Ik draag 'm op aan oranjequote:Op zondag 15 juni 2008 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
fipo
quote:Nijmegen
Totaal aantal topics: 119
Totaal aantal posts: 35365
Laatste update op 15-06-2008 15:56
Snelste gevulde topics
1.16 posts per minuut - Nijmegen #37 - waar de haantjes weer op hun stok zitten
1.03 posts per minuut - Nijmegen #88 2 jetsers maken nog geen Yashi
1.01 posts per minuut - Nijmegen #101 - Cali gluurt nog ff mee
0.89 posts per minuut - Nijmegen #48 - waar de dames gaan bewijzen wel wat te kunnen
0.83 posts per minuut - Nijmegen #56 Wonderschoon stadsaanzicht
Spam-records
126 posts - swarmahoer - Nijmegen #116 - Waar we fan zijn van Gossip Girl
108 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #92 - waar Mikkie en Moblo heul zelfstandig zijn
105 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #113 - de stad die ook oranje kleurt
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
103 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #114 -Dupje
Top 10 Posters
1 swarmahoer - 5239
2 Yashaaaaa - 4694
3 PietjePuk007 - 3595
4 Mikkie - 3557
5 Hertog_Martin - 2810
6 Cocktailprikker - 1258
7 Houniet - 1000
8 DJKoster - 932
9 Californium - 878
10 LucasBergman - 697
Top 10 Topic-openers
1 PietjePuk007 - 66
2 swarmahoer - 11
3 Yashaaaaa - 10
4 rubbereend - 7
5 Mikkie - 5
6 Mark - 4
7 Hertog_Martin - 4
8 DJKoster - 2
9 Dutch_Courage - 2
10 LucasBergman - 2
en een tvpquote:
quote:
Ik woon in Oss, aangezien daar nooit geen reet te doen is. Moet je altijd uitwijken naar Nijmegen. Fantastische stad hoorquote:
Heeft er iemand van gedronken of aan gerokenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:43 schreef Knoflook het volgende:
Welke idioot heeft vrijdag in een glas gepist en die bij ons op tafel gezet?![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:43 schreef Knoflook het volgende:
Welke idioot heeft vrijdag in een glas gepist en die bij ons op tafel gezet?![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik heb et niet zo op vader / vaderdag ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Van de week ook gezien, wat een voorspelbare kutfilm zegquote:Op zondag 15 juni 2008 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Buma?
Ik heb net weer What happens in Vegas gekeken
Je moet ook geen films kijken die op IMDB < 7 komen ... of je moet net als Lambiekje jezelf graag willen pijnigen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van de week ook gezien, wat een voorspelbare kutfilm zeg
Maar dat vind ik dan
Net of IMDB feilloos isquote:Op zondag 15 juni 2008 19:35 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Je moet ook geen films kijken die op IMDB < 7 komen ... of je moet net als Lambiekje jezelf graag willen pijnigen.
Mwoah, IMDb is al jaren niet meer wat het geweest is. Jaren terug was het een site waar publiek kwam dat nog fatsoenlijk een mening kon verkondigen. Tegenwoordig komt er ook allemaal volk dat hersencapaciteit ontbeert. Van die lui een film en 1 of een 10 geven, maar niets er tussenin. Films die net in de bios zijn (of soms nog niet eens), staan ook altijd een 8+quote:Op zondag 15 juni 2008 19:35 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Je moet ook geen films kijken die op IMDB < 7 komen ... of je moet net als Lambiekje jezelf graag willen pijnigen.
Noem eens een aantal films dan die onder de < 7 komen op IMDB en toch volgens jou het bekijken waard zijn.quote:
Ik weet het nog niet. Gezien mn studie zit de kans er dik in dat ik op een rustige plek ga kijken dinsdag. Is financieel wel verantwoord (paar dagen Bern hakt er aardig in) en voor m'n studie ook, aangezien ik dus nogal wat moet doen voor donderdag.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je dinsdag ook bij VB kijken Mikkie?
Kunnen wel een minimeet doen
Voor de lui zal men wel een aanpassing hebben doorgevoerd in het algoritme ... en betreft de 8+ dat is altijd in het begin, de bioscoop bezoeker geeft een hoger cijfer. Maar na een paar maanden komen de cijfers van de mensen die de film toevallig tegenkwamen, zij brengen meestal het cijfer flink omlaag of omhoog.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die lui een film en 1 of een 10 geven, maar niets er tussenin. Films die net in de bios zijn (of soms nog niet eens), staan ook altijd een 8+. Cijfers op IMDb zeggen mij niet meer veel tegenwoordig.
Ik zou zeggen kijk eens in het wat heb je recentelijk gezien topic, daar heb ik vast wel wat reviews staan van films die ik wel degelijk het kijken waard vond.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:42 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Voor de lui zal men wel een aanpassing hebben doorgevoerd in het algoritme ... en betreft de 8+ dat is altijd in het begin, de bioscoop bezoeker geeft een hoger cijfer. Maar na een paar maanden komen de cijfers van de mensen die de film toevallig tegenkwamen, zij brengen meestal het cijfer flink omlaag of omhoog.
De vraag is als je er niet één uit je hoofd kunt noemen, zijn het er dan wel zoveel? Of geldt echt <7is het kijken niet waard.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens in het wat heb je recentelijk gezien topic, daar heb ik vast wel wat reviews staan van films die ik wel degelijk het kijken waard vond.
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op zondag 15 juni 2008 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moest denken aan 2 brothers and the 4th floordus ik weet niet of ik hem helemaal snap CP.
Maar dat kan ook zijn omdat de achterbuurman me aan de wijn heeft gezet en vol bleef houden
Nee, want ik denk uit mijn hoofd dat hellboy, constantine, lord of war, st trinians en the hunt for red october bijvoorbeeld allemaal onder de 7 scoren. Ik vind ze allemaal wel de moeite waardquote:Op zondag 15 juni 2008 20:08 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
De vraag is als je er niet één uit je hoofd kunt noemen, zijn het er dan wel zoveel? Of geldt echt <7is het kijken niet waard.
"Lord of war" en "The hunt for red october" scoren beiden ruim boven de 7. Maar "Constantine" zou inderdaad een uitzondering zijn, wel in dat geval een aanpassing: kijk niets onder de < 7 op IMDB tenzij je voor de volle 100% weet dat de acteur dan wel verhaallijn jou aanstaat. Zo kan ik het nog steeds niet vergeven dat home alone slechts een 6,8 heeft.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, want ik denk uit mijn hoofd dat hellboy, constantine, lord of war, st trinians en the hunt for red october bijvoorbeeld allemaal onder de 7 scoren. Ik vind ze allemaal wel de moeite waard
Nee, "Home Alone" die top kerstfilm die zo geweldig is dan ze hem bijna nog elk jaar uitzenden.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
FL, je bedoelt toch niet "Home Alone" als in die uitgemolken kutreeks, zelfde idee als Beethoven, waar ik 10 jaar geleden ook al niet van kon lachen?
stiekem houd ik ook wel van romantische komediesquote:Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik hou gewoon niet zo van films, dus als ik films kijk zijn het het liefst romantische komedies, shoot me... Alles is liefde, What happens in Vegas, dat werk
St. Trinians, is dat die met Lily Cole? Die wil ik idd nog zienGa ik nu dl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |