lol, hoe gaat het met roel en dido?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, moet ik ff op zoek gaan naar een Brian of Amanda berichtje??
Niet méér waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is "ingebrand" maar ik lig er niet wakker van![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, moet ik ff op zoek gaan naar een Brian of Amanda berichtje??
"Wie zijn dat?" is misschien wat overdreven, maar zoiets is het welquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wordt nu al moe als ik weer een bericht van Jaap,Mike, Huub of Clair hoor
Roel heeft gebeld met Brian en ze gaan het nieuwste modelletje samen op Amanda uitproberen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, hoe gaat het met roel en de dildo?
Roel heeft weinig aan een dildoquote:
Dubbel D ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roel heeft gebeld met Brian en ze gaan het nieuwste modelletje samen op Amanda uitproberen.
Dit was niet het trio wat Brian in gedachten had, maar daar schijnen afspraken over gemaakt te zijn![]()
Was wel een lekker ding ,die brandweerman.En dan bedoel ik niet klaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die was toen al geschiedenis voor haar.
Nena is ook geschiedenis toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die was toen al geschiedenis voor haar.
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren voor Ruudquote:
Ralph toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was wel een lekker ding ,die brandweerman.En dan bedoel ik niet klaas
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebannedquote:
Gaat nooit meer overquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren voor Ruud
En anders heb je altijd nog die poster boven je bedquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebanned
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebanned
Dat nog niet, maar bedankt voor de hintquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog die poster boven je bed
Dat rijmtquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik las Palmaquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*
Badend in het zweet in slaap vallen naast Nena staat op mijn verlanglijstje, maar de kerstman en sinterklaas doen niks meer in mijn schoentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*
Bij Nena werd ik niet badend in het zweet wakker, al was me bed wel natquote:
* HiDiHo zet de tv weer aanquote:
Bij jou je bed, bij Ruud de posters boven zijn bed...quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij Nena werd ik niet badend in het zweet wakker, al was me bed wel nat
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij jou je bed, bij Ruud de posters boven zijn bed...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
Het is gelukt,kan nu ook op hyves.
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef rooie3 het volgende:
http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=found&id=1
Leuke foto,s van het appartement van Huub en Claire.
Ach anders is het toch ook zo bekend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).
Goh, even opzoeken in het telefoonboek en de liefhebbers kunnen ze weer post en cadeautjes sturen. OMG... zou dat echt de bedoeling zijn geweest?!
Laat ze toch, het is af en over, en die papparazzi... moet er af en toe wel van kotsenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).
Goh, even opzoeken in het telefoonboek en de liefhebbers kunnen ze weer post en cadeautjes sturen. OMG... zou dat echt de bedoeling zijn geweest?!
Zoek een echte baanquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ze toch, het is af en over, en die papparazzi... moet er af en toe wel van kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |