quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kijk nergens meer van op sinds groen en blauw door elkaar gehaald kunnen worden
Daar heb je een opleiding voor nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Als je zoveel vleugels op je auto hebt, kan je dan niet beter bij de KLM gaan werken?
quote:
quote:
Die uitwerking van Pi op die Mazda RX8 heeft wel wat cools, als je dan toch een nerd bent....quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een intercooler, maar geen turboo.. Opzich slim idee.. maar een gasreactie van 10x niks
![]()
[ afbeelding ]
Halfords uitverkoop in de VS?
Ik vind het hilarisch, zeker in combinatie met dat nummerbordquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Die uitwerking van Pi op die Mazda RX8 heeft wel wat cools, als je dan toch een nerd bent....
Volgens mij is het gewoon een Mazda 3 sedan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Firenzo het volgende:
Die uitwerking van Pi op die Mazda RX8 heeft wel wat cools, als je dan toch een nerd bent....
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Die uitwerking van Pi op die Mazda RX83 heeft wel wat cools, als je dan toch een nerd bent....
knoxville had uiteraard gelijk.
] *pakt schlumberger zijn jampotglazen van zijn hoofd en poetst ze even voor hem.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch, zeker in combinatie met dat nummerbord
Was dat een Golf?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef PNG het volgende:
Zo te zien al heel lang geleden opgevist:
[ afbeelding ]
Ik zie hier vaker een Polo met dezelfde kleuren combinatie als de Golf rijden?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:35 schreef wouter37 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens van die lappendeken polo's gezien ja, maar van golf weet ik het niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zie hier vaker een Polo met dezelfde kleuren combinatie als de Golf rijden?![]()
Misschien iets fabrieks af? VW Actie ofzo?
quote:Nederland maakte in 1996 voor het eerst kennis met het Volkswagen-fenomeen Harlekijn in de gedaante van een clowneske Polo. De auto is hier officieel nooit geleverd, vanwege de hoge aanschafprijs en het behoudende karakter van de Nederlandse autokoper. Desalniettemin voerde een vijftal dealers het model destijds in de showroom en zijn er bij de importeur tien op kenteken gezette Harlekijnen bekend.
Juistem, en de golfjes dan? Zijn die ook zo geleverd, of is deze een Wanabee-Polo-Clown?quote:
In Venlo/Blerick staat ook zo'n Clowns Poloquote:Op maandag 30 juni 2008 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Harlekin was puur Polo. heb er ook en paar op de foto gekregen
Die Golf is super extreem...quote:Op zondag 29 juni 2008 19:15 schreef tevebe het volgende:
Volgende week is Automaxx. Ik ga er zelf niet heen, maar ik verwacht dat het niveau niet veel hoger zal zijn als dat van die Golf.
Is dat in scherpenzeel?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef PNG het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo kenteken censuur op die zilvere VW?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef PNG het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zo'n puike VW zou rijden zou ik ook niet in de buurt van zo'n sjonniegolf gesignaleerd willen wordenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Harlekin was puur Polo. heb er ook en paar op de foto gekregen
Nee, dat is een luchtfilter aangesloten op een intercooler. Zoiets werkt dus NIET.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet zo'n intercooler wannabe luchtfilter
Het werkt wel ,maar je hebt een gasreactie van 0,0 en echt veel sneller ga je er niet mee.. (lucht doet er langer over om door de bochten heen na binnen te gaan)..quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Nee, dat is een luchtfilter aangesloten op een intercooler. Zoiets werkt dus NIET.
Dalijk gaat hij het zellf ook nog denken jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:17 schreef kevin20vt het volgende:
@ Turquaz52: Ik zie dat je er inderdaad echt verstand van hebt
'Zijn' Nissan en VW 'project' was ook wel een toppertje. Trouwens.. Hij is niet zo erg als Asmoohquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:06 schreef kevin20vt het volgende:
haha ja ik ken hem ook al langer dan vandaag, heb me daadwerkelijk bescheurd tijdens het minibike op gas topic
Daar is hij dus ook populairquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef kevin20vt het volgende:
hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen geband te worden op het "vwforum"![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef kevin20vt het volgende:
hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen geband te worden op het "vwforum"![]()
Hoe werkt dat dan? De lucht die je wilt koelen met de omgevingslucht, komt zelf ook uit de omgeving. Aangezien er geen sprake is van een temperatuursverschil gaat dat dus niet werken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het werkt wel ,maar je hebt een gasreactie van 0,0 en echt veel sneller ga je er niet mee.. (lucht doet er langer over om door de bochten heen na binnen te gaan)..
Tja,, ook altijd in mn achterhoofd gehad, maar hahaha.. zal het nooit toepassen![]()
gewoon een turbotje voor 0,5/0,8 Bar op schroeven, iets rijker laten lopen, olie toe en afvoer aansluiten en klaar is kees. Eventueel zelfs een BOV, heb je meteen een hendigsjiekegeluidje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |