pffff... Da;s wel heul lang!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
HaiJa ik ben geweest. We zijn doorgestuurd naar de oogpoli. Hier in mijn stad kan ik pas half oktober terecht en daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord. Dus begin volgende week hoor ik meer van mijn zorgverzekeraar. Hopelijk kan ik elders sneller terecht met Brent.
Ah, dus eigenlijk weet je nog niks, begrijp ik? En wat een lange wachtlijst zeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
HaiJa ik ben geweest. We zijn doorgestuurd naar de oogpoli.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, inderdaad. Ik weet niets meer en niets minder dan gisteren. Ik weet alleen dat zij wel zag dat ie ietsje loenst (en dat is wel heel erg schattig toch?) en verder geen uitspraken.
Hebben ze bij Storm ook extra gekeken naar zijn oogjes? En zit het bij jou/jullie ook in de familie?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:57 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik moest ook erg lachen om "ze heet Anna".Wel stoer gehandeld.
Ik vind loensen ook best lief, Rockabella! Storm doet het ook.![]()
Hij zegt echt hele zinnen: "Ik-wil-ook hone kaas" (gewone kaas, geen smeerkaas of pindakaas dus!). En "ik-wil-ook hoenen aan" Zo knap, vind ik!!!
mag! Alleen niet op open wondjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:22 schreef Memmel het volgende:
Vraagje: smeren jullie iets op blauwe plekken of laat je het gaan? Anna heeft een redelijk blauwe wang en nu dacht ik dat arnica of hoe heet het ook al weer misschien zou helpen, maar ik weet niet of dat mag bij die kleintjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |