Gaat nooit meer overquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren voor Ruud
En anders heb je altijd nog die poster boven je bedquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebanned
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebanned
Dat nog niet, maar bedankt voor de hintquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog die poster boven je bed
Dat rijmtquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik las Palmaquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*
Badend in het zweet in slaap vallen naast Nena staat op mijn verlanglijstje, maar de kerstman en sinterklaas doen niks meer in mijn schoentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
*badend in het zweet wakker worden met Nena op je netvlies?*
Bij Nena werd ik niet badend in het zweet wakker, al was me bed wel natquote:
* HiDiHo zet de tv weer aanquote:
Bij jou je bed, bij Ruud de posters boven zijn bed...quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij Nena werd ik niet badend in het zweet wakker, al was me bed wel nat
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij jou je bed, bij Ruud de posters boven zijn bed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |