Ik zie het al voor me; Memmel roepend naar een onschuldige voorbijgangster:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:54 schreef Memmel het volgende:
Anna sloeg laatste de beker karnemelk uit mijn handen. Ze vond het niet zo lekker. Ik lust het ook niet, dus....
K_P: weet je het zeker? Je kent het slopend vermogen van Anna nog niet.Ik neem wel een rol ducktape mee, dan komt alles goed. (was jij vorige week donderdag toevallig bij IKEA? Er liep nl iemand met een gillende tweeling, maar ik vond het wat raar om te vragen of jij het was...)
Kijk, ik kom dan wel uit Den Haag, maar ik zou het altijd nog even beleefd vragen: Pardon, Kapitein? Kapitein_Pannekoek? Ben je het echt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me; Memmel roepend naar een onschuldige voorbijgangster:
"Hey! Pannekoek! "![]()
Pardon? Je kan wel merken dat je wat wijken verderaf gaat wonenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kijk, ik kom dan wel uit Den Haag, maar ik zou het altijd nog even beleefd vragen: Pardon, Kapitein? Kapitein_Pannekoek? Ben je het echt?
Ja, dat zeg ik wel eens, erg he, eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Pardon? Je kan wel merken dat je wat wijken verderaf gaat wonen![]()
Op z'n algemeen beschaafd Spoorwijks zou het tering zijn ipv pardon![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kijk, ik kom dan wel uit Den Haag, maar ik zou het altijd nog even beleefd vragen: Pardon, Kapitein? Kapitein_Pannekoek? Ben je het echt?
Ja sorry, what was I thinking. Ik zie een blonde tweeling en ik denk -natuurlijk- direct aan jou. Maar ik had beter moeten weten: flensjes gillen niet!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Eindelijk de echte KP hier met het verlossende woord..
HOE KOM JE ERBIJ (HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD) DAT DE FLENSJES GILLEND DOOR DE IKEA GEREDEN WORDEN ?????
De flensjes gillen nooit![]()
It wasn't me...er schijnen ook meer tweelingen te zijn, weet het niet zeker....![]()
Marit, ik las je verhaal in babietjestopic, vandaar...Lijkt me ook pittig..Je moppie 1 jaar en alweer een nieuwe in de maak !
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef YPPY het volgende:
Sinds een paar weken vindt Anna het leuk om te tekenen. Daarvoor deed ze het ook wel, maar dan was het na twee krassen genoeg. Je kunt ook met vingerverf beginnen. Dat kon Anna al eerder. Stickers plakken vindt ze nu ook leuk.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:41 schreef snoopy het volgende:
nou eh, ik denk dat we nu dus maar met het potje beginnen
Ik vraag me altijd af wanneer het niet leuk meer is en of die dag wel ooit komt. 'k Kan het me namelijk niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Popples het volgende:
hihi kwebbel Dean. vivi nu vind je het nog leuk![]()
Nou..soms ben ik ook wel een beetje zo -->quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Popples het volgende:
snoopy wat goed van Lis.
hihi kwebbel Dean. vivi nu vind je het nog leuk![]()
ja maar als er de hele dag niks anders dan jas jas jas geroepen word.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wanneer het niet leuk meer is en of die dag wel ooit komt. 'k Kan het me namelijk niet voorstellen.
Oh ja, dat was ik nog vergeten; we stonden laatst in de lift bij de V&D en meneertje ligt als een zoutzak lekker nonchalant te zijn in zijn buggy, stappen er twee meisjes in van een jaar of 16, 17.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Anna op de Wheelybug...hahahaha, dat wordt ruzie met Floor ! Goddank hebben we er 2 en kijkt Pien er niet naar om...Die leest liever een goed boek.
En Dean kan nu echt op de versiertoer ! Leuk !
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef YPPY het volgende:
Moeilijk om zoiets van jezelf terug te zien.
Ikzelf heb cataract icm een lui oog. Dat luie zit er dus al wel een beetje in. En mijn moeder kan ook zo bij de CNN werken zeg maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef Vivi het volgende:
Ah Rocka wat kl*te zeg...wat voor afwijking gaat het om dan? Ik duim met je mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |