Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen!
Huub draait zich nog lekker een keer om terwijl ik dit type. Gelijk heeft hij.. We zijn allebei best moe momenteel, er komen zoveel indrukken onze kant op, en tja, dat kost nou eenmaal een HOOP energie.
Maar we genieten er van, iedere dag weer...
Ik ga zo heerlijk shoppen. Alleen welliswaar, want als ik huub meeneem zijn we uren onderweg. Ik kan nog net hard voorbij lopen zonder dat IEDEREEN het ziet. Huub staat om de meter stil.. Moet je nagaan wat het met je doet..
Gisteren liepen huub en ik naar de argentijn om (voor de verandering)lekker uit eten te gaan. Werden we op zeker 200 meter afstand al herkend door een groepje jongens. Niet normaal... Maarja, de grootte van ons op afstand zou wel net zoiets zijn als op het scherm van je tv.. haha, vandaar natuurlijk... Maar jeetje, we moesten er wel erg hard om lachen.
zo maken we ook mee dat er mensen de portier van de auto optrekken voor het stoplicht en vragen of we met hun op de foto willen. Nou sorry, maar dan krijg je dus echt een hele harde nee. Ik vind dat zo brutaal! Dus jongens, doen dat alsjeblieft nooit. Degene aan wie je het vraagt schrikt zich rot. En helaas, je krijgt nul op je request. wij rijden dus nu met de deuren op slot..
Maar ohoh, wat een reacties vanuit nederland. Leuk, minder leuk, geweldig, rot, super en heerlijk, noem het maar op. Het merendeel is positief, op afstand is het soms negatief ja... maar ach, we zijn wel wat gewend in de kooi..
Ik wens jullie allemaal een HELE fijne dag!
Geniet van het zonnetje, en kijk vanmiddag om 16:00uur naar
www.101p.nl Daar doen we het dan maar allemaal voor
Dikke knuffel,
Clairtje
HYVES