khoop het toch wel een beetje ja...quote:
Tja...maar daar is de uitkomst ook al van bekend. Turkije gaat vast door....en beide teams trekken mij niet zo..quote:Op zondag 15 juni 2008 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Portugal is al geplaatst, Zwitserland ligt er al uit.
Tsjechië en Turkije moeten vanavond onderling gaan uitmaken wie er doorgaat naar de kwartfinale.
Commotie om Huub #5quote:Op zondag 15 juni 2008 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
khoop het toch wel een beetje ja...
Portugal is de beste en attractiefste van de vier ploegen die vanavond spelen, absoluut.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja...maar daar is de uitkomst ook al van bekend. Turkije gaat vast door....en beide teams trekken mij niet zo..
Portugal kan Nederland nog tegenkomen, ik zie ze wel als finalist. Ben wel nieuwsgierig hoe ze nu spelen. Misschien dan maar een beetje zappen.....
Klopt.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:43 schreef Gert het volgende:
Mochten ze gelijk eindigen, dan volgen er als ik de regels goed heb begrepen, strafschoppen om te bepalen wie er doorgaat naar de kwartfinale.
Ik ga gewoon lekker zappen.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geef mij het woord emoties en strijd en ik ben om, Turkije wordt ut......
Beetje te veel eer voor dat soort wedstrijden.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jij kunt toch beide tegelijk kijken met die TV kaart van je?
Die loopt toch 24 uur achter?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ze toch hier kijken?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oeps te vroegquote:
Nouja voetbal. Zijn meer 10 tjechen in een loopgraf en een aantal turken dat pas in de tweede helft wakker werdquote:
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.quote:
Ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
't systeem met die halve finales zo is wel klote.
Jullie kunnen tenminste kiezenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga snel maar Turkije - Tsjechië inschakelen nu dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |