Ondeugend? Kendahl? Nee....quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:15 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, zijn jullie dreumesen ook zo ondeugend? Julia houdt ervan dingen op haar eigen maniertjes te doen en is echt heel ondeugend vaak. Ze heeft ook een soort 'huiluurtje' 's middags omdat haar zussen dan op bed liggen en zij het saai vindt beneden. Dan gaat ze echt OVERAL om huilen en zeuren en na een half uur ben ik dat al goed zat meestal. Maar ja, gewoon even in de box zetten 'om af te koelen' helpt vaak wel. Wel lastig hoor.
Met aankleden en verschonen is het al helemaal een ramp, ze draait zich dan al krijsend constant om en wat ik ook doe, ze blijft tegenstribbelen. Misschien dat ik maar heel vrolijk moet gaan doen ofzoen dat dat helpt. Bij Emma was dat echt het enige wat hielp, haar aan het lachen maken.
Ik schrok me ook een aap. Ik heb hem eerst even laten liggen en voorzichtig gecontroleerd of er geen ernstige schade was. Toen het inmiddels blauw aangelopen ventje maar opgepakt. Hing helemaal slap van verdriet en schrik tegen me aan. Maar geen plek op zijn rug aangetroffen en hij doet ook niet gek nu... Dus ws met een sisser afgelopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef YPPY het volgende:
Dat is eng, dat Kendahl zo naar beneden is gevallen. Was hij erg gewond?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:05 schreef YPPY het volgende:
Anderhalve maand geleden was nichtje jarig en daar hadden ze frietjes. Anna had nog nooit ketchup gegeten, maar ze doopte er frietjes in alsof ze dagelijks in de snackbar zit.
Die combi ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, ja hier dacht ook iedereen die hier over de vloer kwam dat we alleen maar pizza etenPizza en appel
Hier was het hetzelfde verhaal... En schuldig dat ik me gevoeld heb! 't Arme schaapje heeft er dagen last van gehad. Zijn 2e verjaardag ga ik niet zo druk regelen enzo. Opa, oma, taart en naar het zwembad ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:59 schreef Kersjes het volgende:
Beaker, Devin is nu ook keihard aan het huilen in papa´s armenIk heb hem net ook al niet stil kunnen krijgen. Helemaal oversruur is hij, daar kon je natuurlijk op wachten...
Op het tijdstip dat je dat schreef was ik zelf al in slaap gedonderd. Met mijn kop bovenop het toetsenbordquote:
Hier wel een baby die verzot is op karnemelkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef PM-girl het volgende:
Lusten jullie dreumessen trouwens karnemelk? Ik vind het zelf wel lekker, maar ik ben de enige hier.
Bij de apotheek kan je ook naamloze olie voor in bad kopen. Heet iets van soya oleum en is veeeeel goedkoper dan de badolie van Neutral. Zit ook geen geurtje of andere toevoegingen aan. Wij gebruikten altijd Neutral, maar dit is dus veel goedkoper en net zo goed.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef LadyS het volgende:
En smeer jij nog ergens mee? Ik heb dan de hormooncreme en voor de gewone droge huid Vaseline met cetomacrogrol (ofzo). Voor in bad heb ik badolie van Neutral Baby en voor het gezichtje een crèmetje daarvan. En om te wassen de wasgel. En ook de huidolie geloof ik. (duur spul) http://www.neutral.nl/baby/
Ah dan moet ik dus eigenlijk nog even wachten. Dan onthoud ik meteen dat ik er tegen die tijd een krant onder moet uitvouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:59 schreef PM-girl het volgende:
Stiemie, hier gaat dat vanaf een maand of 14, 15. Maar dan moet de pet wel goed staan, daarbij moet je niet bang zijn dat je tafel ook gebruikt wordt als tekenondergrond
Maarja, dat is misschien anders bij meiden
Ik zie het al voor me; Memmel roepend naar een onschuldige voorbijgangster:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:54 schreef Memmel het volgende:
Anna sloeg laatste de beker karnemelk uit mijn handen. Ze vond het niet zo lekker. Ik lust het ook niet, dus....
K_P: weet je het zeker? Je kent het slopend vermogen van Anna nog niet.Ik neem wel een rol ducktape mee, dan komt alles goed. (was jij vorige week donderdag toevallig bij IKEA? Er liep nl iemand met een gillende tweeling, maar ik vond het wat raar om te vragen of jij het was...)
Kijk, ik kom dan wel uit Den Haag, maar ik zou het altijd nog even beleefd vragen: Pardon, Kapitein? Kapitein_Pannekoek? Ben je het echt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me; Memmel roepend naar een onschuldige voorbijgangster:
"Hey! Pannekoek! "![]()
Pardon? Je kan wel merken dat je wat wijken verderaf gaat wonenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kijk, ik kom dan wel uit Den Haag, maar ik zou het altijd nog even beleefd vragen: Pardon, Kapitein? Kapitein_Pannekoek? Ben je het echt?
Ja, dat zeg ik wel eens, erg he, eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Pardon? Je kan wel merken dat je wat wijken verderaf gaat wonen![]()
Op z'n algemeen beschaafd Spoorwijks zou het tering zijn ipv pardon![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kijk, ik kom dan wel uit Den Haag, maar ik zou het altijd nog even beleefd vragen: Pardon, Kapitein? Kapitein_Pannekoek? Ben je het echt?
Ja sorry, what was I thinking. Ik zie een blonde tweeling en ik denk -natuurlijk- direct aan jou. Maar ik had beter moeten weten: flensjes gillen niet!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Eindelijk de echte KP hier met het verlossende woord..
HOE KOM JE ERBIJ (HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD) DAT DE FLENSJES GILLEND DOOR DE IKEA GEREDEN WORDEN ?????
De flensjes gillen nooit![]()
It wasn't me...er schijnen ook meer tweelingen te zijn, weet het niet zeker....![]()
Marit, ik las je verhaal in babietjestopic, vandaar...Lijkt me ook pittig..Je moppie 1 jaar en alweer een nieuwe in de maak !
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef YPPY het volgende:
Sinds een paar weken vindt Anna het leuk om te tekenen. Daarvoor deed ze het ook wel, maar dan was het na twee krassen genoeg. Je kunt ook met vingerverf beginnen. Dat kon Anna al eerder. Stickers plakken vindt ze nu ook leuk.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:41 schreef snoopy het volgende:
nou eh, ik denk dat we nu dus maar met het potje beginnen
Ik vraag me altijd af wanneer het niet leuk meer is en of die dag wel ooit komt. 'k Kan het me namelijk niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Popples het volgende:
hihi kwebbel Dean. vivi nu vind je het nog leuk![]()
Nou..soms ben ik ook wel een beetje zo -->quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Popples het volgende:
snoopy wat goed van Lis.
hihi kwebbel Dean. vivi nu vind je het nog leuk![]()
ja maar als er de hele dag niks anders dan jas jas jas geroepen word.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wanneer het niet leuk meer is en of die dag wel ooit komt. 'k Kan het me namelijk niet voorstellen.
Oh ja, dat was ik nog vergeten; we stonden laatst in de lift bij de V&D en meneertje ligt als een zoutzak lekker nonchalant te zijn in zijn buggy, stappen er twee meisjes in van een jaar of 16, 17.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Anna op de Wheelybug...hahahaha, dat wordt ruzie met Floor ! Goddank hebben we er 2 en kijkt Pien er niet naar om...Die leest liever een goed boek.
En Dean kan nu echt op de versiertoer ! Leuk !
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef YPPY het volgende:
Moeilijk om zoiets van jezelf terug te zien.
Ikzelf heb cataract icm een lui oog. Dat luie zit er dus al wel een beetje in. En mijn moeder kan ook zo bij de CNN werken zeg maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef Vivi het volgende:
Ah Rocka wat kl*te zeg...wat voor afwijking gaat het om dan? Ik duim met je mee hoor.
Lief is dat hequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lastig ET, laten gillen is dus geen optie.....negeren is het beste zegt men, maar goed, dat kan in dit geval niet.
Op het CB zeiden ze tegen mij dat ik op ooghoogte met Meike moest zitten, haar naar mij laten kijken en vervolgens gaan vertellen dat het niet lief is wat ze doet.
Gelukkig was het bij Meike een fase (ze sloeg me steeds uit frustratie als ze iets niet mocht)
Nu slaat ze niet meer, wordt alleen maar heel erg boos. Dan gaat ze op de grond liggen, en met de benen schoppen, en huilen....
Vivi, het klinkt erg gezellig jullie fietstripjes! Zo is Meike mij steeds aan het aaien onderweg...."mama aa" zegt ze dan....
Ja dat is ook wel een beetje sneu natuurlijk...hij is zelf natuurlijk ook nog maar zo klein ...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef E.T. het volgende:
hij blijft netjes zitten iig(ik probeerde er vanmiddag een foto van te maken, het is zo'n schattig gezicht
)
Karin, het op ooghoogte vertellen dat ie stout is en dat ie niet moet gillen doe ik ook.. voorafgaand aan het krukje.
Het interesseert 'm allemaal geen moer lijkt het.
Ik denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat er nu 3 kinderen zijn die aandacht willen. Toen Saskia 1,5 was had ik alle tijd en aandacht voor haar en als ze ook maar de gedachte had dat ze met iets wilde spelen waar ze niet bij kon, pakte ik het voor haar. Tijn moet zijn exlusieve aandacht veel meer opeisen en kan dat nog niet met woorden.
Oh, da's nog es wat anders dan toneelspelen dat je gaat huilenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:02 schreef Vivi het volgende:
Hij wil me trouwens ook steeds kussen en aaien als ie die twee rupsjes ziet die bij het einde van Bumba komen
Bij Bumba?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh, da's nog es wat anders dan toneelspelen dat je gaat huilen![]()
Ja, hij trekt dan een heel zielig bekkie en maakt dan een 'euuuuuhueeeeeew'-geluid alsof ie gaat huilen. En als ie heel hard perst dan komt er een traantje mee ook nog!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bij Bumba?
En logisch toch, dat je het ff kwijt moet![]()
Ik vind Bumba zo leuk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:14 schreef Vivi het volgende:
Ik moet zelf trouwens ook bijna huilen bij Bumba, ik vind het zo'n engerd.
Opaquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind Bumba zo leuk!Maar ja, mijn kind draagt ook shirts met skulls enzo... (en zijn opa vindt het zo leuk de kleertjes van tegenwoordig met al die panda's!
Ik moet er nog steeds om lachen
)
Ow, wat stom! Ik had dit niet eens door.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:27 schreef Moonah het volgende:
[..]ga jij nu ook een slechte woordgrap maken?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind Bumba zo leuk!Maar ja, mijn kind draagt ook shirts met skulls enzo... (en zijn opa vindt het zo leuk de kleertjes van tegenwoordig met al die panda's!
Ik moet er nog steeds om lachen
)
hier tzelfdequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal Bumbafan in huize Macka. Helemaal te surrealistisch programma
Voor hun zijn al die gebeurtenissen doodgewone zaken. Ik vind dat ook erg grappig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
hier tzelfdet is zoo grappig
max kijkt me soms niet begrijpend aan als ik weer eens dubbel lig van het lachen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef Macka66 het volgende:
En Noenoe is favoriet. Laatst hoor ik heel hard Noenoe roepen achter uit de kamer. Staat Lucie daar in d'r blote onderwerk te wijzen naar het plasje op de grondIk heb haar maar uitgelegd dat papa en mama thuis de Noenoe zijn.
Hou hem dan wel even een dagje in de gaten. Ik kreeg die waarschuwing ivm evt. schade die aan de niertjes kan onstaan bij een val op de rug. Of de plas nog normaal is en zo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Kersjes het volgende:
De visually challenged doen het verder even per PM![]()
Ik heb er weer in een klap 100 grijze haren bij: Devin maakte vandaag een flinke smak in de douche![]()
We waren samen aan het douchen en normaal gesproken zit ik dan meestal op de grond. Nu ook, maar omdat ik iets uit het kastje moest pakken stond ik even op. Binnen no time had meneer zich aan mijn benen opgetrokken maar hij gleed natuurlijk uit over de gladde, natte tegels en kwam best hard en met een vreemde draai op zijn ruggetje op de grond terecht. Ik schrok me rot, maar hij huilde niet eens en ging gelijk weer verder spelen.
Het is denk ik tijd om van die ruwe anti-slip plakstrips aan te brengen.
Bestaan die dingen uberhaupt nog?
Misschien moesten we maar eens een eigen topic openen over de dingen waar we tegenaan lopen. Qua opvoeden danquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Kersjes het volgende:
De visually challenged doen het verder even per PM![]()
Ik heb er weer in een klap 100 grijze haren bij: Devin maakte vandaag een flinke smak in de douche![]()
We waren samen aan het douchen en normaal gesproken zit ik dan meestal op de grond. Nu ook, maar omdat ik iets uit het kastje moest pakken stond ik even op. Binnen no time had meneer zich aan mijn benen opgetrokken maar hij gleed natuurlijk uit over de gladde, natte tegels en kwam best hard en met een vreemde draai op zijn ruggetje op de grond terecht. Ik schrok me rot, maar hij huilde niet eens en ging gelijk weer verder spelen.
Het is denk ik tijd om van die ruwe anti-slip plakstrips aan te brengen.
Bestaan die dingen uberhaupt nog?
Goeie tip! Kan zo in het handige tip-topic!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef chacama het volgende:
[..]
Hou hem dan wel even een dagje in de gaten. Ik kreeg die waarschuwing ivm evt. schade die aan de niertjes kan onstaan bij een val op de rug. Of de plas nog normaal is en zo.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef chacama het volgende:
[..]
Hou hem dan wel even een dagje in de gaten. Ik kreeg die waarschuwing ivm evt. schade die aan de niertjes kan onstaan bij een val op de rug. Of de plas nog normaal is en zo.
Bij de Ikea hebben ze alleen dat zwarte band. Die badplakdingen (anti-slip decoratie van Sealskin bijvoorbeeld) hebben ze bj sanitair zaken en DHZ zaken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:42 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Ik zal hem in de gaten (laten) houden!
Thanks Macka, binnenkort maar even naar de IKEA voor balletjesehh... plakdingen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit me druk te maken over dat doktersbezoek morgen...
pffff... Da;s wel heul lang!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
HaiJa ik ben geweest. We zijn doorgestuurd naar de oogpoli. Hier in mijn stad kan ik pas half oktober terecht en daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord. Dus begin volgende week hoor ik meer van mijn zorgverzekeraar. Hopelijk kan ik elders sneller terecht met Brent.
Ah, dus eigenlijk weet je nog niks, begrijp ik? En wat een lange wachtlijst zeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
HaiJa ik ben geweest. We zijn doorgestuurd naar de oogpoli.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, inderdaad. Ik weet niets meer en niets minder dan gisteren. Ik weet alleen dat zij wel zag dat ie ietsje loenst (en dat is wel heel erg schattig toch?) en verder geen uitspraken.
Hebben ze bij Storm ook extra gekeken naar zijn oogjes? En zit het bij jou/jullie ook in de familie?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:57 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik moest ook erg lachen om "ze heet Anna".Wel stoer gehandeld.
Ik vind loensen ook best lief, Rockabella! Storm doet het ook.![]()
Hij zegt echt hele zinnen: "Ik-wil-ook hone kaas" (gewone kaas, geen smeerkaas of pindakaas dus!). En "ik-wil-ook hoenen aan" Zo knap, vind ik!!!
mag! Alleen niet op open wondjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:22 schreef Memmel het volgende:
Vraagje: smeren jullie iets op blauwe plekken of laat je het gaan? Anna heeft een redelijk blauwe wang en nu dacht ik dat arnica of hoe heet het ook al weer misschien zou helpen, maar ik weet niet of dat mag bij die kleintjes.
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:59 schreef Lois het volgende:
Wij hadden altijd de antilekbekers van Nuby, met een speciaal ventieltje. Eva gebruikt ze nu nog in bed (met water) en zelfs op zijn kop lekken ze nog niet.
Plaatje: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |