Hier was het hetzelfde verhaal... En schuldig dat ik me gevoeld heb! 't Arme schaapje heeft er dagen last van gehad. Zijn 2e verjaardag ga ik niet zo druk regelen enzo. Opa, oma, taart en naar het zwembad ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:59 schreef Kersjes het volgende:
Beaker, Devin is nu ook keihard aan het huilen in papa´s armenIk heb hem net ook al niet stil kunnen krijgen. Helemaal oversruur is hij, daar kon je natuurlijk op wachten...
Op het tijdstip dat je dat schreef was ik zelf al in slaap gedonderd. Met mijn kop bovenop het toetsenbordquote:
Hier wel een baby die verzot is op karnemelkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef PM-girl het volgende:
Lusten jullie dreumessen trouwens karnemelk? Ik vind het zelf wel lekker, maar ik ben de enige hier.
Bij de apotheek kan je ook naamloze olie voor in bad kopen. Heet iets van soya oleum en is veeeeel goedkoper dan de badolie van Neutral. Zit ook geen geurtje of andere toevoegingen aan. Wij gebruikten altijd Neutral, maar dit is dus veel goedkoper en net zo goed.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef LadyS het volgende:
En smeer jij nog ergens mee? Ik heb dan de hormooncreme en voor de gewone droge huid Vaseline met cetomacrogrol (ofzo). Voor in bad heb ik badolie van Neutral Baby en voor het gezichtje een crèmetje daarvan. En om te wassen de wasgel. En ook de huidolie geloof ik. (duur spul) http://www.neutral.nl/baby/
Ah dan moet ik dus eigenlijk nog even wachten. Dan onthoud ik meteen dat ik er tegen die tijd een krant onder moet uitvouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:59 schreef PM-girl het volgende:
Stiemie, hier gaat dat vanaf een maand of 14, 15. Maar dan moet de pet wel goed staan, daarbij moet je niet bang zijn dat je tafel ook gebruikt wordt als tekenondergrond
Maarja, dat is misschien anders bij meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |