Ik heb kennie niet gezien, maar hare goddelijke schijnheiligheid wel, terwijl ze iemand van haar gevolg "naar bejegende"quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vond het al een trauma dat die 2 in Brabant waren.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met zo,n site.![]()
Ik ben soms ook zo slim
Heb je geen nachtmerries overgehouden aan die heks.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb kennie niet gezien, maar hare goddelijke schijnheiligheid wel, terwijl ze iemand van haar gevolg "naar bejegende"
Dan heb ik dus al twee vriendjes,jij en peterquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
mijn toevoegen als vriend op hyves
gewoon niet meer gebruiken, die zijn er zoveel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met zo,n site.![]()
Ik ben soms ook zo slim
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus al twee vriendjes,jij en peter
OMG, dat Nederlands van Amanda.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Lady-night het volgende:
Mikey leeft op dit moment in een grootheidswaanzin en praat slecht over brian en dat het ze vriend niet meer is,vind het nogal gemeen tegenover brian na alles wat die voor hem heeft betekend..
maarja zo zie je maar wie je echte vrienden zijn en wie niet
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php?start=0
Was dat keng toen ook niet heel jeugdig gekleed? Je hebt toen nog foto's gemaakt toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb kennie niet gezien, maar hare goddelijke schijnheiligheid wel, terwijl ze iemand van haar gevolg "naar bejegende"
Het is "ingebrand" maar ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je geen nachtmerries overgehouden aan die heks.
Foto's gemaakt, ja. Maar niet daarvan, was toch in shock toen ik dat aanschouwde, helaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Was dat keng toen ook niet heel jeugdig gekleed? Je hebt toen nog foto's gemaakt toch?
Wat dacht jij Mokumquote:
We gaan echt niet weg hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een paar moeizame laatste ademtochten, met het einde in zicht
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:01 schreef PeterNB het volgende:Yes Yes
![]()
[ afbeelding ] is mijn Hyves vriendjeNu heb ik dus al NEGEN
vriendjes
Ik wordt nu al moe als ik weer een bericht van Jaap,Mike, Huub of Clair hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een paar moeizame laatste ademtochten, met het einde in zicht
Oeh, moet ik ff op zoek gaan naar een Brian of Amanda berichtje??quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wordt nu al moe als ik weer een bericht van Jaap,Mike, Huub of Clair hoor
Elk eind heeft een nieuw beginquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dacht jij Mokum![]()
Nog een paar dagen en dan gaat er een slotje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |