Ik zit al sinds 15 uur vanmiddag aan de drank telt dat ookquote:Op zondag 15 juni 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
Voetbalvrouwen![]()
![]()
![]()
http://home.hetnet.nl/~spam27/index.htm
Kappen met die portugal shit dan, Zweite Deutsches Fernsehen.quote:
Staat ook voor Zooo Doorelkaar Flippschen Wist je dat nietquote:
't Staartje is fantastischquote:Op zondag 15 juni 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.
hij duwde toch een tjech weg ofzoquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
En onbegrijpelijk ROOD voor de doelman van Turkije, en er is al drie keer gewisseld! Wat een pot Told you so!
Terecht rood, laatste herhaling gaf hij een zet aan een Tsjechquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
En onbegrijpelijk ROOD voor de doelman van Turkije, en er is al drie keer gewisseld! Wat een pot Told you so!
Laat ze joh....hollanders zijn nog veel mafferquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
En het gedonder begint alweer
stelletje toeterende turken
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
En het gedonder begint alweer
stelletje toeterende turken
Goh, ik zit weer op één lijn met NMNS.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ze joh....hollanders zijn nog veel maffer
Stond er zelf tussenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?
Volgende keer je ogies open.quote:
Ik vind het beiden leuk.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?
Dat zijn gecontroleerde dorpsgekken, hier is de wedstrijd nog niet afgelopen, ze rennen de shoarmazaak uit, pakken hun vlag en maken de stad en mijn gehoor onveiligquote:
Dat bedoel ik .. Vet getoeter hier nu .. Prima hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom is het maf van de Hollanders en van de Turken niet? Laat iedereen toch lekker feestvieren op hun eigen manier. Dat gezeik altijd. Gewoon feestvieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |