Ik vind de raamstijl eerder op dat renault ding eronder lijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verglijk maar de raamstijl achter met de onderste Clio, identiek
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:39 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Ik vind de raamstijl eerder op dat renault ding eronder lijken.
Clioquote:
Niet zo bijdehand hequote:Op zondag 13 juli 2008 13:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Clio
Clio
5je
Ford Fiesta/Mazda 121
Dus in theorie die 2e Clio of dat 5je
Er zit een Renault logo op.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:39 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Ik vind de raamstijl eerder op dat renault ding eronder lijken.
Het kan aan mij liggen. Maar volgens mij is dat reserve wiel een beetje groot.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:21 schreef MetalMike het volgende:
Je weet nooit wanneer je een reservewiel nodig hebt. Dus waarom niet gewoon het voorbeeld van Jeep volgen en het reservewiel aan de achterkant van je Firebird schroeven? Geniaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:21 schreef MetalMike het volgende:
Je weet nooit wanneer je een reservewiel nodig hebt. Dus waarom niet gewoon het voorbeeld van Jeep volgen en het reservewiel aan de achterkant van je Firebird schroeven? Geniaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De auto is zelfs APK afkeur!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Firenzo het volgende:
dat bruin en dat stuur zijn echt walgelijk.
edit; en de pedalen
Zolang er geen scherpe randen en punten aanzitten is er geen probleemquote:Op woensdag 16 juli 2008 04:04 schreef Firenzo het volgende:
klopt!
maargoed, als ik keurmeester was zou ik sowieso mijn twijfels hebben.... Veel van die aftermarket spoilers, bumpers etc zijn niet conform de wetgeving...
Hij is niet triest, hij is boos!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:28 schreef eer-ik het volgende:
Die 2e, lupo gok ik? is echt zwaar triest
Netjes, sluit allemaal goed op elkaar aan.. Heeft veel tijd in gestoken zie ik..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |