Ik zit al sinds 15 uur vanmiddag aan de drank telt dat ookquote:Op zondag 15 juni 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
Voetbalvrouwen![]()
![]()
![]()
http://home.hetnet.nl/~spam27/index.htm
Kappen met die portugal shit dan, Zweite Deutsches Fernsehen.quote:
Staat ook voor Zooo Doorelkaar Flippschen Wist je dat nietquote:
't Staartje is fantastischquote:Op zondag 15 juni 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.
hij duwde toch een tjech weg ofzoquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
En onbegrijpelijk ROOD voor de doelman van Turkije, en er is al drie keer gewisseld! Wat een pot Told you so!
Terecht rood, laatste herhaling gaf hij een zet aan een Tsjechquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
En onbegrijpelijk ROOD voor de doelman van Turkije, en er is al drie keer gewisseld! Wat een pot Told you so!
Laat ze joh....hollanders zijn nog veel mafferquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
En het gedonder begint alweer
stelletje toeterende turken
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
En het gedonder begint alweer
stelletje toeterende turken
Goh, ik zit weer op één lijn met NMNS.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ze joh....hollanders zijn nog veel maffer
Stond er zelf tussenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?
Volgende keer je ogies open.quote:
Ik vind het beiden leuk.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je dat achterlijke oranjespul nog niet gehoord dan?
Dat zijn gecontroleerde dorpsgekken, hier is de wedstrijd nog niet afgelopen, ze rennen de shoarmazaak uit, pakken hun vlag en maken de stad en mijn gehoor onveiligquote:
Dat bedoel ik .. Vet getoeter hier nu .. Prima hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom is het maf van de Hollanders en van de Turken niet? Laat iedereen toch lekker feestvieren op hun eigen manier. Dat gezeik altijd. Gewoon feestvieren
We zetten Manu na de volgende overwinning of nederlaag van Nederland wel effe op het Lorentzplein.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het beiden leuk.![]()
Wnnen : feest vieren. Verliezen: niet zeiken. Althans niet in het openbaar met bakstenen in je hand.
Jeweets, voetbal was niet halal........quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Denk dat dat het verschil is !! Ze drinken geen alcohol. Us Dutchies zuipen klem en kan en mag geen toeter meer bedienen
Niet alle Turken drinken geen alcohol hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Denk dat dat het verschil is !! Ze drinken geen alcohol. Us Dutchies zuipen klem en kan en mag geen toeter meer bedienen
´T maakt het wel allemaal prima gezellig hier door dat zwart witte balletjequote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jeweets, voetbal was niet halal........![]()
En ze doen het vaak anaal...![]()
Doe mij maar aan biertje....
Betersquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet alle Turken drinken geen alcohol hoor.![]()
Heb al heel wat Raki met onze medeburgers naar binnen gegoten.
Bundesplatz was toch veel meer lawaai en daarbij het Stadhuisplein gaat ook een beetje vervelenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
We zetten Manu na de volgende overwinning of nederlaag van Nederland wel effe op het Lorentzplein.
Doet Marokko niet mee?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Gert het volgende:
Maar goed, we hebben nu dus al twéé kansen op een groot feest binnen de landsgrenzen, na de kwartfinales.
Best leukquote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Gert het volgende:
Maar goed, we hebben nu dus al twéé kansen op een groot feest binnen de landsgrenzen, na de kwartfinales.
http://sport.fok.nl/ek2008/info/speelschemaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Coos het volgende:
Wanneer moet Nederland weer?
Misschien ga ik ook wel kijken.
Nee, die zijn er opvallend vaak niet bij, tijdens een Europees Kampioenschap.quote:
Maar die zijn er niet omdat ze niet in Duitstalige douches durven.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, OK, Israel mag ook meedoen aan het eurovisie songfestival.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet omdat ze niet in Duitstalige douches durven.
Wanneer is er bekend wie er op 26-6 spelen?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/ek2008/info/speelschema
[..]
[..]
Gaat ut weer over gebitten enzooquote:
Ja, het gebit van NMNS en in de kantlijn aantekeningen over zijn nieuwe tandarts.quote:
Dank nu spap ik het weerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, het gebit van NMNS en in de kantlijn aantekeningen over zijn nieuwe tandarts.
Ik heb deurtjes .. Best kutquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
nee over douches. zonder gordijnen denk ik.
Ja, heel gek is datquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die zijn er opvallend vaak niet bij, tijdens een Europees Kampioenschap.![]()
OK, OK, Israel mag ook meedoen aan het eurovisie songfestival.
Zag het maar kan je zelf wel aan tochquote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Desii het volgende:
@NMNS........ skattie ik heb je nodig in de COS
Nou jaquote:
Gewoon terugmeppen Muis.....'t is maar een oosterbuurquote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
Meer vijanden dan vrienden blijkbaarLekker hoor
Neuh tis te sneu geen trek in ... Plus ik ben bezopenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon terugmeppen Muis.....'t is maar een oosterbuur
't Was een grapje van d'r hoor........quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh tis te sneu geen trek in ... Plus ik ben bezopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |