij zou wat lager mogen, maar verder vind ik hem wel vet
Lekker puh
Ik krijg tranen in mijn ogen van dat ding.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:51 schreef RiKe het volgende:
Wat een geweldig snelle......ach laat ook maar
Fiat 126:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
neen, Poserquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:38 schreef jitzzzze het volgende:
Staat daar nou loser op de kentekenplaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |