quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:41 schreef snoopy het volgende:
nou eh, ik denk dat we nu dus maar met het potje beginnen
Ik vraag me altijd af wanneer het niet leuk meer is en of die dag wel ooit komt. 'k Kan het me namelijk niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Popples het volgende:
hihi kwebbel Dean. vivi nu vind je het nog leuk![]()
Nou..soms ben ik ook wel een beetje zo -->quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Popples het volgende:
snoopy wat goed van Lis.
hihi kwebbel Dean. vivi nu vind je het nog leuk![]()
ja maar als er de hele dag niks anders dan jas jas jas geroepen word.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wanneer het niet leuk meer is en of die dag wel ooit komt. 'k Kan het me namelijk niet voorstellen.
Oh ja, dat was ik nog vergeten; we stonden laatst in de lift bij de V&D en meneertje ligt als een zoutzak lekker nonchalant te zijn in zijn buggy, stappen er twee meisjes in van een jaar of 16, 17.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Anna op de Wheelybug...hahahaha, dat wordt ruzie met Floor ! Goddank hebben we er 2 en kijkt Pien er niet naar om...Die leest liever een goed boek.
En Dean kan nu echt op de versiertoer ! Leuk !
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef YPPY het volgende:
Moeilijk om zoiets van jezelf terug te zien.
Ikzelf heb cataract icm een lui oog. Dat luie zit er dus al wel een beetje in. En mijn moeder kan ook zo bij de CNN werken zeg maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef Vivi het volgende:
Ah Rocka wat kl*te zeg...wat voor afwijking gaat het om dan? Ik duim met je mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |