Kan me dat echt niet indenken... Ik ging naar school ma/vr weer of geen weer !!! En op de fietsquote:Op zondag 15 juni 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Ook, er zat alleen altijd een paar maanden tussen dat tropenrooster en ijsvrij
Was al gebeurd.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
Gert... die van mij kan op slot: [DGK SC # xxx] Waar het er heet aan toe gaat...
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan heel lekker neuken en héél lekker koken.![]()
Kan het in week 40 t/m 44?
Ja ik zag het..... je bent snel vandaag...quote:Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Was al gebeurd.
Wel een veelbelovende TT trouwens.![]()
Beetje Alzheimer Light jij??quote:Op zondag 15 juni 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij echt vier weken nodig om een beetje voer te bereiden?
Geen ijsvrij??quote:Op zondag 15 juni 2008 01:39 schreef chufi het volgende:
In de winter schaatste ik altijd naar school
In onze tijd bestonden fietsen nog niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet indenken... Ik ging naar school ma/vr weer of geen weer !!! En op de fiets
Damn, das ernstigquote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lullo doe ff mee je heb best wel dingen die leuk zijn om te vertellen. !! Ik ben zo'n muts die met tas vol met boeken in de sloot ben beland en het aanzicht was voor de rest van de school .. Leuk hoor
Ah, wij noemen dat gewoon koken........quote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje Alzheimer Light jij??
RENOVATIE!!!!
Nee zomers ging ik op de velocipedequote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen ijsvrij??![]()
En 's zomers?? Zwemmend??
Ja best wel ... Zal het nooit vergeten . De leraar waar ik eigenlijk een pesthekel aan had heeft me in zijn rode eend naar huis gebracht. Maar ja je blijft wel ff het lachertje .. maar ik leef nogquote:
Lullo doe ff mee je heb best wel dingen die leuk zijn om te vertellen. !! Ik ben zo'n muts die met tas vol met boeken in de sloot ben beland en het aanzicht was voor de rest van de school .. Leuk hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
In onze tijd bestonden fietsen nog niet.
Kwam je iig aan je 1040 urennormquote:Op zondag 15 juni 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
School was kut.....zat meer na te blijven dan dat ik les had.....
Nee klopt hij zat net 2 jaar voor mij opschool en ja dat was het verschil .. wel of geen fiets, J a en natuurlijk , mn vader was notaris ..quote:Op zondag 15 juni 2008 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je hoefde iig niet te lopen
In Coos z'n tijd waren er nog geen fietsen....
Altijd lastig als juist die ene leraar waar je een pokkehekel aan hebt je dan naar huis brengt...quote:Op zondag 15 juni 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel ... Zal het nooit vergeten . De leraar waar ik eigenlijk een pesthekel aan had heeft me in zijn rode eend naar huis gebracht. Maar ja je blijft wel ff het lachertje .. maar ik leef nog
Was een dure bezigheid, werkte namelijk na schooltijd bij tuinders voor 50 cent per uur. Pure diefstal van die leraren dat ze mij na lieten blijven.quote:
Dan zou ik ook spontaan kappequote:Op zondag 15 juni 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Refofascistische indoctrineerende hypocriete onderwijsinstelling.
Ah, dat is het, je bent gewoon zo'n verwend rijkeluis kutkindquote:Op zondag 15 juni 2008 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt hij zat net 2 jaar voor mij opschool en ja dat was het verschil .. wel of geen fiets, J a en natuurlijk , mn vader was notaris ..
50 guldencent?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was een dure bezigheid, werkte namelijk na schooltijd bij tuinders voor 50 cent per uur. Pure diefstal van die leraren dat ze mij na lieten blijven.
Verschil moet er zijn tochquote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat is het, je bent gewoon zo'n verwend rijkeluis kutkind![]()
Een beetje met de fiets terwijl de rest moet lopen
En de Here zijde tot zijn dicippelen, ik de fiets en jullie gaan tippelen.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat is het, je bent gewoon zo'n verwend rijkeluis kutkind![]()
Een beetje met de fiets terwijl de rest moet lopen
Ben begonnen voor een dubbeltje per uur, 36 jaar geleden.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
50 guldencent?![]()
Damn, dan ben je echt uit de tijd dat er nog geen fietsen waren
Was het niet "Ik fiets hem erin, omdat jullie tippelen?"quote:Op zondag 15 juni 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En de Here zijde tot zijn dicippelen, ik de fiets en jullie gaan tippelen.
Best kut 8 kilometer tippelen.. Fiets er um wel inquote:Op zondag 15 juni 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heb je je wel laten tillen zeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben begonnen voor een dubbeltje per uur, 36 jaar geleden.
Oepsquote:Op zondag 15 juni 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het niet "Ik fiets hem erin, omdat jullie tippelen?"
In China was het toen al wel andersquote:Op zondag 15 juni 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn vader probeerde mij nog op zo'n school te krijgen (nadat ik het op een andere finaal verprutst had)quote:
Wegwezen vrind!! Dit is een YT-vrije zone.quote:
Calvinistisch opgevoed hé....niet mekkeren, huppa, aan het werk. Was 10 jaar toen ik begon. Op m'n zestiende kreeg ik iets van 2 piek.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heb je je wel laten tillen zeg.![]()
Ik ben tien jaar ouder en werkte voor en na school ook veel in de tuin maar had toch altijd een uurloon in meerdere guldens. 2 of 3 piek per uur.
Heb jij geen fiets verleden ???? Kom op vast welquote:
En dan denk je: nieuwe ster aan het firmament... zag ik haar dit nummer een keer live doen op TV... váls.quote:
Mazzelpik. Ik wordt af en toe nog gillend wakker van die school.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enfin, ik ging dus niet naar de grefo school
Nou ik heb ook altijd voor me geld moeten werken.. En daar is niks mis meequote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Calvinistisch opgevoed hé....niet mekkeren, huppa, aan het werk. Was 10 jaar toen ik begon. Op m'n zestiende kreeg ik iets van 2 piek.
Shit, ik wilde net een YT postenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wegwezen vrind!! Dit is een YT-vrije zone.
Kom je uit India?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Calvinistisch opgevoed hé....niet mekkeren, huppa, aan het werk. Was 10 jaar toen ik begon. Op m'n zestiende kreeg ik iets van 2 piek.
eh ja nu je het zegt, lijkt me dat best wel een zware job... Afstand tippelen? Ja achter CS is dicht alweer voor een tijdje..quote:
Hahahahahaquote:
't Was niet anders. Het hele dorp zat bij tuinders een zakcent te verdienen. Gewoon gezellig. Alleen beginnen die gasten zo vroeg in de morgen, dat was af en toe wel slikken.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb ook altijd voor me geld moeten werken.. En daar is niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |