abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:03:43 #151
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59501630
Ik hoop dat 't meevalt met Brent z'n oog

Tijn heeft iets nieuws.. Als je je zin niet krijgt (of als iets niet lukt) ga je gillen hard
Nou is zijn (nederlandse) woordenschat erg beperkt nog (hij spreekt voornamelijk russisch ofzo) en zal dit zijn manier zijn om iets duidelijk te maken.. Vooralsnog krijst ie z'n zusje wakker.
Strafkrukje maakt geen indruk (hij zit dan als een echt straatschoffie op dat krukje, beetje met z'n benen te zwaaien ).. en negeren is echt onmogelijk. En zo heeft ie dus toch wat ie wil.. aandacht, ook al is het negatieve aandacht. Het is nl. het soort gegil waar je instant errug boos om wordt en al je nekharen van overeind staan.
Eigenlijk wil je niet meewerken aan deze manier van aandacht vragen, maar toch geef je snel toe om maar van dat gegil af te zijn.
Ernstig vermoeiend en vervelend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:25:04 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59502445
Zijn jullie al echt met een strafplekje bezig dan? Snapt ie dat al? Hier is het eigenlijk nog niet nodig gelukkig .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59502784
Lastig ET, laten gillen is dus geen optie.....negeren is het beste zegt men, maar goed, dat kan in dit geval niet.
Op het CB zeiden ze tegen mij dat ik op ooghoogte met Meike moest zitten, haar naar mij laten kijken en vervolgens gaan vertellen dat het niet lief is wat ze doet.

Gelukkig was het bij Meike een fase (ze sloeg me steeds uit frustratie als ze iets niet mocht)
Nu slaat ze niet meer, wordt alleen maar heel erg boos. Dan gaat ze op de grond liggen, en met de benen schoppen, en huilen....

Vivi, het klinkt erg gezellig jullie fietstripjes! Zo is Meike mij steeds aan het aaien onderweg...."mama aa" zegt ze dan....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:41:01 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59503080
hij blijft netjes zitten iig (ik probeerde er vanmiddag een foto van te maken, het is zo'n schattig gezicht )

Karin, het op ooghoogte vertellen dat ie stout is en dat ie niet moet gillen doe ik ook.. voorafgaand aan het krukje.
Het interesseert 'm allemaal geen moer lijkt het.

Ik denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat er nu 3 kinderen zijn die aandacht willen. Toen Saskia 1,5 was had ik alle tijd en aandacht voor haar en als ze ook maar de gedachte had dat ze met iets wilde spelen waar ze niet bij kon, pakte ik het voor haar. Tijn moet zijn exlusieve aandacht veel meer opeisen en kan dat nog niet met woorden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:00:14 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59503885
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lastig ET, laten gillen is dus geen optie.....negeren is het beste zegt men, maar goed, dat kan in dit geval niet.
Op het CB zeiden ze tegen mij dat ik op ooghoogte met Meike moest zitten, haar naar mij laten kijken en vervolgens gaan vertellen dat het niet lief is wat ze doet.

Gelukkig was het bij Meike een fase (ze sloeg me steeds uit frustratie als ze iets niet mocht)
Nu slaat ze niet meer, wordt alleen maar heel erg boos. Dan gaat ze op de grond liggen, en met de benen schoppen, en huilen....

Vivi, het klinkt erg gezellig jullie fietstripjes! Zo is Meike mij steeds aan het aaien onderweg...."mama aa" zegt ze dan....
Lief is dat he , ik heb Dean ook geleerd om te aaien, hij sloeg mij en Stan steeds van enthousiasme in het gezicht, dus ik heb toen zijn handje gepakt en voorgedaan hoe hij moest aaien, nu doet ie dat uit zichzelf, idd met het lispelen van "Aaaaiiii".

Vandaag mocht ie iets niet (dan ga ik idd op ooghoogte zitten, pak hem beet en zeg "Nee" met een zware stem) en ging ie melodramatisch op de grond zitten met een trillipje..toen keek ie ons aan en ging ie zichzelf aaien over zijn hoofd ; "Aaaaiiii" .
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:01:40 #156
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59503952
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef E.T. het volgende:
hij blijft netjes zitten iig (ik probeerde er vanmiddag een foto van te maken, het is zo'n schattig gezicht )

Karin, het op ooghoogte vertellen dat ie stout is en dat ie niet moet gillen doe ik ook.. voorafgaand aan het krukje.
Het interesseert 'm allemaal geen moer lijkt het.

Ik denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat er nu 3 kinderen zijn die aandacht willen. Toen Saskia 1,5 was had ik alle tijd en aandacht voor haar en als ze ook maar de gedachte had dat ze met iets wilde spelen waar ze niet bij kon, pakte ik het voor haar. Tijn moet zijn exlusieve aandacht veel meer opeisen en kan dat nog niet met woorden.
Ja dat is ook wel een beetje sneu natuurlijk...hij is zelf natuurlijk ook nog maar zo klein ...
En als je het gewoon negeert en "du moment" dat hij even stil is het begeerde object aan hem geeft bijvoorbeeld, zou er dan geen Pavlov effect optreden?
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:02:54 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59504001
Hij wil me trouwens ook steeds kussen en aaien als ie die twee rupsjes ziet die bij het einde van Bumba komen
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:08:37 #158
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59504222
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:02 schreef Vivi het volgende:
Hij wil me trouwens ook steeds kussen en aaien als ie die twee rupsjes ziet die bij het einde van Bumba komen
Oh, da's nog es wat anders dan toneelspelen dat je gaat huilen

Dank voor de lieve woorden. Rest ons weinig dan af te wachten he... (en moeite dat ik had om het hier te schrijven! Ik schrijf eigenlijk nooit iets vervelends en persoonlijks geloof ik... )
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:09:47 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59504274
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Oh, da's nog es wat anders dan toneelspelen dat je gaat huilen

Bij Bumba?

En logisch toch, dat je het ff kwijt moet
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:12:50 #160
190853 RockabeIIa
pi_59504382
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Bij Bumba?

En logisch toch, dat je het ff kwijt moet
Ja, hij trekt dan een heel zielig bekkie en maakt dan een 'euuuuuhueeeeeew'-geluid alsof ie gaat huilen. En als ie heel hard perst dan komt er een traantje mee ook nog!
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:13:40 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59504424
Ja, dat kunnen ze goed he .
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:14:37 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59504458
Ik moet zelf trouwens ook bijna huilen bij Bumba, ik vind het zo'n engerd .
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:16:05 #163
190853 RockabeIIa
pi_59504515
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:14 schreef Vivi het volgende:
Ik moet zelf trouwens ook bijna huilen bij Bumba, ik vind het zo'n engerd .
Ik vind Bumba zo leuk! Maar ja, mijn kind draagt ook shirts met skulls enzo... (en zijn opa vindt het zo leuk de kleertjes van tegenwoordig met al die panda's! Ik moet er nog steeds om lachen )
pi_59504584
Meike noemt Bumba "mama"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:20:35 #165
190853 RockabeIIa
pi_59504698
Brent zegt netjes Bumba en Bob de Bouwer is BobBouw
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 00:06:35 #166
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59506361
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik vind Bumba zo leuk! Maar ja, mijn kind draagt ook shirts met skulls enzo... (en zijn opa vindt het zo leuk de kleertjes van tegenwoordig met al die panda's! Ik moet er nog steeds om lachen )
Opa
Wij zijn allemaal Bumbafan in huize Macka. Helemaal te surrealistisch programma
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59508972
haha meike toch.

bumba was hier helemaal in, ze had hem ook als eerste verjaardagstaart. de dvd ken ik helemaal uit mijn hoofd
maar gelukkig is het nu toevallig eens op tv.
mama van 3 kids!
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:55:23 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59509501
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:27 schreef Moonah het volgende:

[..]

ga jij nu ook een slechte woordgrap maken?
Ow, wat stom! Ik had dit niet eens door. Het was duidelijk te laat gisteravond.

Bumba heb ik nog nooit gezien. Anna een paar keer met J. geloof ik. Vind het zo'n eng mannetje. Vriendinnetje is er gek op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:58:05 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59509545
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

! Dat is wel erg aandoenlijk, zo oblivious .
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:31:55 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59510225
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:06 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Wij zijn allemaal Bumbafan in huize Macka. Helemaal te surrealistisch programma
hier tzelfde t is zoo grappig
max kijkt me soms niet begrijpend aan als ik weer eens dubbel lig van het lachen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:37:59 #171
190853 RockabeIIa
pi_59510358
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef pinquit het volgende:

[..]

hier tzelfde t is zoo grappig
max kijkt me soms niet begrijpend aan als ik weer eens dubbel lig van het lachen
Voor hun zijn al die gebeurtenissen doodgewone zaken. Ik vind dat ook erg grappig.
Brent benoemt nu alles wat ie kan benoemen op tv. Soms weet ik echt niet waar hij dingen op baseert. Zo wijst hij bij het lachende zonnetje naar buiten in de lucht en roept 'Maan! En 1 tubby is een meisje en de andere is Lala.
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 09:55:01 #172
141844 Macka66
pi_59510800
Volgens Lucie heten de Teletubbies Lala en Dikkie (de anderen), en het programma Lala-Dikkie. Het zonnetje heet Lala-Maja
En Noenoe is favoriet. Laatst hoor ik heel hard Noenoe roepen achter uit de kamer. Staat Lucie daar in d'r blote onderwerk te wijzen naar het plasje op de grond Ik heb haar maar uitgelegd dat papa en mama thuis de Noenoe zijn.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59511037
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef Macka66 het volgende:

En Noenoe is favoriet. Laatst hoor ik heel hard Noenoe roepen achter uit de kamer. Staat Lucie daar in d'r blote onderwerk te wijzen naar het plasje op de grond Ik heb haar maar uitgelegd dat papa en mama thuis de Noenoe zijn.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:14:54 #174
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59511307
Vivi, dat zichzelf aaien van Dean

Wat goed dat Lis op het potje gepoept heeft!
Dat klinkt me nog zo surrealistisch in de oren: een zindelijk (wordend) kind (het is net Bumba ). Zou wel handig zijn aangezien het luier verschonen steeds weer uitdraait op een felle strijd waarbij meneer in de gordijnen gaat hangen, zichzelf van de commode probeert te lanceren, alles wat er maar in zijn buurt ligt op de grond smijt (vanochtend is de flacon babyolie stukgegooid) en absoluut NIET op zijn rug wil liggen

Russisch sprekende Tijn
Nemen jullie het op? Lijkt me dan zo grappig om over een paar jaar terug te horen, kijken of hijzelf er misschien woordjes in herkent.

Rocka, ik hoop zo voor jullie dat het toch mee zal vallen met Brent's oog en dat het in het ergste geval slechts lui zal blijken te zijn. Je bent er vroeg bij, de kans is groot dat hij er met de juiste behandeling dan overheen zal groeien.
Helaas weet ik precies hoe je je voelt m.b.t de kans op overdragen van een nare oogziekte aan je kleintje
Bij mij is op mijn 4e de diagnose gesteld van een zeer zeldzaam soort hoornvlies-dystrofie. Een paar jaar terug is er weer eens uitgebreid onderzoek bij me verricht en kreeg ik te horen dat de kans dat mijn kind het zou krijgen 50% was. Eigenlijk zijn we er al vanaf dat Devin pasgeboren was zeker van dat hij het heeft, ik herken de symptomen Het moet alleen nog officieel worden vatsgesteld door een arts tijdens pijnlijke en belastende onderzoeken en daar hebben we over 3 weken een afspraak voor bij de oogarts. Omdat hij ook erg lichtgevoelig is hebben ze zijn ogen op het CB ook nooit kunnen onderzoeken, dat gaat dus ook daar gebeuren.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:19:51 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59511444
Jeetje Kersjes, en wat zouden de gevolgen daarvan kunnen zijn?
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:40:02 #176
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59511939
Is niet zo bekend wat de gevolgen zijn op de langere termijn, Vivi. Er zijn wereldwijd niet zo veel mensen met dezelfde ziekte.
Feit is dat mijn ogen steeds meer achteruitgaan (hoge +) en er dagen zijn waarop ik zelfs met bril op haast niet kan lezen en alles wazig zie. Ik krijg steeds vaker "aanvallen" die gepaard gaan met pijn, moeite ogen open te houden, traanogen etc. Chronisch droge ogen zorgen voor (dagelijks) de meeste klachten, maar dat valt enigszins te verhelpen door oogdruppels te gebruiken.
Tijdens de zwangerschap had ik trouwens, tot verbazing van de oogarts, dankzij de hormonen juist geen last meer van de droogte!
Oh ja, en omdat ik constant zo frons en met mijn ogen knijp omdat ik last heb van het (dag)licht heb ik veel hoofdpijn en aankomende rimpels Daar wil ik ooit Botox voor gaan gebruiken, maar sowieso pas als ik met de bv gestopt ben.
Gelukkig werk ik in een (ooglasercorrectie)kliniek waardoor ik dichtbij het vuur zit en er elke dag wel een oogarts of optometrist naar me kan kijken als het nodig is.
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:56:03 #177
190853 RockabeIIa
pi_59514085
Dat is niet mis Kersjes... Wij zijn trouwens ook beiden lichtgevoelig. Bij mij is het zo erg dat ik eerder altijd een extra lens ter bescherming gedragen heb. Door het felle licht ontstonden er barstjes in mijn hoornvlies (dus continu beschadigingen) en dat deed onwijs pijn. Eigenlijk hetzelfde als lasogen zeg maar... En ik zie aan Brent dat hij hetzelfde doet als ik doe.. Heel typisch...
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:27:28 #178
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59516652
De visually challenged doen het verder even per PM

Ik heb er weer in een klap 100 grijze haren bij: Devin maakte vandaag een flinke smak in de douche
We waren samen aan het douchen en normaal gesproken zit ik dan meestal op de grond. Nu ook, maar omdat ik iets uit het kastje moest pakken stond ik even op. Binnen no time had meneer zich aan mijn benen opgetrokken maar hij gleed natuurlijk uit over de gladde, natte tegels en kwam best hard en met een vreemde draai op zijn ruggetje op de grond terecht. Ik schrok me rot, maar hij huilde niet eens en ging gelijk weer verder spelen.
Het is denk ik tijd om van die ruwe anti-slip plakstrips aan te brengen.
Bestaan die dingen uberhaupt nog?
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:29:04 #179
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59516698
Ze bestaan wel Kersjes, maar Anna kan ze uit het badje gepulkt krijgen.

Jij ook sterkte met het traject waar je straks doorheen komt. Je weet hoe moeilijk zoiets is en wat je kind dan tegen gaat komen. Lijkt me zwaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:37:38 #180
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59516964
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Kersjes het volgende:

Ik heb er weer in een klap 100 grijze haren bij: Devin maakte vandaag een flinke smak in de douche
We waren samen aan het douchen en normaal gesproken zit ik dan meestal op de grond. Nu ook, maar omdat ik iets uit het kastje moest pakken stond ik even op. Binnen no time had meneer zich aan mijn benen opgetrokken maar hij gleed natuurlijk uit over de gladde, natte tegels en kwam best hard en met een vreemde draai op zijn ruggetje op de grond terecht. Ik schrok me rot, maar hij huilde niet eens en ging gelijk weer verder spelen.
Hou hem dan wel even een dagje in de gaten. Ik kreeg die waarschuwing ivm evt. schade die aan de niertjes kan onstaan bij een val op de rug. Of de plas nog normaal is en zo.
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 14:17:10 #181
141844 Macka66
pi_59518273
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Kersjes het volgende:

Misschien moesten we maar eens een eigen topic openen over de dingen waar we tegenaan lopen. Qua opvoeden dan
Die dingen bestaan nog. Ikea heeft een rol met ruw zwart zelfplakkend band (ook handig voor contrast op witte traptreden ). En voor in de badkamer heb je van die dieren of bloemen in een kleur met een ruw opervlak. Zowel met plaklaag als met zuignapjes.
pi_59518473
Kijk dat zelfklevende klinkt handig!!
Onder die zuignapjes word het altijd zo giga smerig! Dan blijf je schoonmaken. En Pepijn trekt ze zo los.

* p_iglet snel weer terug gaat naar het babietjes topic, tot over 2 weekjes
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:25:35 #183
190853 RockabeIIa
pi_59518592
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef chacama het volgende:

[..]

Hou hem dan wel even een dagje in de gaten. Ik kreeg die waarschuwing ivm evt. schade die aan de niertjes kan onstaan bij een val op de rug. Of de plas nog normaal is en zo.
Goeie tip! Kan zo in het handige tip-topic!
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:42:21 #184
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59523962
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik zal hem in de gaten (laten) houden!

Thanks Macka, binnenkort maar even naar de IKEA voor balletjes ehh... plakdingen.
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 18:13:54 #185
141844 Macka66
pi_59524655
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:42 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Ik zal hem in de gaten (laten) houden!

Thanks Macka, binnenkort maar even naar de IKEA voor balletjes ehh... plakdingen.
Bij de Ikea hebben ze alleen dat zwarte band. Die badplakdingen (anti-slip decoratie van Sealskin bijvoorbeeld) hebben ze bj sanitair zaken en DHZ zaken.
nou ja, de Ikea heeft wel weer haring in mosterdaus

[ Bericht 5% gewijzigd door Macka66 op 19-06-2008 19:52:18 ]
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:34:44 #186
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59525121
Wij zijn vanmiddag bij het CB geweest. 22 maanden, 9400 gram en 80 cm. Echt een frummel. We waren bij een nieuwe arts, een erg leuk mens. Kon ook goed met Anna omgaan. En mijn dochter maakte op commando een toren van 8 blokjes. En kon lichaamsdelen van een poppetje aanwijzen. Dat ze daarna alleen nog met het poppetje wilde spelen en geen oog had voor het boekje met plaatjes vergeten we maar even. Ze kan nu alles wat een kind van 2,5 'moet' kunnen (geen idee waarom ze dat al testen). Volgens de arts hoefden we pas terug te komen met 3 jaar. De weegmevrouw wilde echter een afspraak maken met 2 jaar. Ook goed. Anna vindt het wel grappig daar.
*OUD heilige*
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:00:08 #187
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59529776
Anna is weer een beetje huilerig en hangerig. Dus ze zat net een pruillipje te trekken en te gillen, zie ik dat onder ook 2 kiezen door zijn! 8 tanden en 4 kiezen!! arme drol, ik heb haar maar extra geknuffeld (ook om mijn schuldgevoel weg te knuffelen dat ze gisteren uit logeren moest...)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:05:34 #188
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59529974
was de arts niet in de war yp
fijn dat het een leuke arts is, dat scheelt toch een hoop.

en arme andere anna! erop
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:51:37 #189
190853 RockabeIIa
pi_59535651
Oja, Brent's cijfers van gisteren: 87cm / 14.2kg
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:52:19 #190
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59535683
brent is groter dan max
pi_59536144
Dat gaat dus prima met Anna, YPPY

Lis moet begin juli, gewoon 3 maanden te laat volgens mij
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:02:24 #192
190853 RockabeIIa
pi_59536216
Mijn tomatenblonde mini-beer <3
Volgens mij is ie zelfs nog wat langer maar hij gaat altijd scheef op dat ding liggen (hij vindt dat heel eng en gaat ook huilen enzo...) Hier thuis is hij iig ruim 90cm, hij past ook slaapzakken van 90cm niet meer. (Mooi dat ze nu slaapzaks in de aanbieding hebben bij de Prenatal! )
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:27:51 #193
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59537210
Ik wil even mijn frustraties kwijt over het tandenpoetsen. Wat een gedoe is dat zeg. Anna zit het liefst gewoon op die borstel te kluiven. Iemand nog tips want als het zo doorgaat, zingen we binnenkort: 'meisje.....je laat me schrikken als je lacht, je tanden zijn zo geel als een kanarie-vacht.....' allemaal! in koor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:31:31 #194
190853 RockabeIIa
pi_59537336
Ze heeft er nu vast een beetje last van, Memmel. Hier is het nu en dan hetzelfde verhaal... Het is zelfs voorgekomen dat ik het poetsen in zo'n periode forceerde en dat het helemaal niet hard was wat ik deed maar dat het toch begon te bloeden.
Wat ik wel nu eens doe als hij weer eens nee begint te schudden, is hem laten kauwen op een nat koud washandje (zo'n grove) met een beetje pasta. Dat vindt hij wel lekker geloof ik.
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:49:21 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59537905
Oja, dat kan ook natuurlijk. Dan kan het waarschijnlijk ook geen kwaad als ik eerst probeer te poetsen en haar dan op de borstel laat kauwen. Dan komt de pasta ook wel zo'n beetje overal, inclusief op haar t-shirt.

Nu onze verhuizing nabij is, maak ik me ook zorgen of Anna er wel kan wennen. Dus neem ik haar steeds mee naar het huis en laat ik haar haar kamer zien enzo en vertel ik dat we hier gaan wonen. Ik zal wel knetter zijn, maar misschien pikt ze er wel wat van op.
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:56:52 #196
190853 RockabeIIa
pi_59538094
Ze zal allicht vertrouwd raken met het nieuwe huis op deze manier.

Hey kijk es wat ik vond (2 dagen terug geschoten)
Eerst zo:

En dan zo:
  vrijdag 20 juni 2008 @ 01:03:46 #197
190853 RockabeIIa
pi_59539216
Ik zit me druk te maken over dat doktersbezoek morgen...
pi_59540966
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit me druk te maken over dat doktersbezoek morgen...

Moeilijk hé..... Buiten het feit dat je je zorgen maakt om je kind, komt er ook zoveel van "vroeger" naar boven lijkt me...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 07:40:40 #199
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59540992
rocka succes vandaag!
pi_59541080
rockabella heel veel succes vandaag

memmel hier ook zo een bijtertje. ik koop tegenwoordig de tanderborstel van de kruidvat want anders kan ik elke 2weken een duure kopen van 2 euro en dat gaat me toch iets te ver.
ik merk wel dat als ze bijt dat het verlichting geeft aan haar tandjes. maar nu nog afleren.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')