Ik had lang genoeg gewacht....quote:
Vond ik ook al.Gisteren is Huub aan de telefoon en hij maar roemen over zijn site en hij vroeg niks.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had lang genoeg gewacht....![]()
Maar NL Radio is wel leuk maar ook een beetje te Sly.
Brian is natuurlijk de architect.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:11 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ogste_fontein__.html Hebben ze Brian daar te zeik gezet?
Nee eigelijk niet.Maar ja stel je voor dat ik nieuwtjes van de kooi bewoners misquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
En, gaat er nu een wereld voor je open?
Fijn dat jij het in de gaten houdt voor me, ik zit er niet op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet.Maar ja stel je voor dat ik nieuwtjes van de kooi bewoners mis![]()
Beidequote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
Luisteren jullie ook naar NL Radio of kijken we allemaal voetbal?
Nou, @Chelsepels houdt ons aardig op de hoogte.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:16 schreef rooie3 het volgende:
Nee eigelijk niet.Maar ja stel je voor dat ik nieuwtjes van de kooi bewoners mis![]()
Oke dan hou ik het wel bij voor jouw.Ik als kansloze streamer moet toch iets te doen hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fijn dat jij het in de gaten houdt voor me, ik zit er niet op.
Mag ik je vriendje zijn dan ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
Het is gelukt,kan nu ook op hyves.
Wat een klote geluid zeg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef akveor het volgende:
Palma als koektrommel.
Kijk, dat is het betere werk.quote:
Jij mag altijd mijn vriendje zijn hoor,maar hoe moet dat?.Snap niks van die hele zooi en ga zelf echt geen pagina over me eigen makenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mag ik je vriendje zijn dan ?Ik heb nog maar 8 vrienden
PeterLS heet ik.
(Heb er niet zoveel mee dat Hyves)
Gewoon toevoegen als je een uitnodiging krijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:23 schreef rooie3 het volgende:
Jij mag altijd mijn vriendje zijn hoor,maar hoe moet dat?.Snap niks van die hele zooi en ga zelf echt geen pagina over me eigen maken
Moest een gebruikersnaam invoeren,maar nu staat me echte naam er gewoon.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen als je een uitnodiging krijgt.
José......![]()
NL Radio.. al kun je niet echt spreken van zingen....quote:
Op Nowlive radio, ze 'song' mee met 'Blijf bij mij'.quote:
Lekker stemmetje toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Op Nowlive radio, ze song mee met 'Blijf bij mij'.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker stemmetje toch?![]()
Bedankt voor het herstellen van de uilenstream.
Vroegerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat jij vroeger ook met markisboer op Fok?
jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ja, als Brian, Jaap en Huub het kunnen, waarom José niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:31 schreef akveor het volgende:
Palma gaat een plaat opnemen.... hahahaha
Hoe laat? Ik kom er morgen langs om 0645u, om 0730, om 1530 en om1700uquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
Eric en José zijn morgen in Beesd, wie is er van de partij?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
kan dat profiel verwijdert worden van fok markisboer ?quote:
markvanrinsum=markisboerquote:
Oh skattie dat weet ik niet, ergens op een kermis in Beesd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe laat? Ik kom er morgen langs om 0645u, om 0730, om 1530 en om1700u
Om 19.00.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik kom er morgen langs om 0645u, om 0730, om 1530 en om1700u
Een admin zal dat vast wel kunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
kan dat profiel verwijdert worden van fok markisboer ?
Je moet eerst naar mijn hyves pagina dan ( peterls.hyves.net ) en daar moet je linksquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn vriendje zijn hoor,maar hoe moet dat?.Snap niks van die hele zooi en ga zelf echt geen pagina over me eigen maken
Maar je krijgt dan mijn echte naam.Niet dat dat erg is hoor,maar wat heb ik verkeerd gedaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je moet eerst naar mijn hyves pagina dan ( peterls.hyves.net ) en daar moet je links
'voeg toe als vriend' aanklikken als je iemand in je vriendenlijst wil toevoegen.
Even een vraagje: Woon je in de buurt van Beesd of is dat een bepaalde route die rijdt met je Poolse bruiden?quote:
Dat laatstequote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een vraagje: Woon je in de buurt van Beesd of is dat een bepaalde route die rijdt met je Poolse bruiden?
Ga je Puch repareren joh, je bent van God los.quote:
Waar Kennie en Netty toch ook waren?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat laatste
edit : en je kunt uit het verleden toch wel weten waar mijn huis woont![]()
Ik heb geen idee hoe je je profiel weer kan verwijderen, ben zoals gezegdquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar je krijgt dan mijn echte naam.Niet dat dat erg is hoor,maar wat heb ik verkeerd gedaan.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Deze beter ?
[ afbeelding ]
Wat doet die man daar, rechts onder![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Deze beter ?
[ afbeelding ]
Wat doet die man daar, rechts onder![]()
kun je niet meer verwijderen, je kunt wel een andere aanmaken en dan met een andere naam.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Pfff zie nu dat ik zelf ook meteen een hyvespagina heb.Ben ik mooi klaar mee,dacht dat het gewoon inschrijven was om op iemands pagina te kunnen.
Je bent, op zijn brabants gezegd, een "lulhoer", en dat is heel postief bedoeldquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gelukkig wel. God en ik gingen de laatste tijd niet meer zo goed met elkaar.............
Maar wat moet ik met zo,n site.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
kun je niet meer verwijderen, je kunt wel een andere aanmaken en dan met een andere naam.
Ooooh, je woont in The Zebra en draait daar samen met Brian?quote:
Ik heb kennie niet gezien, maar hare goddelijke schijnheiligheid wel, terwijl ze iemand van haar gevolg "naar bejegende"quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vond het al een trauma dat die 2 in Brabant waren.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met zo,n site.![]()
Ik ben soms ook zo slim
Heb je geen nachtmerries overgehouden aan die heks.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb kennie niet gezien, maar hare goddelijke schijnheiligheid wel, terwijl ze iemand van haar gevolg "naar bejegende"
Dan heb ik dus al twee vriendjes,jij en peterquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
mijn toevoegen als vriend op hyves
gewoon niet meer gebruiken, die zijn er zoveel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met zo,n site.![]()
Ik ben soms ook zo slim
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus al twee vriendjes,jij en peter
OMG, dat Nederlands van Amanda.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Lady-night het volgende:
Mikey leeft op dit moment in een grootheidswaanzin en praat slecht over brian en dat het ze vriend niet meer is,vind het nogal gemeen tegenover brian na alles wat die voor hem heeft betekend..
maarja zo zie je maar wie je echte vrienden zijn en wie niet
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php?start=0
Was dat keng toen ook niet heel jeugdig gekleed? Je hebt toen nog foto's gemaakt toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb kennie niet gezien, maar hare goddelijke schijnheiligheid wel, terwijl ze iemand van haar gevolg "naar bejegende"
Het is "ingebrand" maar ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je geen nachtmerries overgehouden aan die heks.
Foto's gemaakt, ja. Maar niet daarvan, was toch in shock toen ik dat aanschouwde, helaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Was dat keng toen ook niet heel jeugdig gekleed? Je hebt toen nog foto's gemaakt toch?
Wat dacht jij Mokumquote:
We gaan echt niet weg hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een paar moeizame laatste ademtochten, met het einde in zicht
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:01 schreef PeterNB het volgende:Yes Yes
![]()
[ afbeelding ] is mijn Hyves vriendjeNu heb ik dus al NEGEN
vriendjes
Ik wordt nu al moe als ik weer een bericht van Jaap,Mike, Huub of Clair hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een paar moeizame laatste ademtochten, met het einde in zicht
Oeh, moet ik ff op zoek gaan naar een Brian of Amanda berichtje??quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wordt nu al moe als ik weer een bericht van Jaap,Mike, Huub of Clair hoor
Elk eind heeft een nieuw beginquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dacht jij Mokum![]()
Nog een paar dagen en dan gaat er een slotje op
lol, hoe gaat het met roel en dido?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, moet ik ff op zoek gaan naar een Brian of Amanda berichtje??
Niet méér waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is "ingebrand" maar ik lig er niet wakker van![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, moet ik ff op zoek gaan naar een Brian of Amanda berichtje??
"Wie zijn dat?" is misschien wat overdreven, maar zoiets is het welquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wordt nu al moe als ik weer een bericht van Jaap,Mike, Huub of Clair hoor
Roel heeft gebeld met Brian en ze gaan het nieuwste modelletje samen op Amanda uitproberen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, hoe gaat het met roel en de dildo?
Roel heeft weinig aan een dildoquote:
Dubbel D ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roel heeft gebeld met Brian en ze gaan het nieuwste modelletje samen op Amanda uitproberen.
Dit was niet het trio wat Brian in gedachten had, maar daar schijnen afspraken over gemaakt te zijn![]()
Was wel een lekker ding ,die brandweerman.En dan bedoel ik niet klaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die was toen al geschiedenis voor haar.
Nena is ook geschiedenis toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die was toen al geschiedenis voor haar.
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren voor Ruudquote:
Ralph toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was wel een lekker ding ,die brandweerman.En dan bedoel ik niet klaas
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebannedquote:
Gaat nooit meer overquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren voor Ruud
En anders heb je altijd nog die poster boven je bedquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebanned
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebanned
Dat nog niet, maar bedankt voor de hintquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog die poster boven je bed
Dat rijmtquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik las Palmaquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*
Badend in het zweet in slaap vallen naast Nena staat op mijn verlanglijstje, maar de kerstman en sinterklaas doen niks meer in mijn schoentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*
Bij Nena werd ik niet badend in het zweet wakker, al was me bed wel natquote:
* HiDiHo zet de tv weer aanquote:
Bij jou je bed, bij Ruud de posters boven zijn bed...quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij Nena werd ik niet badend in het zweet wakker, al was me bed wel nat
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij jou je bed, bij Ruud de posters boven zijn bed...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
Het is gelukt,kan nu ook op hyves.
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef rooie3 het volgende:
http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=found&id=1
Leuke foto,s van het appartement van Huub en Claire.
Ach anders is het toch ook zo bekend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).
Goh, even opzoeken in het telefoonboek en de liefhebbers kunnen ze weer post en cadeautjes sturen. OMG... zou dat echt de bedoeling zijn geweest?!
Laat ze toch, het is af en over, en die papparazzi... moet er af en toe wel van kotsenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).
Goh, even opzoeken in het telefoonboek en de liefhebbers kunnen ze weer post en cadeautjes sturen. OMG... zou dat echt de bedoeling zijn geweest?!
Zoek een echte baanquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ze toch, het is af en over, en die papparazzi... moet er af en toe wel van kotsen
ik wel op hyvesquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft Huub zich hier nog vertoond de afgelopen dagen?
Ach , het is voorlopig voor 2 maanden gehuurd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef _-inge-_ het volgende:
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum'
in Hilversum wonen.
Ben jij de verhuurder?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ach , het is voorlopig voor voor 2 maanden gehuurd.
weet ik niet of dat voor jouw de moiete waard is als het wel de moeite voor je waard is dan voeg je hem maar toe http://dgkhuub.hyves.nl/quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik niet op Hyves![]()
Is het de moeite waard
Vanavond even niet. Ik ga me mentaal even voorbereiden op de A2 in de ochtend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
weet ik niet of dat voor jouw de moiete waard is als het wel de moeite voor je waard is dan voeg je hem maar toe http://dgkhuub.hyves.nl/
Goedenacht Ruudquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanavond even niet. Ik ga me mentaal even voorbereiden op de A2 in de ochtend.![]()
Dit gun ik niemand![]()
Dobranoc![]()
Mochten er belangerijke dingen van Huub zijn hyves komen, dan zal ik het hier meldenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik niet op Hyves![]()
Is het de moeite waard
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mochten er belangerijke dingen van Huub zijn hyves komen, dan zal ik het hier melden
hey hey..... in navolging van jou ben ik ook maar met een hyves bezig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh.Wil wel graag van alles weten ,maar toevoegen enzo doe ik niet.
Heb je nog gelezen wat Huub schreef in het stukje van Mikey.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:34 schreef Desii het volgende:
Op radio NL zong net iemand de Brian-versie van thuissssss
alleen zo slecht als Brian het zong......dat was van ongeevenaarde toondoofheidkwaliteit
Nee?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je nog gelezen wat Huub schreef in het stukje van Mikey.
ja post hier aub evenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal ik het even posten of mag dat niet.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal ik het even posten of mag dat niet.
bedankt rooiequote:Op donderdag 12 juni 2008 01:00 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat ik nu geen gelazer krijg dat ik de berichten zo hier neer zet.
nee hoor.... waarom (ik vind het prima, hoef ik zelf niet te zoeken)quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:00 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat ik nu geen gelazer krijg dat ik de berichten zo hier neer zet.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt rooie en 1900 ste post op dit acount
mooi, ik hoop op het fotopieltopic ....quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:18 schreef rooie3 het volgende:
Huub zit in een ander topic hier op fok.
relaties & psychologie ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:18 schreef rooie3 het volgende:
nog een keerquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:18 schreef rooie3 het volgende:
Nee hij heeft zelf een topic geopend en vraagt onze mening.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:22 schreef Desii het volgende:
[..]
mooi, ik hoop op het fotopieltopic ....
hoi Huub & Claire![]()
Het is niet te hopen dat hij echt op zijn gitaar gaat spelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:15 schreef Prospera het volgende:
Ik zet hem hier ook maar even neer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is hier nu dichtbij, maar ik hoop dat Disana hem eens bij zijn ballen paktquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:06 schreef PeterNB het volgende:
Zoooo ik ben de vroegste vandaag![]()
![]()
't is jammer dat het zo ver weg is anders ging ik ook lachen bij
de komische act van Brian![]()
![]()
Ik denk dat Disaantje daar te hygienisch voor isquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij is hier nu dichtbij, maar ik hoop dat Disana hem eens bij zijn ballen pakt
Ja wrom komt hij nou niet naar R'dam! Zou het zomercarnaval nog doorgaan Peter!! Want dan gaan we met de tomaten in de aanslag staan he!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:06 schreef PeterNB het volgende:
Zoooo ik ben de vroegste vandaag![]()
![]()
't is jammer dat het zo ver weg is anders ging ik ook lachen bij
de komische act van Brian![]()
![]()
Ik kan wel zeggen dat ik er heen kan gaan, maar alleen als hij TTTHHuuuisss zingtquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat Disaantje daar te hygienisch voor isIk zou hem ook niet
aan willen / durven raken![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:15 schreef Prospera het volgende:
Ik zet hem hier ook maar even neer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht effe, casino, pokeren..quote:
Eu, ik woon hier noodgedwongen en ja ik wil wel pics van hemquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:03 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd wie er in Groningen behoefte heeft aan Brian
Ik heb al contact met de veiling in Barendrecht. We kunnen een halve ton rot fruit krijgenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja wrom komt hij nou niet naar R'dam! Zou het zomercarnaval nog doorgaan Peter!! Want dan gaan we met de tomaten in de aanslag staan he!
Goedenmorgen Schoonheidquote:
Ja, ik zag het ook net op NWS.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Goedenmorgen Schoonheid
Hee Kweenie, hoe zit dat nou met die bijen ? Ik hoor allemaal verhalen dat alle bijen
aan het uitsterven zijn en dat er zonder bijen geen planten meer groeien en dat we
dan allemaal gaan uitsterven ?!
Ben je gek, gewoon paniekzaaien. Met de bijen van Vic gaat het goed, wel wat minder dan vorig jaar maar geen enkele reden om te denken dat de bijen uitsterven. Wel is het zo dat er veel buitenlandse bijen bijkomen in Nederland, dat ligt aan de imkers. Die bijen brengen dan ziektes mee en dat heeft wel gevolgen maar uitsterven, no way.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:
Hee Kweenie, hoe zit dat nou met die bijen ? Ik hoor allemaal verhalen dat alle bijen
aan het uitsterven zijn en dat er zonder bijen geen planten meer groeien en dat we
Oh, pure paniekzaaierij dus....quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, gewoon paniekzaaien. Met de bijen van Vic gaat het goed, wel wat minder dan vorig jaar maar geen enkele reden om te denken dat de bijen uitsterven. Wel is het zo dat er veel buitenlandse bijen bijkomen in Nederland, dat ligt aan de imkers. Die bijen brengen dan ziektes mee en dat heeft wel gevolgen maar uitsterven, no way.
Als je echte BQ honing wilt PM je maar even.
De grote omwenteling is pas in 2012? Je hebt nog drieeneenhalf jaar. Dat is best lang. Twee DGK's met Johnny en Deborah, waarin we de dikke man in zijn kots zien rollen, de vrouw met de baard zien schreeuwen en om aandacht zien smeken, waarin we loverboys zien opstaan om te verdwijnen achter een façade van gelukzalige liefde, waarin vriendschap geen flikker waard blijkt en goud geen moer meer voorsteld. 2012.... onvoorstelbaar lang toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Goedenmorgen Schoonheid
Maar in Amerika gaat het toch ook niet goed met de bloemetjes en de bijtjes. En als er geen bijen meer zijn dan gaan we haske dood, dat zei Einstein. Of dat nu in 2012 gebeurt of in 2010, ik wil nog niet dood!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, gewoon paniekzaaien. Met de bijen van Vic gaat het goed, wel wat minder dan vorig jaar maar geen enkele reden om te denken dat de bijen uitsterven. Wel is het zo dat er veel buitenlandse bijen bijkomen in Nederland, dat ligt aan de imkers. Die bijen brengen dan ziektes mee en dat heeft wel gevolgen maar uitsterven, no way.
Als je echte BQ honing wilt PM je maar even.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je hebt ook een boekje over de Maya-kalender gelezen ?![]()
Zolang we nog maar 1 keer DGK krijgen..................... vinnik alles bestquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:14 schreef Lieve het volgende:
[..]
google 2012 en de doemdenkers vallen over je heen
![]()
Ik weet niet eens wat er morgen gaat gebeuren, van vandaag had ik een aardig idee, maar hier zit ik weer iets anders te doen dan het plan.
Wie weet gaat dat op de wereld ook wel zo?
Laat je niet gekmaken, dit soort berichten zijn er ook om de prijs van honing op te drijven, BS dus. Tuurlijk is er wel iets aan de hand met de bijen maar niet zo dramatisch als men wil doen vermoeden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Maar in Amerika gaat het toch ook niet goed met de bloemetjes en de bijtjes. En als er geen bijen meer zijn dan gaan we haske dood, dat zei Einstein. Of dat nu in 2012 gebeurt of in 2010, ik wil nog niet dood!
Het is alleen zo jammer dat er aan de andere kant van dat stopcontact dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef Dementor het volgende:
In 2012 hebben we een Toyoya Prius die je via het stopcontact thuis kan opladen.
Einstein was dus gewoon een enorme retard met een IO van een colafles. Het is dat hij een tong had anders wist niemand wie Einstein was. Ik ga je pm-en. Ik wil the original BQ-honing!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat je niet gekmaken, dit soort berichten zijn er ook om de prijs van honing op te drijven, BS dus. Tuurlijk is er wel iets aan de hand met de bijen maar niet zo dramatisch als men wil doen vermoeden.
BTW, wat wist Einstein nou van bijen, hij was immers geen imker.
Zonne/wind energiequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er aan de andere kant van dat stopcontact dan waarschijnlijk
nog een grote kolencentrale staat om de stroom te 'maken' voor die Prius
gaan we toch gezellig met z'n allen dood......... waar op FOK moeten we dan wezen, om doodservaringen uit te wisselenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar in Amerika gaat het toch ook niet goed met de bloemetjes en de bijtjes. En als er geen bijen meer zijn dan gaan we haske dood, dat zei Einstein. Of dat nu in 2012 gebeurt of in 2010, ik wil nog niet dood!
Hey schatje weet je wel wie ik ben?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
[..]
gaan we toch gezellig met z'n allen dood......... waar op FOK moeten we dan wezen, om doodservaringen uit te wisselen![]()
Noekje... is er al een opvangtehuis voor dgk-ontheemden elders op FOK geregeld, of zijn we straks officieel dakloos en worden we allemaal Mikey's
Ja, er zou toch iemand voor ons kijken of we in een verlaten steegje van het SHO-forumquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
Noekje... is er al een opvangtehuis voor dgk-ontheemden elders op FOK geregeld, of zijn we straks officieel dakloos en worden we allemaal Mikey's
In Tru natuurlijk. Daar loopt ook vast een topic over bijen en iemand die opeens Einstein naast z'n bed had staan en allerlei wiskundige formules in zijn hoofd ging frotten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
[..]
gaan we toch gezellig met z'n allen dood......... waar op FOK moeten we dan wezen, om doodservaringen uit te wisselen![]()
Hey spookie, ja jou ken ik nog wel; jij zat altijd te flirten met Smash-itquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hey schatje weet je wel wie ik ben?
Ik heb een tijd lang in DGK COS gepost!
Ik ben onsterfelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey spookie, ja jou ken ik nog wel; jij zat altijd te flirten met Smash-it(true love)
Maar OT: hoe ging het bij jou??? wat 't een flitslicht of kwam er een enorme koninginnebij om je de fatale doodssteek te geven... vertel eens
Ja, balen hè!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef petraa het volgende:
Gaan we dood in 2012???
quote:
Misschien gaat het net als Rocky?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef Desii het volgende:
[..]
das ook vervelend, kan je niet meedoen op het doodsevaringentopic in 2012
Ik had ook niet anders verwacht. Voor de tv jezus-christus-himself spelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:00 schreef Dementor het volgende:
Brian
Maar dat wisten we natuurlijk al lang.
Anderen hebben het alleen goed als onze brother uit Bonaire het beter heeft.
Dat was zo'n slecht toneelstukquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht. Voor de tv jezus-christus-himself spelen
en zodra niemand meer kijkt kan Mikey in de stront zakken.
Jeetje, dan word ik dus niet ouder dan 25.. Maar, ook nooit rimpels en geen hangende boezem. Ik zie pluspunten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef petraa het volgende:
Gaan we dood in 2012???
De nieuwe Marilyn Monroe, aangezien ik blijf leven wil ik graag exclusieve rechten kopen op jou beeldmerk voor de komende 25 jaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jeetje, dan word ik dus niet ouder dan 25.. Maar, ook nooit rimpels en geen hangende boezem. Ik zie pluspunten.
Wat bied je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:41 schreef Dementor het volgende:
De nieuwe Marilyn Monroe, aangezien ik blijf leven wil ik graag exclusieve rechten kopen op jou beeldmerk voor de komende 25 jaar.
Deal?
Worden wij wakker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef petraa het volgende:
Gaan we dood in 2012???
Daar krijg je net een modje of admin voorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik bied als rechtgeaarde necrofiel 20 euri voor je stoffelijk overschot..
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
Daar krijg je net een modje of admin voor
Smash-it is een premium user, ik bied 1 miljoen euro.
2012 - The Future of Mankindquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef Kaat38 het volgende:
Hu? Zijn we aan het uitsterven?
Volgens mij heb ik iets gemist.![]()
Mmmm, Ik kan dan wel op Noekje of Yvonne bieden, maar ik benquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar krijg je net een modje of admin voor
Smash-it is een premium user, ik bied 1 miljoen euro.
Haha en ik erbij.Laat Fok niet afkraken en jouw ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:27 schreef Margo37 het volgende:
Nou volgens mij krijg ik gauw een ban op NL, wat zijn ze daar uber kinderachtig met modereren zeg
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef Giertje het volgende:
st brainless laat het zoals verwacht afweten dus
hahhaaaa lachen dit, ze stuurde mij een pm:quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha en ik erbij.Laat Fok niet afkraken en jouw ook niet.
Heb ook een pm gekregen en heb gewoon gezegd dat ik Fok niet in een topic laat afkraken en dus reageer via dat topic en niet via een pm.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
hahhaaaa lachen dit, ze stuurde mij een pm:
Hoi Margo,
In de huisregels staat dat men niemand mag aanvallen.
En je valt iemand er mee aan je noemt haar naam.
Vandaar de waarschuwing.
En heb je vragen kan dat via pm.
Dus ik mag geen naam noemen
Ik kon niet reageren want ik dacht dat haar box volzat, bericht werd niet verzonden maar heb geen zin om het nog eens te typen, maar gaat dus nergens overquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ook een pm gekregen en heb gewoon gezegd dat ik Fok niet in een topic laat afkraken en dus reageer via dat topic en niet via een pm.
Ooow die!!!!!!! Ja, die kennik welquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet lullen BorgaDon't you remember Held Huub en Fruitvliegje?
straks moet Huub zich nog verantwoorden op nl omdat hij ook elders op internet zitquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ook een pm gekregen en heb gewoon gezegd dat ik Fok niet in een topic laat afkraken en dus reageer via dat topic en niet via een pm.
Sommige zijn echt de weg kwijt daar hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
straks moet Huub zich nog verantwoorden op nl omdat hij ook elders op internet zit
waar op de radio?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef rooie3 het volgende:
Eric op de radio.Maar word een beetje moe van al die domme vragen.Je word er niks wijzer van.Scheel mij het waar hij komt en wat hij graag eet.
Wat denk je.Now live,maar het is alleen maar flauwekul.quote:
Nou begrijp ik het niet meer. Je biedt eerst 20 euro op mij post mortum en nu zeg je dat je geen vrouwenkarkas wilt..quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef PeterNB het volgende:
Mmmm, Ik kan dan wel op Noekje of Yvonne bieden, maar ik ben
een rechtgeaarde homofiele necrofiel........ wat moet ik met een vrouwenkarkas ?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef kahaarin het volgende:
* kahaarin om het hoekje gluurt
Huh, jullie zijn er nog wel?! Dan heb ik een paar keer net bij het wisselen van de COS gekeken want ik dacht dat het over was.......![]()
Goedemiddag y'all!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Worden wij wakker?
http://video.google.com/videoplay?docid=2025737815077941161&q=worden+wij+wakker&ei=0wtRSNO3AZfYjQKkocisDA
Het einde is nabij..
Misschien naait hij er iets aan en haalt hij iets weg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou begrijp ik het niet meer. Je biedt eerst 20 euro op mij post mortum en nu zeg je dat je geen vrouwenkarkas wilt..
Ooohhhhh ik dacht dat je een jongentje was ipv een meisje............quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou begrijp ik het niet meer. Je biedt eerst 20 euro op mij post mortum en nu zeg je dat je geen vrouwenkarkas wilt..
Hallo conjo ik ben geen homo brother.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ooohhhhh ik dacht dat je een jongentje was ipv een meisje............
Hoe was je sollicitatie ???quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
Oja ik ben net weggeweest voor een sollicitatie als iemand wil weten hoe het ging PM maar
Ik haal die dingen altijd door elkaar. Homomeisje, Lesbojongetje, Homojongetje, Lesbomeisje..quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hallo conjo ik ben geen homo brother.
Er zat een figuur dat constant bleef door hammeren op bepaalde zaken maar ik post hier niet teveel want anders is het meteen overduidelijk voor iemand die daar werkt wie ik ben.quote:
Echt?! Jeetje.. Nou, ik ben toch echt meisje inclusief lange blonde vlechtjes en bloemen in mijn haar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:33 schreef PeterNB het volgende:
Oohhhhh ik dacht dat je een jongentje was ipv een meisje............
Toch wel net zo'n stoere functie als leeuwentemmer, he?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
Oja ik ben net weggeweest voor een sollicitatie als iemand wil weten hoe het ging PM maar, ik zeg 1 ding stabiel brother stabielgezeik.
Op een groene berg met mooie muziek op een wit rood ruitjes kleed met lekkere broodjes en drankjes aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaight.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Echt?! Jeetje.. Nou, ik ben toch echt meisje inclusief lange blonde vlechtjes en bloemen in mijn haar.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Toch wel net zo'n stoere functie als leeuwentemmer, he?
Serieus? Op een sollicitatiegesprek? Dat is vreemd. Heb er sowieso een hekel aan als mensen dat soort dingen vragen, maar in zo'n situatie is het helemaal ongepast.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
Ze durfde zelfs te vragen waar ik bepaalde dingen van betaal zoals kleding en bepaalde ritjes, hoe dan zeg ik je?
Tja ik zei google maar op mijn naam (kortom doe eens wat onderzoek voordat je iemand voor de zoveelste keer uitnodigd).quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Serieus? Op een sollicitatiegesprek? Dat is vreemd. Heb er sowieso een hekel aan als mensen dat soort dingen vragen, maar in zo'n situatie is het helemaal ongepast.
En gelukkig maar! Mijn scriptiebegeleider vroeg ook waar ik het geld vandaan haalde om straks een tijd rond te gaan reizen. Want ik had geen tijd om te werken toch? Ik liet het toen ook maar bij een veelbetekenende blik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
Tja schijnbaar wijk ik af van het gemiddelde beeld dat ze hebben van een student, platzak en bereid om alle shit te slikken als Rachel O'Neill met een fles Goldstrike achter haar kiezen.
Wie weet hebben wij wel ongeveer dezelfde achtergrond dat is op zich best grappig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En gelukkig maar! Mijn scriptiebegeleider vroeg ook waar ik het geld vandaan haalde om straks een tijd rond te gaan reizen. Want ik had geen tijd om te werken toch? Ik liet het toen ook maar bij een veelbetekende blik.
By the by, Huub weer online in 'commotie rondom huub' en hij gaat vanavond naar The Happening met Claire. Voor het eerst in 2 jaar naar de bios. Nieuwe blog op zijn hyves.
http://dgkhuub.hyves.nl/blog/13255168/rnn7_en_de_film/bvuM/
Toen Nadia er uit was, maar op tv nog niet, zat ik ook achter haar en Dennis in de bios. Bij 'Superbad' nog wel. Het was droevig eigenlijk. Hopen dat íemand ze maar zou herkennen, niemand gaf sjoege.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:53 schreef Dementor het volgende:
Huub en Claire in de bios dat zal een spektakel worden ik denk dat er weinig van die film over blijft.
Wat riep je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Toen Nadia er uit was, maar op tv nog niet, zat ik ook achter haar en Dennis in de bios. Bij 'Superbad' nog wel. Het was droevig eigenlijk. Hopen dat íemand ze maar zou herkennen, niemand gaf sjoege.
Alphen
Zelfs ik had meer interesse in de film.. fluisterde alleen af en toe: eerst een zoontje.. dan een dochtertjequote:
Hihi stout.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zelfs ik had meer interesse in de film.. fluisterde alleen af en toe: eerst een zoontje.. dan een dochtertje
ja das jammer, vind wel leuk om te luisteren, zeker net als laatst met Palma, Huub & Clairequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat denk je.Now live,maar het is alleen maar flauwekul.
Echte inhoud hebben die gesprekken helaas niet.
Heeft dat nog zin dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:12 schreef Desii het volgende:
Ik zal wel een nwe COS aanmaken...
We hebben nog tot zondag, toch? Of loop ik alweer achter? Maak hem gewoon Desii, kijken we vanzelf wel! Verwacht nu natuurlijk wel een mooie OPquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:13 schreef Dementor het volgende:
Heeft dat nog zin dan?
Dus na zondag zie ik jullie nooit meerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
We hebben nog tot zondag, toch? Of loop ik alweer achter? Maak hem gewoon Desii, kijken we vanzelf wel! Verwacht nu natuurlijk wel een mooie OP.
tuurlijk... we hebben nog tot 2012quote:
En zegen en een vloek zoals veel dingen in mijn leven.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk... we hebben nog tot 2012
Zal wel wennen voor je zijn.... In 2013 ben jij de enige levende in een hiernamaalse COS
Geen paniek.....er wordt gekeken of er ergens een leeg steegje in hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus na zondag zie ik jullie nooit meer
Huiliequote:Op donderdag 12 juni 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:
Dus na zondag zie ik jullie nooit meer
Allee maak ik het dan zekerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Huilie! We krijgen volgens mij een plekje in SHO, al is dat nog niet zeker.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen paniek.....er wordt gekeken of er ergens een leeg steegje in het
SHO-forum voor ONS COSSERS is.
Gaan we doen @kahaarinquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:29 schreef kahaarin het volgende:
Hekken er om en het 'the looney-bin' dopen?
![]()
Nee lijkt me hastikke gesellug,, ik was jullie al een poosje kwijt, ik dacht dat het al dicht zat maar nee dus!
WOOHOO!, Ehm, waitquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we doen @kahaarin![]()
Kroatië- Duitsland 1-0, nog meer reden om te juichen.![]()
![]()
Hilarisch die Bubba J, thanks.quote:
Daar gaat mijn poule...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Baggeren dan maar.
Kroatië - Duitsland : 2-0.![]()
![]()
Ik ga heel chauvinistisch weer op oranje.![]()
En zo hoort het!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ga heel chauvinistisch weer op oranje.![]()
Ik draag alleen nog maar oranje kleren. Geldt dat ook?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
Maar jij bent nog swart, brother.
Dat ligt eraan, hoeveel lagen diep gaat de kleur oranje?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik draag alleen nog maar oranje kleren. Geldt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |