lol, hoe gaat het met roel en dido?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, moet ik ff op zoek gaan naar een Brian of Amanda berichtje??
Niet méér waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is "ingebrand" maar ik lig er niet wakker van![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, moet ik ff op zoek gaan naar een Brian of Amanda berichtje??
"Wie zijn dat?" is misschien wat overdreven, maar zoiets is het welquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wordt nu al moe als ik weer een bericht van Jaap,Mike, Huub of Clair hoor
Roel heeft gebeld met Brian en ze gaan het nieuwste modelletje samen op Amanda uitproberen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, hoe gaat het met roel en de dildo?
Roel heeft weinig aan een dildoquote:
Dubbel D ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roel heeft gebeld met Brian en ze gaan het nieuwste modelletje samen op Amanda uitproberen.
Dit was niet het trio wat Brian in gedachten had, maar daar schijnen afspraken over gemaakt te zijn![]()
Was wel een lekker ding ,die brandweerman.En dan bedoel ik niet klaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die was toen al geschiedenis voor haar.
Nena is ook geschiedenis toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die was toen al geschiedenis voor haar.
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren voor Ruudquote:
Ralph toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was wel een lekker ding ,die brandweerman.En dan bedoel ik niet klaas
Neuh, is ook ingebrand, met pretiige herinneringen, ook met wat mindere, maar die zijn gebannedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |