quote:
En niks mis mee !!! Errug lekker zelfsquote:
't Mag ook Spanje zijn hoor......quote:Op zondag 15 juni 2008 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je niet een vette check voor me uitschrijven?![]()
Dan beloof ik plechtig dat ik voor de rest van mijn leven rond de evenaar verblijf.
Coos WTF Heeft lol in zijn uppiequote:
Oké, als de check maar gedekt is.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Mag ook Spanje zijn hoor......
quote:Op zondag 15 juni 2008 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra trekt haar shirtje weer recht
En ik ga m'n bed in...... truste all![]()
![]()
Ik ben met z'n tweeën.quote:
Veel succesquote:Op zondag 15 juni 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We zijn wicked hier......en zoeken nog een angel
Jesus het klopt helemaal en je kent me niet eensquote:
Ik leer je in week 40 t/m 44 wel kennen.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus het klopt helemaal en je kent me niet eens
Ben cheque aan het uitschrijvenquote:Op zondag 15 juni 2008 03:18 schreef Coos het volgende:
Wat is NMNS traag vandaag.
NMNS heeft zeker 'alle ruimen' vol.
Deal.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben cheque aan het uitschrijven![]()
als je maar wel optieft
Slimme vent die me dan al kentquote:Op zondag 15 juni 2008 03:19 schreef Coos het volgende:![]()
[..]
Ik leer je in week 40 t/m 44 wel kennen.![]()
Geld maakt niet gelukkig Coos.......dat moet jij toch onderhand wel weten...quote:
Is dit een cryptische omschrijving van dat je morgen een bakkie komt doen?quote:
Nee tis simpel.. En morgen weer een feesie. Dus dagquote:Op zondag 15 juni 2008 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit een cryptische omschrijving van dat je morgen een bakkie komt doen?
Beetje eerbied hè, voor de topicreeks die jou zo groot heeft gemaakt.quote:
Wicked.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even serieus, waarom is dit subforum nog open? Ik heb die vraag al eens ergens gepost, maar krijg geen antwoord
Je hebt 'm verdiend:quote:
Hoeveel heb je nu in totaal?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wilde het record halen, moest en zou LS verslaan
geen idee, moet je aan andere vragenquote:
Wtf, jij begreep 'm verkeerd denk ik?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje eerbied hè, voor de topicreeks die jou zo groot heeft gemaakt.![]()
Maar hou je faecaliën nog even binnenbooird, want we hebben nog drie dagen
Jij ook volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, jij begreep 'm verkeerd denk ik?
[DGK SC Gert] Waar hij nog steeds blauw is....quote:Op zondag 15 juni 2008 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat gaat de stekker eruit?
En dan ook nog twee wedstrijden tegelijk......Portugal maar doen lijkt mij....quote:Op zondag 15 juni 2008 18:02 schreef Gert het volgende:
Godverdomme niet eens voetbal om 18:00.
Ja, dat went best snel.![]()
Zou ik niet doen. Portugal is al geplaatst, Zwitserland ligt er al uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan ook nog twee wedstrijden tegelijk......Portugal maar doen lijkt mij....
khoop het toch wel een beetje ja...quote:
Tja...maar daar is de uitkomst ook al van bekend. Turkije gaat vast door....en beide teams trekken mij niet zo..quote:Op zondag 15 juni 2008 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Portugal is al geplaatst, Zwitserland ligt er al uit.
Tsjechië en Turkije moeten vanavond onderling gaan uitmaken wie er doorgaat naar de kwartfinale.
Commotie om Huub #5quote:Op zondag 15 juni 2008 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
khoop het toch wel een beetje ja...
Portugal is de beste en attractiefste van de vier ploegen die vanavond spelen, absoluut.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja...maar daar is de uitkomst ook al van bekend. Turkije gaat vast door....en beide teams trekken mij niet zo..
Portugal kan Nederland nog tegenkomen, ik zie ze wel als finalist. Ben wel nieuwsgierig hoe ze nu spelen. Misschien dan maar een beetje zappen.....
Klopt.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:43 schreef Gert het volgende:
Mochten ze gelijk eindigen, dan volgen er als ik de regels goed heb begrepen, strafschoppen om te bepalen wie er doorgaat naar de kwartfinale.
Ik ga gewoon lekker zappen.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geef mij het woord emoties en strijd en ik ben om, Turkije wordt ut......
Beetje te veel eer voor dat soort wedstrijden.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jij kunt toch beide tegelijk kijken met die TV kaart van je?
Die loopt toch 24 uur achter?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ze toch hier kijken?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oeps te vroegquote:
Nouja voetbal. Zijn meer 10 tjechen in een loopgraf en een aantal turken dat pas in de tweede helft wakker werdquote:
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.quote:
Ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
't systeem met die halve finales zo is wel klote.
Jullie kunnen tenminste kiezenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |