Hou hem dan wel even een dagje in de gaten. Ik kreeg die waarschuwing ivm evt. schade die aan de niertjes kan onstaan bij een val op de rug. Of de plas nog normaal is en zo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Kersjes het volgende:
De visually challenged doen het verder even per PM![]()
Ik heb er weer in een klap 100 grijze haren bij: Devin maakte vandaag een flinke smak in de douche![]()
We waren samen aan het douchen en normaal gesproken zit ik dan meestal op de grond. Nu ook, maar omdat ik iets uit het kastje moest pakken stond ik even op. Binnen no time had meneer zich aan mijn benen opgetrokken maar hij gleed natuurlijk uit over de gladde, natte tegels en kwam best hard en met een vreemde draai op zijn ruggetje op de grond terecht. Ik schrok me rot, maar hij huilde niet eens en ging gelijk weer verder spelen.
Het is denk ik tijd om van die ruwe anti-slip plakstrips aan te brengen.
Bestaan die dingen uberhaupt nog?
Misschien moesten we maar eens een eigen topic openen over de dingen waar we tegenaan lopen. Qua opvoeden danquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Kersjes het volgende:
De visually challenged doen het verder even per PM![]()
Ik heb er weer in een klap 100 grijze haren bij: Devin maakte vandaag een flinke smak in de douche![]()
We waren samen aan het douchen en normaal gesproken zit ik dan meestal op de grond. Nu ook, maar omdat ik iets uit het kastje moest pakken stond ik even op. Binnen no time had meneer zich aan mijn benen opgetrokken maar hij gleed natuurlijk uit over de gladde, natte tegels en kwam best hard en met een vreemde draai op zijn ruggetje op de grond terecht. Ik schrok me rot, maar hij huilde niet eens en ging gelijk weer verder spelen.
Het is denk ik tijd om van die ruwe anti-slip plakstrips aan te brengen.
Bestaan die dingen uberhaupt nog?
Goeie tip! Kan zo in het handige tip-topic!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef chacama het volgende:
[..]
Hou hem dan wel even een dagje in de gaten. Ik kreeg die waarschuwing ivm evt. schade die aan de niertjes kan onstaan bij een val op de rug. Of de plas nog normaal is en zo.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef chacama het volgende:
[..]
Hou hem dan wel even een dagje in de gaten. Ik kreeg die waarschuwing ivm evt. schade die aan de niertjes kan onstaan bij een val op de rug. Of de plas nog normaal is en zo.
Bij de Ikea hebben ze alleen dat zwarte band. Die badplakdingen (anti-slip decoratie van Sealskin bijvoorbeeld) hebben ze bj sanitair zaken en DHZ zaken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:42 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Ik zal hem in de gaten (laten) houden!
Thanks Macka, binnenkort maar even naar de IKEA voor balletjesehh... plakdingen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit me druk te maken over dat doktersbezoek morgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |