abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:19:38 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59461762
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:54 schreef Memmel het volgende:
Anna sloeg laatste de beker karnemelk uit mijn handen. Ze vond het niet zo lekker. Ik lust het ook niet, dus....

K_P: weet je het zeker? Je kent het slopend vermogen van Anna nog niet. Ik neem wel een rol ducktape mee, dan komt alles goed. (was jij vorige week donderdag toevallig bij IKEA? Er liep nl iemand met een gillende tweeling, maar ik vond het wat raar om te vragen of jij het was...)
Ik zie het al voor me; Memmel roepend naar een onschuldige voorbijgangster:
"Hey! Pannekoek! "
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59461972
Hallo !

een heerlijk zonnig rustig dagje met z'n drietjes vandaag...met onze lieve jarige die zich vermaakt met alle post Tijd dus om me hier aan te sluiten

leuke benaming had je voor me KP !
kom ik zo erg over?!

ach, over hormonen gesproken...had bij de vk een controle vanmorgen
en daar kwam de angst voor de bevalling naar boven omdat het nu toch wel weer heel vers lijkt !
Terug in de auto een mooi lied op de radio en bij mij tranen met tuiten
Heb me eerst even gefatsoeneerd voor ik weer thuis naar binnen liep, V. was zich anders rotgeschrokken denk ik.

Nou, ik ga in de tuin verder met het inplakken van foto's van het eerste jaar!
ik blijk bij week 4 te zijn gestopt
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:44:53 #103
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59464108
Marit en Ilse, welkom!
Nu is Devin al niet eens meer de jongste hier

Hij deed vanmorgen zoiets knaps! Ik had een nectarine in stukjes gesneden. Omdat zowel hij als ik net gedouched en aangekleed waren en ik bijna van huis wilde gaan, leek het me handig om een vorkje te proberen i.p.v. meneer zelf te laten eten. Hij wilde natuurlijk niet gevoerd worden, dus wilde ik hem zelf stukjes laten pakken, maar hij pakte het vorkje en ging ermee in het fruit prikken Het lukte hem met een beetje hulp om het stukje in zijn mond te krijgen en hij glunderde van trots Samen met mij heeft hij zo het hele bakje leeggegeten. En het leukst was natuurlijk toen ik een stukje afhapte, het volgende stukje werd dus ook richting mijn mond gebracht

Dan iets minder leuks:
In de zandbak in de speeltuin van de kinderboerderij ligt altijd allemaal speelgoed waar iedereen mee mag spelen. Waarom wil mijn kind nou altijd net dat ene speeltje dat een ander heeft? Als ik er niet tussenspring pakt hij het zomaar af, zelfs van veel oudere kindjes. Dat gaat niet altijd even voorzichtig, ik vind het dan ook heel erg dat hij zo doet.
Is dit normaal voor zijn leeftijd, of kan het ermee te maken hebben dat Devin niet naar een kdv gaat en niet gewend is om te delen of op zijn beurt te wachten?
.... met gevoel voor drama....
pi_59464286
Geen zorgen maken hoor, Kersjes. Het is volkomen normaal dat kinderen pas als ze tegen de vijf (!!!) zijn écht samen gaan spelen. Dat begint soms al wat eerder, maar ook op de peuterzaal spelen kinderen nog vooral naast elkaar inplaats van met elkaar. Delen begint misschien iets eerder, maar dat is ook een heel leerproces en dat kunnen ze niet zo maar vanzelf.
Je zou hem zeker al een beetje kunnen proberen te laten zien dat hij niet mag afpakken of ruw mag zijn naar andere kindjes, maar of het ook écht binnen komt betwijfel ik. Hij leert hooguit dat hij niet mag slaan/afpakken/etc., het principe van samen spelen/delen is denk ik gewoon nog te hoog gegrepen. Daar helpt geen KDV tegen, da's gewoon wat ze wel en niet kunnen

Trouwens, je schrijft twee zinnen erboven nog hoe mooi hij zijn nectarine met je deelde!

Welkom, nieuwe dreumesjes!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:03:11 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59464590
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me; Memmel roepend naar een onschuldige voorbijgangster:
"Hey! Pannekoek! "
Kijk, ik kom dan wel uit Den Haag, maar ik zou het altijd nog even beleefd vragen: Pardon, Kapitein? Kapitein_Pannekoek? Ben je het echt?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:11:06 #106
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59464830
Haha Owlet, met mij heeft hij inderdaad gedeeld
Maar ik ben dan ook de mama he!
Dus ik hoef er nog niet van uit te gaan dat mijn kind per definitie gedragsgestoord en asociaal is? Dat is mooi
.... met gevoel voor drama....
pi_59466146
kersjes..sterker nog; hij is super gezond dat hij geïnteresseerd raakt door iets wat hij bij een ander ziet !
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 18:47:39 #108
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59467133
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Memmel het volgende:

[..]

Kijk, ik kom dan wel uit Den Haag, maar ik zou het altijd nog even beleefd vragen: Pardon, Kapitein? Kapitein_Pannekoek? Ben je het echt?
Pardon? Je kan wel merken dat je wat wijken verderaf gaat wonen
Op z'n algemeen beschaafd Spoorwijks zou het tering zijn ipv pardon
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:22:38 #109
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59468016
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:47 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Pardon? Je kan wel merken dat je wat wijken verderaf gaat wonen
Op z'n algemeen beschaafd Spoorwijks zou het tering zijn ipv pardon
Ja, dat zeg ik wel eens, erg he, eigenlijk?
Maar ik verloochen mijn roots niet hoor, Zuid West forevah...

Kersjes, Anna kan soms ook op een hele brutale manier speeltjes uit iemands hand graaien. Ik denk dan maar: dat hoort er bij...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:34:40 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59468356
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Memmel het volgende:

[..]

!

Dat klinkt idd een stuk netter, maar ik denk dat je toch ongeveer dezelfde reactie krijgt dan hoor -->

pi_59469333
Eindelijk de echte KP hier met het verlossende woord..

HOE KOM JE ERBIJ (HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD) DAT DE FLENSJES GILLEND DOOR DE IKEA GEREDEN WORDEN ?????

De flensjes gillen nooit

It wasn't me...er schijnen ook meer tweelingen te zijn, weet het niet zeker....

Marit, ik las je verhaal in babietjestopic, vandaar...Lijkt me ook pittig..Je moppie 1 jaar en alweer een nieuwe in de maak !
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:24:55 #113
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59469602
Veel plezier op vakantie PM!

Welkom Ilse Wat worden die kleine babytjes toch groot.

De lichting na ons komt idd snel Moonah, wij gaan alweer bijna weg.

Sinds een paar weken vindt Anna het leuk om te tekenen. Daarvoor deed ze het ook wel, maar dan was het na twee krassen genoeg. Je kunt ook met vingerverf beginnen. Dat kon Anna al eerder. Stickers plakken vindt ze nu ook leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 17 juni 2008 @ 21:06:19 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59470622
Marit, van harte met de 1e verjaardag van je dochter
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:44:33 #115
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59473815
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Eindelijk de echte KP hier met het verlossende woord..

HOE KOM JE ERBIJ (HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD) DAT DE FLENSJES GILLEND DOOR DE IKEA GEREDEN WORDEN ?????

De flensjes gillen nooit

It wasn't me...er schijnen ook meer tweelingen te zijn, weet het niet zeker....

Marit, ik las je verhaal in babietjestopic, vandaar...Lijkt me ook pittig..Je moppie 1 jaar en alweer een nieuwe in de maak !
Ja sorry, what was I thinking. Ik zie een blonde tweeling en ik denk -natuurlijk- direct aan jou. Maar ik had beter moeten weten: flensjes gillen niet!

Marit, leuke verjaardag gehad???
  woensdag 18 juni 2008 @ 08:50:29 #116
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59480156
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef YPPY het volgende:
Sinds een paar weken vindt Anna het leuk om te tekenen. Daarvoor deed ze het ook wel, maar dan was het na twee krassen genoeg. Je kunt ook met vingerverf beginnen. Dat kon Anna al eerder. Stickers plakken vindt ze nu ook leuk.

Vingerverf durf ik nog niet zo goed aangezien Linde alles vrij snel ook even wil proeven. Bij de opvang was het handafdrukje stempelen voor moederdag ook niet echt een succes (Ik kreeg een prachtige tas met alleen maar vlekken in plaats van handafdrukjes ) Misschien gewoon eens proberen en anders ruim ik de tekenspullen weer op en proberen we het na een paar maandjes nog eens
pi_59481652
Stiemie, evt kun je ook pastelkrijt proberen. Dat geeft ook bij weinig druk al een goede afdruk op het papier (en op je handen). Kun je bij bijv Action wel kopen. (Daarna wel even haarlak oid eroverheen spuiten.)
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:25:26 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59482047
O da's ook een goede tip. Dankjewel!
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:30:45 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59483635
Anna kan zelfstandig op haar Wheelybug klimmen! En dan snapt ze nog niet helemaal hoe ze vooruit moet, dus ze zet met 1 voet af en draait nu dus rondjes achteruit door de kamer.

En mijn vader is teruggekomen van vakantie voor de begrafenis van zijn tante vanmiddag (die van 100 jaar). En J. en ik moesten vanmorgen om 7.15 uur op de bouw zijn ivm de plaatsing van onze keuken (verkeerd blad besteld....mag ik even vloeken??).
Enniewee, ik zei dus tegen J.: ik heb zo'n gevoel dat pa om 7.15 uur ook op de bouw is om Anna te zien...die miste haar nl heel erg. Gaat om 7 uur de deurbel...je raadt het al...nou hij kon haar gelijk de fles geven. opa's en oma's...raar volk soms!
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:28:39 #120
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59486626
Wat een lieve opa heeft Anna. Heerlijk memmel
pi_59486967
Opa's en oma's zijn af en toe echt van die verslaafde mutsen
mijn ouders zijn net terug van een week vakantie, nou ze deden alsof ze Meike een jaar niet hadden gezien. 2 kado's mee....maar wel heel lief!

Je kunt wel zien dat er een nieuwe lichting is hier, er wordt weer wat meer gekletst hier! Gezellig hoor!
Ook Ilse en Marit, leuk dat jullie er zijn!

Stiemie, ik zou het gewoon proberen, je ziet wel of Linde er al iets mee doet of niet?
Meike vind het al een poosje prachtig (maar kijk wel uit voor je meubilair)

KwakkelMeike is weer aan de beterende hand, ze snottert nog als een grote, maar voor de rest is ze er wel weer. Ach en snotteren doet ze eigenlijk altijd....
(dat wordt vast nog een keer amandelen eruit....had nu nog geen zin zei de huisarts, dan waren ze binnen een jaar weer aangegroeid)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:06:58 #122
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59497511
Hier zijn opa en oma ook regelmatig 'toevallig' ergens als Anna er is.

Knutselen met klei is ook leuk. Anna nam een likje en sindsdien komt het niet meer bij haar mond in de buurt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_59497832
Ik ga nu een partij opscheppen over mijn dochter: ze heeft vandaag op het potje gepoept op de creche
In de nieuwe groep gaan ze allemaal op het potje. We hebben het thuis nog niet eens geprobeerd, daar wilde ik mee wachten tot we in ons nieuwe huis wonen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:24:52 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59498090
Wauw Lis! Gefeliciteerd met je poepie

* Enigszins gedesillusioneerd is want nog altijd in de veronderstelling dat mooie meisjes niet poepen

Ik ben ook trots vandaag, Dean gaat mega-hard met praten, sinds gisteren zegt ie ineens ook heel veel dingen na, nieuwe woordjes, zoals kusje, papa (en niet meer "baba") kikker, boom en nog veel meer..zo schattig met dat kleine stemmetje echte woordjes te horen
pi_59498322
Dean, goed bezig

Enne, Lis ruikt naar bloemetjes als ze gepoept heeft
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:33:52 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59498354
Ik had niet anders verwacht van zo'n bloemetje van een meisje Snoop.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:38:54 #127
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59498495
Knappe Lis.
*OUD heilige*
pi_59498534
snoopy wat goed van Lis.

hihi kwebbel Dean. vivi nu vind je het nog leuk

marit gefeliciteerd nog met Ilse een beetje laat, maar beter te laat dan nooit

even een vraag je voor de mama's hier
wanneer beginnen/begonnen jullie met het potje?
mama van 3 kids!
pi_59498570
nou eh, ik denk dat we nu dus maar met het potje beginnen
pi_59498618
Anna op de Wheelybug...hahahaha, dat wordt ruzie met Floor ! Goddank hebben we er 2 en kijkt Pien er niet naar om...Die leest liever een goed boek.

En Dean kan nu echt op de versiertoer ! Leuk !
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:43:33 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59498652
Jeuj! Lis op de poepdoos!

En ik wil nu GVD ook wel eens schattige woordjes met het stemmetje van mijn zoon horen.
Oftewel, wat leuk Vief!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59498836
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:41 schreef snoopy het volgende:
nou eh, ik denk dat we nu dus maar met het potje beginnen
daar zou ik ook maar gebruik van maken ja.

mijn dame heeft 3 weken geleden op het potje toevallig gepoept. nu had ik de dag erna maar telkens om de half uur erop gedaan maar ze klimt er net zo hard af en plast dan er lekker naast.
ze roept nu wel eens kakka=poepen en dan een paar min. later heeft ze het dus gedaan maar soms dat ze ook niks doet. maar ze roept het niet tegen mij maar gewoon zo. dus ja, doorgaan of toch stoppen?
mama van 3 kids!
pi_59498918
ik denk dat ik haar eerst alleen maar even erop zet met luier verschonen. Gewoon om te wennen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:56:57 #134
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59499094
Bij ons op het CB zeiden ze dat het pas echt zin heeft als je kind zich bewust is van plassen en poepen. En dan idd zoals Snoop zegt eerst spelenderwijs met luier aan op het potje, keer of 3 per dag.
Jij bent wel héél voortvarend Popples!
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:57:30 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59499108
Oh, Snoop zegt het iets anders.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:10:14 #136
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59499564
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Popples het volgende:

Ik vraag me altijd af wanneer het niet leuk meer is en of die dag wel ooit komt. 'k Kan het me namelijk niet voorstellen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:17:33 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59499830
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Popples het volgende:
snoopy wat goed van Lis.

Nou..soms ben ik ook wel een beetje zo --> .

Hij wijst dus alles aan wat ook maar in zijn blikveld komt aan...op de fiets bijvoorbeeld;

*Vingerwijst ---> DDiieiieeeeeehhh!!!

Ik: ja, dat is een Vogel
"'Ogel"
Ja, Vogel
DAAAHH, Ogel!!!

En dan MOET ik dus ook zeggen
DAHAG, vogel!

Als ik dat niet doe (ja, wel eens geprobeerd) dan hoor ik:

Daaahh! 'Ogel! *zwaait*

*wacht*
*mama zegt niks*

DÁH! OGEL!

*stilte*

DAAAAAAHHHH OGELLLLLLL!!!!!???!!!!

Und so weiter. (En dat gaat behoorlijk lang door, dus herhaal ik het maar weer braaf ).

Soms word ik er een heel klein ieniemienie beetje simpel van
pi_59499859
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wanneer het niet leuk meer is en of die dag wel ooit komt. 'k Kan het me namelijk niet voorstellen.
ja maar als er de hele dag niks anders dan jas jas jas geroepen word. met jas=wandelen, zo van nu mijn jas aan en dan gaan we wandelen. dat begint al als eerste woordje bij wakker worden en als laatste woordje voor het slapen gaan. gelukkig is die fase voorbij.

moonah ik weet ik wil zoveel, maar lukken wil het niet. ik ben gewoon een te snelle mama met een lui kindje die denkt van ach dat komt wel. ze kan nu ook pas los lopen nog wel heel onzeker maar ze loopt los. .

vivi dean weet wel wat hij wil
mama van 3 kids!
pi_59499914
Popples, wij zijn begonnen met het potje in de kamer zetten en Ronja veel in een onderbroekje of in haar blote billen laten lopen.
Zonder een probleem te maken van ongelukjes op de grond, dan zou ze misschien alleen maar bang worden om wat buiten haar luier te doen. Sterker nog, we zijn hartstikke enthousiast bij een plas of een "poepa", ookal betekent het dweilen
Na elk ongelukje zetten we haar even op het potje en gaandeweg gaat ze het steeds beter aangeven en ophouden. Maar er gaat nog steeds meer náást de pot dan er in. Geeft niet, het is warm en we dweilen wel

Edit: lui? omdat ze nu nog niet op het potje plast en pa net kan lopen?
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:21:08 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59499971
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Anna op de Wheelybug...hahahaha, dat wordt ruzie met Floor ! Goddank hebben we er 2 en kijkt Pien er niet naar om...Die leest liever een goed boek.

En Dean kan nu echt op de versiertoer ! Leuk !
Oh ja, dat was ik nog vergeten; we stonden laatst in de lift bij de V&D en meneertje ligt als een zoutzak lekker nonchalant te zijn in zijn buggy, stappen er twee meisjes in van een jaar of 16, 17.

Dean werpt een blik en met zijn meest charmante smile zegt ie "HAAIII!!"

(Dan hoor je dus echt jezelf terug ).

Het was erg komisch want het klonk heel erg "echt" zeg maar, uit zo'n klein bekkie !

Meisjes giebelen en vertederend natuurlijk
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:21:39 #141
190853 RockabeIIa
pi_59500000
...
Ik ben vandaag een beetje erg geschrokken... Op het CB heb ik gevraagd om een doorverwijzing naar de oogarts. Dus er werd even naar Brent's oogjes gekeken. Helaas kon doorverwijzen naar de oogarts niet gelijk maar de arts heeft me wel meteen een briefje geschreven voor de huisarts. Blijkbaar zit het toch niet helemaal lekker (zoals we al 1 jaar terug vermoed hebben en aangaven op het CB). Het licht in Brent's oogje kaatste anders terug dan dat het hoort. Ik vond em de laatste tijd ook al zo trekken met zijn ene oogje, precies zoals ik vroeger deed (alleen ik heb een nogal ernstige afwijking en die heb ik gelukkig nog niet herkend als zodanig bij Brent).
Al met al een rotdag, ik werd toch wel heel erg met eigen belemmering geconfronteerd en A. dat wil je niet voor je kind en B. 't is wel een heel nare spiegel want zelf wil je het ook niet... Misschien maak ik me wel meer druk dan eigenlijk nodig is, maar wat wil je ook als je zelf maar met 1 oog zicht hebt. Ik denk en hoop dat het bij Brent bij een lui oogje blijft.

In elk geval heb ik vrijdag een afspraak bij de huisarts. We'll see (slechte woordgrap )
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:24:52 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59500125
Ah Rocka wat kl*te zeg...wat voor afwijking gaat het om dan? Ik duim met je mee hoor .
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:24:59 #143
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59500127
Vivi. Anna doet dat ook, alles moet ik nazeggen. Maakt niet uit wat, als het maar bevestigd wordt.

Jammer dat je niet sneller terecht kunt bij de oogarts. Moeilijk om zoiets van jezelf terug te zien.
*OUD heilige*
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:27:33 #144
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59500225
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef YPPY het volgende:
Moeilijk om zoiets van jezelf terug te zien.
ga jij nu ook een slechte woordgrap maken?

Rocka... wat spannend zeg...

En @ Vief.
pi_59500256
Oh Rocka, dat zijn dingen die je niet wil horen natuurlijk Hopelijk valt het allemaal mee en is er iets aan te doen
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:29:26 #146
190853 RockabeIIa
pi_59500297
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef Vivi het volgende:
Ah Rocka wat kl*te zeg...wat voor afwijking gaat het om dan? Ik duim met je mee hoor .
Ikzelf heb cataract icm een lui oog. Dat luie zit er dus al wel een beetje in. En mijn moeder kan ook zo bij de CNN werken zeg maar
Misschien staat zijn oogje dus ook alleen maar een beetje niet recht. Maar dat rare getrek is gewoon vreemd, dat doe je alleen als er iets niet helemaal klopt.
Verder is zijn oog/hand coördinatie e.d. allemaal heel goed. Maar het zou het gesmeer met eten dus bv. wel kunnen verklaren, alhoewel dat sommige kindjes van 1,5 ook gewoon zonder iets te mankeren ook doen.
pi_59500473
Rocka, wat vervelend. Hopelijk hebben jullie snel uitsluitsel.
pi_59500629
Rocka, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt over Brent's oogje! Sterkte ermee!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:40:42 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_59500680
Rockabella, ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Ook hier wordt geduimd!

Popples, waarom een lui kind? Ieder kind doet alles toch op zijn eigen tempo. Ik heb tot nu toe nog niet echt de neiging gehad om met een potje te beginnen, op zijn 2e verjaardag krijgt hij een potje. (Maar misschien ben ik wel een luie mama )

Binnenkort gaat Ive naar een peuterbed, dan heeft hij tijd om te wennen, zodat in zijn ledikant over ruim een half jaar de baby kan. En hij kruipt zich klem in een hoekje, het ledikantje wordt ook te klein. Ik ben erg benieuwd hoe die overgang zal gaan.
pi_59501151
Rockabella

cattie je bent geen luie mama. renske doet gewoon waar ze zin in heeft papa is soms mama en dan vertikt ze het gewoon om papa te zeggen.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')