Kan me dat echt niet indenken... Ik ging naar school ma/vr weer of geen weer !!! En op de fietsquote:Op zondag 15 juni 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Ook, er zat alleen altijd een paar maanden tussen dat tropenrooster en ijsvrij
Was al gebeurd.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
Gert... die van mij kan op slot: [DGK SC # xxx] Waar het er heet aan toe gaat...
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan heel lekker neuken en héél lekker koken.![]()
Kan het in week 40 t/m 44?
Ja ik zag het..... je bent snel vandaag...quote:Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Was al gebeurd.
Wel een veelbelovende TT trouwens.![]()
Beetje Alzheimer Light jij??quote:Op zondag 15 juni 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij echt vier weken nodig om een beetje voer te bereiden?
Geen ijsvrij??quote:Op zondag 15 juni 2008 01:39 schreef chufi het volgende:
In de winter schaatste ik altijd naar school
In onze tijd bestonden fietsen nog niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet indenken... Ik ging naar school ma/vr weer of geen weer !!! En op de fiets
Damn, das ernstigquote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lullo doe ff mee je heb best wel dingen die leuk zijn om te vertellen. !! Ik ben zo'n muts die met tas vol met boeken in de sloot ben beland en het aanzicht was voor de rest van de school .. Leuk hoor
Ah, wij noemen dat gewoon koken........quote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje Alzheimer Light jij??
RENOVATIE!!!!
Nee zomers ging ik op de velocipedequote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen ijsvrij??![]()
En 's zomers?? Zwemmend??
Ja best wel ... Zal het nooit vergeten . De leraar waar ik eigenlijk een pesthekel aan had heeft me in zijn rode eend naar huis gebracht. Maar ja je blijft wel ff het lachertje .. maar ik leef nogquote:
Lullo doe ff mee je heb best wel dingen die leuk zijn om te vertellen. !! Ik ben zo'n muts die met tas vol met boeken in de sloot ben beland en het aanzicht was voor de rest van de school .. Leuk hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
In onze tijd bestonden fietsen nog niet.
Kwam je iig aan je 1040 urennormquote:Op zondag 15 juni 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
School was kut.....zat meer na te blijven dan dat ik les had.....
Nee klopt hij zat net 2 jaar voor mij opschool en ja dat was het verschil .. wel of geen fiets, J a en natuurlijk , mn vader was notaris ..quote:Op zondag 15 juni 2008 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je hoefde iig niet te lopen
In Coos z'n tijd waren er nog geen fietsen....
Altijd lastig als juist die ene leraar waar je een pokkehekel aan hebt je dan naar huis brengt...quote:Op zondag 15 juni 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel ... Zal het nooit vergeten . De leraar waar ik eigenlijk een pesthekel aan had heeft me in zijn rode eend naar huis gebracht. Maar ja je blijft wel ff het lachertje .. maar ik leef nog
Was een dure bezigheid, werkte namelijk na schooltijd bij tuinders voor 50 cent per uur. Pure diefstal van die leraren dat ze mij na lieten blijven.quote:
Dan zou ik ook spontaan kappequote:Op zondag 15 juni 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Refofascistische indoctrineerende hypocriete onderwijsinstelling.
Ah, dat is het, je bent gewoon zo'n verwend rijkeluis kutkindquote:Op zondag 15 juni 2008 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt hij zat net 2 jaar voor mij opschool en ja dat was het verschil .. wel of geen fiets, J a en natuurlijk , mn vader was notaris ..
50 guldencent?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was een dure bezigheid, werkte namelijk na schooltijd bij tuinders voor 50 cent per uur. Pure diefstal van die leraren dat ze mij na lieten blijven.
Verschil moet er zijn tochquote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat is het, je bent gewoon zo'n verwend rijkeluis kutkind![]()
Een beetje met de fiets terwijl de rest moet lopen
En de Here zijde tot zijn dicippelen, ik de fiets en jullie gaan tippelen.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat is het, je bent gewoon zo'n verwend rijkeluis kutkind![]()
Een beetje met de fiets terwijl de rest moet lopen
Ben begonnen voor een dubbeltje per uur, 36 jaar geleden.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
50 guldencent?![]()
Damn, dan ben je echt uit de tijd dat er nog geen fietsen waren
Was het niet "Ik fiets hem erin, omdat jullie tippelen?"quote:Op zondag 15 juni 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En de Here zijde tot zijn dicippelen, ik de fiets en jullie gaan tippelen.
Best kut 8 kilometer tippelen.. Fiets er um wel inquote:Op zondag 15 juni 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heb je je wel laten tillen zeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben begonnen voor een dubbeltje per uur, 36 jaar geleden.
Oepsquote:Op zondag 15 juni 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het niet "Ik fiets hem erin, omdat jullie tippelen?"
In China was het toen al wel andersquote:Op zondag 15 juni 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn vader probeerde mij nog op zo'n school te krijgen (nadat ik het op een andere finaal verprutst had)quote:
Wegwezen vrind!! Dit is een YT-vrije zone.quote:
Calvinistisch opgevoed hé....niet mekkeren, huppa, aan het werk. Was 10 jaar toen ik begon. Op m'n zestiende kreeg ik iets van 2 piek.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heb je je wel laten tillen zeg.![]()
Ik ben tien jaar ouder en werkte voor en na school ook veel in de tuin maar had toch altijd een uurloon in meerdere guldens. 2 of 3 piek per uur.
Heb jij geen fiets verleden ???? Kom op vast welquote:
En dan denk je: nieuwe ster aan het firmament... zag ik haar dit nummer een keer live doen op TV... váls.quote:
Mazzelpik. Ik wordt af en toe nog gillend wakker van die school.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enfin, ik ging dus niet naar de grefo school
Nou ik heb ook altijd voor me geld moeten werken.. En daar is niks mis meequote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Calvinistisch opgevoed hé....niet mekkeren, huppa, aan het werk. Was 10 jaar toen ik begon. Op m'n zestiende kreeg ik iets van 2 piek.
Shit, ik wilde net een YT postenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wegwezen vrind!! Dit is een YT-vrije zone.
Kom je uit India?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Calvinistisch opgevoed hé....niet mekkeren, huppa, aan het werk. Was 10 jaar toen ik begon. Op m'n zestiende kreeg ik iets van 2 piek.
eh ja nu je het zegt, lijkt me dat best wel een zware job... Afstand tippelen? Ja achter CS is dicht alweer voor een tijdje..quote:
Hahahahahaquote:
't Was niet anders. Het hele dorp zat bij tuinders een zakcent te verdienen. Gewoon gezellig. Alleen beginnen die gasten zo vroeg in de morgen, dat was af en toe wel slikken.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb ook altijd voor me geld moeten werken.. En daar is niks mis mee
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wegwezen vrind!! Dit is een YT-vrije zone.
Is Dat Soooo ????quote:Op zondag 15 juni 2008 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
eh ja nu je het zegt, lijkt me dat best wel een zware job... Afstand tippelen? Ja achter CS is dicht alweer voor een tijdje..
Spelbrekerquote:
Slikken had meer opgeleverdquote:Op zondag 15 juni 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was niet anders. Het hele dorp zat bij tuinders een zakcent te verdienen. Gewoon gezellig. Alleen beginnen die gasten zo vroeg in de morgen, dat was af en toe wel slikken.
Nee hoor. Ik heb veel geld verdiend en heel veel geld uit gegeven. Resultaat: een héél prettig leven. Ik werk sinds 1999 niet meer en heb even zes bijzonder magere jaren gehad maar nu is op korte termijn alles weer financieel in orde.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb ook altijd voor me geld moeten werken.. En daar is niks mis mee
Nou 2 km naar school tot 16 en daarna op de brommertquote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij geen fiets verleden ???? Kom op vast wel
Dat wist ik toen nog nietquote:
Nope......maar als ik de verhalen van m'n ouwe heer aanhoor hebben wij een luizenleven gehad.quote:
Je bent een loverboyquote:Op zondag 15 juni 2008 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb veel geld verdiend en heel veel geld uit gegeven. Resultaat: een héél prettig leven. Ik werk sinds 1999 niet meer en heb even zes bijzonder magere jaren gehad maar nu is op korte termijn alles weer financieel in orde.
quote:
Ik ging ook om die tijd tomaten plukken en daarna wassen en naar school daarna dieven tot half zes eten slapen enzovoort.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope......maar als ik de verhalen van m'n ouwe heer aanhoor hebben wij een luizenleven gehad.
Die ging zomers om vier-vijf uur naar de tuinder voor een paar uurtjes, daarna wassen en op de fiets naar z'n werk (30 kilometer enkele reis). En dan s'avonds nog een studie doen, weer op de fiets 15 kilometer (enkel reis, drie keer per week)
Dat wel. Maar in een andere context.quote:
En nog steeds toch?quote:Op zondag 15 juni 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ging ook om die tijd tomaten plukken en daarna wassen en naar school daarna dieven tot half zes eten slapen enzovoort.
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ging ook om die tijd tomaten plukken en daarna wassen en naar school daarna dieven tot half zes eten slapen enzovoort.
De sloot inquote:Op zondag 15 juni 2008 02:13 schreef Soury het volgende:
Tering ik was goed met fietsen .. Zonder handen zelfs de bocht om
Daar had je ook geld mee kunnen verdienen.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:13 schreef Soury het volgende:
Tering ik was goed met fietsen ..
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:13 schreef Soury het volgende:
Tering ik was goed met fietsen .. Zonder handen zelfs de bocht om
Ja dat besef ik me nu pasquote:Op zondag 15 juni 2008 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar had je ook geld mee kunnen verdienen.
Oh jaquote:
Ja ik heb er verder geen last van hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hebben we allemaal toch wel eens gedaan?
Ik ook een keer.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hebben we allemaal toch wel eens gedaan?
Waar slaat dit op?quote:Op zondag 15 juni 2008 02:19 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook GEEN HYVES
Nu nog zo'n vrolijke klant.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit ik ook naar te luisteren, voor zover ik het kan trekken....
Deaud moet ie.quote:
Alles wat je niet wil of wil ontwijken krijg je voor je kiezen. Ik heb ooit een cursus deltawing vliegen gedaan. En geloof me. Één boom en iedereen vloog er bijna tegenaan. Ik had de mazzel van de sloot wederom. Ja ontweken en ja arm in de prak gebrokenquote:Op zondag 15 juni 2008 02:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook een keer.
Was ik total loss en moest over een soort van dammetje. Ik herinner me nog dat ik al ruimschoots van te voren dacht dat ik op moest passen om niet in de sloot te rijden en zo "overgeconcentreerd", ploep.
Ik hoor nu Wouter de Leugenaar op Ned2
Hé lellebel jij ook nog rond?quote:Op zondag 15 juni 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deaud moet ie.
Is het hier nog steeds niet dicht
Jawel, maar we posten door de slotjes heen.....quote:Op zondag 15 juni 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deaud moet ie.
Jawel, maar we zitten allemaal door het slotje heen te postenquote:Op zondag 15 juni 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deaud moet ie.
Weet ik eigenlijk niet meerquote:Op zondag 15 juni 2008 02:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?![]()
Maar als dit bedoeld is om te melden of je hyves hebt, nee ik ook niet.
Doe eens niet zo bijdehandquote:Op zondag 15 juni 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, maar we posten door de slotjes heen.....
Even serieus, waarom is dit subforum nog open? Ik heb die vraag al eens ergens gepost, maar krijg geen antwoordquote:Op zondag 15 juni 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat zondag- of maandagavond dicht. Mensen zijn aan het afkicken....quote:Op zondag 15 juni 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even serieus, waarom is dit subforum nog open? Ik heb die vraag al eens ergens gepost, maar krijg geen antwoord
Want Greet heeft het druk met het omzetten van zijn zo juist opgedane Aziatisch Erotische Impressies in lichamelijke energie wat uiteindelijk een algemeen gevoel van welbehagen tot gevolg zal hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal niet meevallen, na zo'n lange tijd.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat zondag- of maandagavond dicht. Mensen zijn aan het afkicken....
Lekker belangrijk dus.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even serieus, waarom is dit subforum nog open? Ik heb die vraag al eens ergens gepost, maar krijg geen antwoord
Als hij nu maar niet z'n eigen penis met een scheermes aan het verwijderen is....quote:Op zondag 15 juni 2008 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Want Greet heeft het druk met het omzetten van zijn zo juist opgedane Aziatisch Erotische Impressies in lichamelijke energie wat uiteindelijk een algemeen gevoel van welbehagen tot gevolg zal hebben.
Hij zit ook maar weer wat te lullen!! Het zou zelfs vandaag al dicht zijn gegaan. Lees het vorige topic maar.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat zondag- of maandagavond dicht. Mensen zijn aan het afkicken....
Er zijn links en rechts al wat uitwijkcentra opgezet waar ze zich kunnen vervoegen. Kwartiermakers zijn daar al een tijdje bezig...quote:Op zondag 15 juni 2008 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal niet meevallen, na zo'n lange tijd.
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben mijn ding kwijt ....Een diep gat gaapt voor me ik kan niks meer !!! Vleugellam ben ik
Arme asielzoekers.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn links en rechts al wat uitwijkcentra opgezet waar ze zich kunnen vervoegen. Kwartiermakers zijn daar al een tijdje bezig...
quote:
Leuk dat je d'r weer ben.quote:
Jij heb ook strafpunten!!quote:Op zondag 15 juni 2008 02:37 schreef Leandra het volgende:
Dan maar ff een compleet off-topic YT tussendoor![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben mijn ding kwijt ....Een diep gat gaapt voor me ik kan niks meer !!! Vleugellam ben ik
Je moet juist zorgen dat ze je vinden.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een muis met vleugels??
![]()
![]()
Snel, verstop je, voor de wetenschap je vindt!
Echt niet !!! Jij bent de deskundige ... Veul plezierquote:Op zondag 15 juni 2008 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Leuk dat je d'r weer ben.![]()
Mag ik even vragen?
Kom je nu alleen maar zeiken over wel of niet sluiten of is er een ander probleem waar je over wil praten?
Gooi het er maar uit meid. Allemaal deskundigen hier.
Ik vroeg het me al wat langer af.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:39 schreef Coos het volgende:
Kom je nu alleen maar zeiken over wel of niet sluiten
Neuh.quote:of is er een ander probleem waar je over wil praten?
Als ik echt een probleem heb, vraag ik het wel aan deze man:quote:Gooi het er maar uit meid. Allemaal deskundigen hier.
Ho ho...tis mijn vrije avond ik ben onder invloed van drank en drugs dus jij hebt piketdienst.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet !!! Jij bent de deskundige ... Veul plezier
Als je het ruim ziet, dan zijn we dat eigenlijk allemaal wel.....quote:
Vleermuis Leandra jemigquote:Op zondag 15 juni 2008 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een muis met vleugels??
![]()
![]()
Snel, verstop je, voor de wetenschap je vindt!
Dacht het ff niet !quote:Op zondag 15 juni 2008 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ho ho...tis mijn vrije avond ik ben onder invloed van drank en drugs dus jij hebt piketdienst.
Daar zijn ze bere goed in !!quote:
Ik moet toegeven dat het kwartje bij ook een beetje blijft hangen maar wel scherp Soury.quote:
Dat je nog kwartjes hebt is al knapquote:Op zondag 15 juni 2008 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het kwartje bij ook een beetje blijft hangen maar wel scherp Soury.
Ik had een keer zo'n kreng in de woonkamer, was nog een hoop ellende om m weer naar buiten te krijgen...quote:
Uiteraard....... maar dat is nix nieuwsquote:Op zondag 15 juni 2008 02:52 schreef Coos het volgende:
Die YT-josti's zitten zeker op een "eigen kanaaltje"?
Is niet raar toch? zijn beschermde dierenquote:Op zondag 15 juni 2008 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n kreng in de woonkamer, was nog een hoop ellende om m weer naar buiten te krijgen...
Ik de veearts gebeld om te vragen wat ik moest doen, ligt ie dubbel van het lachen
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n kreng in de woonkamer, was nog een hoop ellende om m weer naar buiten te krijgen...
Ik de veearts gebeld om te vragen wat ik moest doen, ligt ie dubbel van het lachen
Nee, ik wilde dat beest alleen m'n huis uit... en toevallig zit ik zo in the middle of nowhere dat er geen dierenambulance-regio is waar we onder vallen (destijds iig) dus dan moet je wat...quote:Op zondag 15 juni 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ja wat dacht je? Dat ie 'm kwam euthaniseren?
Die krijg je.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil ook een vleermuis.
Ik moet er niet aan dénken!quote:
Fladder wel naar je toequote:Op zondag 15 juni 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil ook een vleermuis.
Dingen kunnen vervelend bijten......quote:Op zondag 15 juni 2008 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is mijn vreemdste post op FOK! ooit
Ik droom er over. Van mij mag iedereen uit Nederland opzouten......quote:
Dan moet je toch echt vaker komen hierquote:Op zondag 15 juni 2008 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is mijn vreemdste post op FOK! ooit
Hoe heet die meneer uit Transsylvanië ook alweer?quote:Op zondag 15 juni 2008 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dingen kunnen vervelend bijten......
Dracula........quote:Op zondag 15 juni 2008 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe heet die meneer uit Transsylvanië ook alweer?
Nog vaker?quote:
Kan je niet een vette check voor me uitschrijven?quote:Op zondag 15 juni 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik droom er over. Van mij mag iedereen uit Nederland opzouten......![]()
Red het hier alleen wel...
Iedereen is wel heel alleenquote:Op zondag 15 juni 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik droom er over. Van mij mag iedereen uit Nederland opzouten......![]()
Red het hier alleen wel...
We zijn wicked hier......en zoeken nog een angelquote:Op zondag 15 juni 2008 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog vaker?Welke rare dingen post jij allemaal?
quote:
En niks mis mee !!! Errug lekker zelfsquote:
't Mag ook Spanje zijn hoor......quote:Op zondag 15 juni 2008 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je niet een vette check voor me uitschrijven?![]()
Dan beloof ik plechtig dat ik voor de rest van mijn leven rond de evenaar verblijf.
Coos WTF Heeft lol in zijn uppiequote:
Oké, als de check maar gedekt is.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Mag ook Spanje zijn hoor......
quote:Op zondag 15 juni 2008 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra trekt haar shirtje weer recht
En ik ga m'n bed in...... truste all![]()
![]()
Ik ben met z'n tweeën.quote:
Veel succesquote:Op zondag 15 juni 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We zijn wicked hier......en zoeken nog een angel
Jesus het klopt helemaal en je kent me niet eensquote:
Ik leer je in week 40 t/m 44 wel kennen.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus het klopt helemaal en je kent me niet eens
Ben cheque aan het uitschrijvenquote:Op zondag 15 juni 2008 03:18 schreef Coos het volgende:
Wat is NMNS traag vandaag.
NMNS heeft zeker 'alle ruimen' vol.
Deal.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben cheque aan het uitschrijven![]()
als je maar wel optieft
Slimme vent die me dan al kentquote:Op zondag 15 juni 2008 03:19 schreef Coos het volgende:![]()
[..]
Ik leer je in week 40 t/m 44 wel kennen.![]()
Geld maakt niet gelukkig Coos.......dat moet jij toch onderhand wel weten...quote:
Is dit een cryptische omschrijving van dat je morgen een bakkie komt doen?quote:
Nee tis simpel.. En morgen weer een feesie. Dus dagquote:Op zondag 15 juni 2008 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit een cryptische omschrijving van dat je morgen een bakkie komt doen?
Beetje eerbied hè, voor de topicreeks die jou zo groot heeft gemaakt.quote:
Wicked.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt 'm verdiend:quote:
Hoeveel heb je nu in totaal?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wilde het record halen, moest en zou LS verslaan
geen idee, moet je aan andere vragenquote:
Wtf, jij begreep 'm verkeerd denk ik?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje eerbied hè, voor de topicreeks die jou zo groot heeft gemaakt.![]()
Maar hou je faecaliën nog even binnenbooird, want we hebben nog drie dagen
Jij ook volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, jij begreep 'm verkeerd denk ik?
[DGK SC Gert] Waar hij nog steeds blauw is....quote:Op zondag 15 juni 2008 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat gaat de stekker eruit?
En dan ook nog twee wedstrijden tegelijk......Portugal maar doen lijkt mij....quote:Op zondag 15 juni 2008 18:02 schreef Gert het volgende:
Godverdomme niet eens voetbal om 18:00.
Ja, dat went best snel.![]()
Zou ik niet doen. Portugal is al geplaatst, Zwitserland ligt er al uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan ook nog twee wedstrijden tegelijk......Portugal maar doen lijkt mij....
khoop het toch wel een beetje ja...quote:
Tja...maar daar is de uitkomst ook al van bekend. Turkije gaat vast door....en beide teams trekken mij niet zo..quote:Op zondag 15 juni 2008 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Portugal is al geplaatst, Zwitserland ligt er al uit.
Tsjechië en Turkije moeten vanavond onderling gaan uitmaken wie er doorgaat naar de kwartfinale.
Commotie om Huub #5quote:Op zondag 15 juni 2008 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
khoop het toch wel een beetje ja...
Portugal is de beste en attractiefste van de vier ploegen die vanavond spelen, absoluut.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja...maar daar is de uitkomst ook al van bekend. Turkije gaat vast door....en beide teams trekken mij niet zo..
Portugal kan Nederland nog tegenkomen, ik zie ze wel als finalist. Ben wel nieuwsgierig hoe ze nu spelen. Misschien dan maar een beetje zappen.....
Klopt.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:43 schreef Gert het volgende:
Mochten ze gelijk eindigen, dan volgen er als ik de regels goed heb begrepen, strafschoppen om te bepalen wie er doorgaat naar de kwartfinale.
Ik ga gewoon lekker zappen.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geef mij het woord emoties en strijd en ik ben om, Turkije wordt ut......
Beetje te veel eer voor dat soort wedstrijden.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jij kunt toch beide tegelijk kijken met die TV kaart van je?
Die loopt toch 24 uur achter?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ze toch hier kijken?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oeps te vroegquote:
Nouja voetbal. Zijn meer 10 tjechen in een loopgraf en een aantal turken dat pas in de tweede helft wakker werdquote:
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.quote:
Ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
't systeem met die halve finales zo is wel klote.
Jullie kunnen tenminste kiezenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.
Ik zit al sinds 15 uur vanmiddag aan de drank telt dat ookquote:Op zondag 15 juni 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
Voetbalvrouwen![]()
![]()
![]()
http://home.hetnet.nl/~spam27/index.htm
Kappen met die portugal shit dan, Zweite Deutsches Fernsehen.quote:
Staat ook voor Zooo Doorelkaar Flippschen Wist je dat nietquote:
't Staartje is fantastischquote:Op zondag 15 juni 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.
hij duwde toch een tjech weg ofzoquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
En onbegrijpelijk ROOD voor de doelman van Turkije, en er is al drie keer gewisseld! Wat een pot Told you so!
Terecht rood, laatste herhaling gaf hij een zet aan een Tsjechquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
En onbegrijpelijk ROOD voor de doelman van Turkije, en er is al drie keer gewisseld! Wat een pot Told you so!
Laat ze joh....hollanders zijn nog veel mafferquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
En het gedonder begint alweer
stelletje toeterende turken
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
En het gedonder begint alweer
stelletje toeterende turken
Goh, ik zit weer op één lijn met NMNS.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ze joh....hollanders zijn nog veel maffer
Stond er zelf tussenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?
Volgende keer je ogies open.quote:
Ik vind het beiden leuk.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?
Dat zijn gecontroleerde dorpsgekken, hier is de wedstrijd nog niet afgelopen, ze rennen de shoarmazaak uit, pakken hun vlag en maken de stad en mijn gehoor onveiligquote:
Dat bedoel ik .. Vet getoeter hier nu .. Prima hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom is het maf van de Hollanders en van de Turken niet? Laat iedereen toch lekker feestvieren op hun eigen manier. Dat gezeik altijd. Gewoon feestvieren
We zetten Manu na de volgende overwinning of nederlaag van Nederland wel effe op het Lorentzplein.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het beiden leuk.![]()
Wnnen : feest vieren. Verliezen: niet zeiken. Althans niet in het openbaar met bakstenen in je hand.
Jeweets, voetbal was niet halal........quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Denk dat dat het verschil is !! Ze drinken geen alcohol. Us Dutchies zuipen klem en kan en mag geen toeter meer bedienen
Niet alle Turken drinken geen alcohol hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Denk dat dat het verschil is !! Ze drinken geen alcohol. Us Dutchies zuipen klem en kan en mag geen toeter meer bedienen
´T maakt het wel allemaal prima gezellig hier door dat zwart witte balletjequote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jeweets, voetbal was niet halal........![]()
En ze doen het vaak anaal...![]()
Doe mij maar aan biertje....
Betersquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet alle Turken drinken geen alcohol hoor.![]()
Heb al heel wat Raki met onze medeburgers naar binnen gegoten.
Bundesplatz was toch veel meer lawaai en daarbij het Stadhuisplein gaat ook een beetje vervelenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
We zetten Manu na de volgende overwinning of nederlaag van Nederland wel effe op het Lorentzplein.
Doet Marokko niet mee?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Gert het volgende:
Maar goed, we hebben nu dus al twéé kansen op een groot feest binnen de landsgrenzen, na de kwartfinales.
Best leukquote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Gert het volgende:
Maar goed, we hebben nu dus al twéé kansen op een groot feest binnen de landsgrenzen, na de kwartfinales.
http://sport.fok.nl/ek2008/info/speelschemaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Coos het volgende:
Wanneer moet Nederland weer?
Misschien ga ik ook wel kijken.
Nee, die zijn er opvallend vaak niet bij, tijdens een Europees Kampioenschap.quote:
Maar die zijn er niet omdat ze niet in Duitstalige douches durven.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, OK, Israel mag ook meedoen aan het eurovisie songfestival.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet omdat ze niet in Duitstalige douches durven.
Wanneer is er bekend wie er op 26-6 spelen?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/ek2008/info/speelschema
[..]
[..]
Gaat ut weer over gebitten enzooquote:
Ja, het gebit van NMNS en in de kantlijn aantekeningen over zijn nieuwe tandarts.quote:
Dank nu spap ik het weerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, het gebit van NMNS en in de kantlijn aantekeningen over zijn nieuwe tandarts.
Ik heb deurtjes .. Best kutquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
nee over douches. zonder gordijnen denk ik.
Ja, heel gek is datquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die zijn er opvallend vaak niet bij, tijdens een Europees Kampioenschap.![]()
OK, OK, Israel mag ook meedoen aan het eurovisie songfestival.
Zag het maar kan je zelf wel aan tochquote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Desii het volgende:
@NMNS........ skattie ik heb je nodig in de COS
Nou jaquote:
Gewoon terugmeppen Muis.....'t is maar een oosterbuurquote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
Meer vijanden dan vrienden blijkbaarLekker hoor
Neuh tis te sneu geen trek in ... Plus ik ben bezopenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon terugmeppen Muis.....'t is maar een oosterbuur
't Was een grapje van d'r hoor........quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh tis te sneu geen trek in ... Plus ik ben bezopen
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |