Er zijn links en rechts al wat uitwijkcentra opgezet waar ze zich kunnen vervoegen. Kwartiermakers zijn daar al een tijdje bezig...quote:Op zondag 15 juni 2008 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal niet meevallen, na zo'n lange tijd.
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben mijn ding kwijt ....Een diep gat gaapt voor me ik kan niks meer !!! Vleugellam ben ik
Arme asielzoekers.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn links en rechts al wat uitwijkcentra opgezet waar ze zich kunnen vervoegen. Kwartiermakers zijn daar al een tijdje bezig...
quote:
Leuk dat je d'r weer ben.quote:
Jij heb ook strafpunten!!quote:Op zondag 15 juni 2008 02:37 schreef Leandra het volgende:
Dan maar ff een compleet off-topic YT tussendoor![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben mijn ding kwijt ....Een diep gat gaapt voor me ik kan niks meer !!! Vleugellam ben ik
Je moet juist zorgen dat ze je vinden.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een muis met vleugels??
![]()
![]()
Snel, verstop je, voor de wetenschap je vindt!
Echt niet !!! Jij bent de deskundige ... Veul plezierquote:Op zondag 15 juni 2008 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Leuk dat je d'r weer ben.![]()
Mag ik even vragen?
Kom je nu alleen maar zeiken over wel of niet sluiten of is er een ander probleem waar je over wil praten?
Gooi het er maar uit meid. Allemaal deskundigen hier.
Ik vroeg het me al wat langer af.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:39 schreef Coos het volgende:
Kom je nu alleen maar zeiken over wel of niet sluiten
Neuh.quote:of is er een ander probleem waar je over wil praten?
Als ik echt een probleem heb, vraag ik het wel aan deze man:quote:Gooi het er maar uit meid. Allemaal deskundigen hier.
Ho ho...tis mijn vrije avond ik ben onder invloed van drank en drugs dus jij hebt piketdienst.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet !!! Jij bent de deskundige ... Veul plezier
Als je het ruim ziet, dan zijn we dat eigenlijk allemaal wel.....quote:
Vleermuis Leandra jemigquote:Op zondag 15 juni 2008 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een muis met vleugels??
![]()
![]()
Snel, verstop je, voor de wetenschap je vindt!
Dacht het ff niet !quote:Op zondag 15 juni 2008 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ho ho...tis mijn vrije avond ik ben onder invloed van drank en drugs dus jij hebt piketdienst.
Daar zijn ze bere goed in !!quote:
Ik moet toegeven dat het kwartje bij ook een beetje blijft hangen maar wel scherp Soury.quote:
Dat je nog kwartjes hebt is al knapquote:Op zondag 15 juni 2008 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het kwartje bij ook een beetje blijft hangen maar wel scherp Soury.
Ik had een keer zo'n kreng in de woonkamer, was nog een hoop ellende om m weer naar buiten te krijgen...quote:
Uiteraard....... maar dat is nix nieuwsquote:Op zondag 15 juni 2008 02:52 schreef Coos het volgende:
Die YT-josti's zitten zeker op een "eigen kanaaltje"?
Is niet raar toch? zijn beschermde dierenquote:Op zondag 15 juni 2008 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n kreng in de woonkamer, was nog een hoop ellende om m weer naar buiten te krijgen...
Ik de veearts gebeld om te vragen wat ik moest doen, ligt ie dubbel van het lachen
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n kreng in de woonkamer, was nog een hoop ellende om m weer naar buiten te krijgen...
Ik de veearts gebeld om te vragen wat ik moest doen, ligt ie dubbel van het lachen
Nee, ik wilde dat beest alleen m'n huis uit... en toevallig zit ik zo in the middle of nowhere dat er geen dierenambulance-regio is waar we onder vallen (destijds iig) dus dan moet je wat...quote:Op zondag 15 juni 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ja wat dacht je? Dat ie 'm kwam euthaniseren?
Die krijg je.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil ook een vleermuis.
Ik moet er niet aan dénken!quote:
Fladder wel naar je toequote:Op zondag 15 juni 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil ook een vleermuis.
Dingen kunnen vervelend bijten......quote:Op zondag 15 juni 2008 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is mijn vreemdste post op FOK! ooit
Ik droom er over. Van mij mag iedereen uit Nederland opzouten......quote:
Dan moet je toch echt vaker komen hierquote:Op zondag 15 juni 2008 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is mijn vreemdste post op FOK! ooit
Hoe heet die meneer uit Transsylvanië ook alweer?quote:Op zondag 15 juni 2008 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dingen kunnen vervelend bijten......
Dracula........quote:Op zondag 15 juni 2008 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe heet die meneer uit Transsylvanië ook alweer?
Nog vaker?quote:
Kan je niet een vette check voor me uitschrijven?quote:Op zondag 15 juni 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik droom er over. Van mij mag iedereen uit Nederland opzouten......![]()
Red het hier alleen wel...
Iedereen is wel heel alleenquote:Op zondag 15 juni 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik droom er over. Van mij mag iedereen uit Nederland opzouten......![]()
Red het hier alleen wel...
We zijn wicked hier......en zoeken nog een angelquote:Op zondag 15 juni 2008 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog vaker?Welke rare dingen post jij allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |