quote:
En niks mis mee !!! Errug lekker zelfsquote:
't Mag ook Spanje zijn hoor......quote:Op zondag 15 juni 2008 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je niet een vette check voor me uitschrijven?![]()
Dan beloof ik plechtig dat ik voor de rest van mijn leven rond de evenaar verblijf.
Coos WTF Heeft lol in zijn uppiequote:
Oké, als de check maar gedekt is.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Mag ook Spanje zijn hoor......
quote:Op zondag 15 juni 2008 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra trekt haar shirtje weer recht
En ik ga m'n bed in...... truste all![]()
![]()
Ik ben met z'n tweeën.quote:
Veel succesquote:Op zondag 15 juni 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We zijn wicked hier......en zoeken nog een angel
Jesus het klopt helemaal en je kent me niet eensquote:
Ik leer je in week 40 t/m 44 wel kennen.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus het klopt helemaal en je kent me niet eens
Ben cheque aan het uitschrijvenquote:Op zondag 15 juni 2008 03:18 schreef Coos het volgende:
Wat is NMNS traag vandaag.
NMNS heeft zeker 'alle ruimen' vol.
Deal.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben cheque aan het uitschrijven![]()
als je maar wel optieft
Slimme vent die me dan al kentquote:Op zondag 15 juni 2008 03:19 schreef Coos het volgende:![]()
[..]
Ik leer je in week 40 t/m 44 wel kennen.![]()
Geld maakt niet gelukkig Coos.......dat moet jij toch onderhand wel weten...quote:
Is dit een cryptische omschrijving van dat je morgen een bakkie komt doen?quote:
Nee tis simpel.. En morgen weer een feesie. Dus dagquote:Op zondag 15 juni 2008 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit een cryptische omschrijving van dat je morgen een bakkie komt doen?
Beetje eerbied hè, voor de topicreeks die jou zo groot heeft gemaakt.quote:
Wicked.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even serieus, waarom is dit subforum nog open? Ik heb die vraag al eens ergens gepost, maar krijg geen antwoord
Je hebt 'm verdiend:quote:
Hoeveel heb je nu in totaal?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wilde het record halen, moest en zou LS verslaan
geen idee, moet je aan andere vragenquote:
Wtf, jij begreep 'm verkeerd denk ik?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje eerbied hè, voor de topicreeks die jou zo groot heeft gemaakt.![]()
Maar hou je faecaliën nog even binnenbooird, want we hebben nog drie dagen
Jij ook volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, jij begreep 'm verkeerd denk ik?
[DGK SC Gert] Waar hij nog steeds blauw is....quote:Op zondag 15 juni 2008 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat gaat de stekker eruit?
En dan ook nog twee wedstrijden tegelijk......Portugal maar doen lijkt mij....quote:Op zondag 15 juni 2008 18:02 schreef Gert het volgende:
Godverdomme niet eens voetbal om 18:00.
Ja, dat went best snel.![]()
Zou ik niet doen. Portugal is al geplaatst, Zwitserland ligt er al uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan ook nog twee wedstrijden tegelijk......Portugal maar doen lijkt mij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |