Motorquote:Op zondag 6 juli 2008 11:44 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sideskirt zaten er overigens gewoon opgeschroefd, waren gewoon platte platen kunststofDe binnenkant nog redelijk standaard, dus zo'n suf grijze plastic dashboard..
Mijn eerste bijdrage hier.. volgens mij wel een toppertje..
Zeg maar gewoon ja. Komt alles goedquote:Op zondag 6 juli 2008 12:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 899 cm3
Vermogen 29 kW
Tja, wat moet je er van zeggen
is een Megane RSquote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef WalkingDisaster het volgende:
Die rooie megane is hiervandaan gezien redelijk standaard gehouden, wel dik btw
Dat valt me sowiezo op, hoeveel van die types je dagelijks niet tegenkomt die rondrijden met witte bumpers.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:44 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sideskirt zaten er overigens gewoon opgeschroefd, waren gewoon platte platen kunststofDe binnenkant nog redelijk standaard, dus zo'n suf grijze plastic dashboard..
Mijn eerste bijdrage hier.. volgens mij wel een toppertje..
zozo, een GSI, dat is pas minderwaardigquote:Op zondag 6 juli 2008 23:26 schreef Faxie het volgende:
Vandaag op een meeting geweest waar ook een paar 'getunede' auto's waren....
Heb geen foto's, maar om een een voorbeeldje te geven... een Opel Corsa met een mooi OPC logo op de voorkant en voor de rest opgeleukt, uitgebouwd enz had een prijs gewonnen....
Even gekeken op de rdw site.... is het een GSI uit 98....
Denk je dat die knuppels verder niets aan die auto gedaan hebben/gaan doen dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:31 schreef Faxie het volgende:
Komop zeg, die dingen zijn zo traag als dikke stront106 pk, top 192, 0-100 in 10.5 sec.
En dan OPC op de voorbumper plakken![]()
U rijdt ook GSI?
Me neither, stonden super bakken tussenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:52 schreef Spamblik het volgende:
Iemand al foto's van summer edition gezien? Ik kan niet wachten
Heb alleen een filmpje gezien van een kennis van me, die ging driften in een 350Z.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:52 schreef Spamblik het volgende:
Iemand al foto's van summer edition gezien? Ik kan niet wachten
Dat hele driftgebeuren was super vetquote:Op maandag 7 juli 2008 15:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Heb alleen een filmpje gezien van een kennis van me, die ging driften in een 350Z.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |